فرهنگ و هنراخبار کسب و کار

چاپ استیکر مناسب و به صرفه در هنرنوین

چاپ استیکر شیری

از جمله محبوب ترین استیکرهای تبلیغاتی، استیکر شیری می باشد. چاپ استیکر شیری نیز بر روی وینیل پی وی سی انجام می شود و به دلیل پس زمینه سفیدی که دارد، نور را از خود عبور نمی دهد. پشت این نوع استیکر، چسبنده می باشد و قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف مانند انواع وسایل نقلیه، درب فروشگاه و مراکز خرید را دارد. مجموعه هنر نوین جزو بهترین مراکز چاپ دیجیتال است که چاپ استیکر شیری با بالاترین کیفیت و مرغوبیت را انجام می دهد. در ادامه برای آشنایی با این نوع چاپ دیجیتال با ما همراه باشید تا بدانید مش استیکر چیست.

چاپ استیکر مناسب و به صرفه در هنرنوین

چاپ استیکر شیری چیست؟

استیکر شیری یک نوع وینیل از جنس پی‌وی‌سی (pvc) و با زمینه سفید است که از یک طرف دید دارد و فضای پشت آن قابل مشاهده نیست. این استيکر در برابر نور، رطوبت و پارگی مقاوم بوده و مانند دیگر استیکرها به دلیل چسبی که پشت آن قرار دارد، بر روی سطوح مختلف به راحتی چسبانده می شود. و نیز به علت جنس پی وی سی این استیکر، قابلیت انعطاف بالایی داشته و می توان آن را بر روی سطوح منحنی و طرح دار نیز نصب کرد. ضد آب بودن و مقاومت و دوام در برابر عوامل محیطی این نوع استیکر باعث شده تا بتوان از آن در اماکن مختلف استفاده کرد.

به دلیل هزینه کم این چاپ، برای کارهای تزئین دکوراسیون فضای اداری و تجاری در منزل برای اتاق های نشیمن، کف آشپزخانه، اتاق‌خواب و… قابل استفاده است. همچنین کاربرد تبلیغاتی این استیکرها نیز در تبلیغات عمومی برند ها و برای جلب نظر مخاطبان زیاد و چاپ استیکر شیشه مغازه مناسب می باشد.

به طور معمول از این نوع چاپ استیکر، به علت ماندگاری بالا، در مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده می باشد. می توانید با چاپ روی استیکر برای معرفی محصول و یا برد خود، و نصب چاپ استیکر پشت چسب دار بر روی یک وسیله نقلیه، مانند یک تبلیغ سیار پیام تبلیغاتی شما به مخاطبان منتقل می شود.

انواع چاپ استیکر شیری

استیکر شیری در انواع مختلف تولید می شود:

  • چاپ استیکر شیری مات
  • چاپ استیکر شیری نیمه مات
  • چاپ استیکر شیری براق

مات و یا براق بودن استیکر به نوع استفاده، فضای مورد کاربرد بستگی دارد. نور محیط از عوامل مهمی است که به انتخاب مات یا براق بودن استیکر کمک خواهد کرد. برای چاپ انواع استیکر شیری می توانید با وبسایت هنر نوین در ارتباط باشید، تا انواع مدل مختلف با طرح دلخواه را برای شما چاپ کند.

دلیل لمینت کردن استیکر شیری چیست؟

از جمله کار هایی که در برای تثبیت رنگ و افزایش دوام و مقاومت چاپ استیکر شیری انجام می شود، لمینت کردن استیکر است. روکش لمینت گرم و سرد بر روی استیکر، سبب افزایش پایداری، مقاومت و زیبایی چاپ در برابر سایش و خش می شود.

مزایای چاپ استیکر شیری چیست؟

  • ماندگاری بالای چاپ
  • قابل شستشو
  • مقاومت در برابر پاره شدن و نور خورشید
  • مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت
  • چاپ در ابعاد مختلف بدون محدودیت در طرح و رنگ
  • انجام چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا و با سرعت بالا
  • جهت چسبیدن روی سطوح مختلف مانند شیشه، فلز، چوب (MDF)، دیوار و …
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن چاپ
  • قابلیت نصب و جدا سازی آسان
  • بی ضرر برای محیط زیست

استفاده از چاپ استیکر شیری در کجاها کاربرد دارد؟

استیکر شیری، پرکاربرد ترین نوع استیکر است که کاربرد های زیادی در انواع تبلیغات و تزئینات دارد. از این نوع استیکر، مانند چاپ استیکر شیشه ای، در لایت باکس‌ ها و تبلیغاتی که از نور پشت استفاده می کنند، مورد استفاده می باشد. از جمله دیگر کاربرد های چاپ استیکر پشت چسبدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در پاساژها و مراکز تجاری و فروشگاه ها
  • استفاده بر روی دیوار مغازه ها و منازل و ادارات
  • چاپ آرم، لوگو برند و اطلاعات یک محصول و …
  • کاربرد تزئینی در فضاهای داخلی و خارجی، مانند دیوار منازل و محل کار
  • استفاده در سطوح مختلف مثل کف نمایشگاه‌، اماکن فروش، غرفه‌ ها
  • قابل نصب بر روی خودرو ها را نیز دارد. وسایل نقلیه چون اتوبوس، ماشین های حمل مواد غذایی، واگن‌ مترو، ماشین‌ حمل محصولات، ماشین‌ سنگین و یخچال‌ های صنعتی وانت نیسان و …

قیمت چاپ استیکر شیری چقدر است؟

استیکر شیری از جمله انواع استیکرهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد. ابعاد چاپ، جنس متریال، تعداد چاپ، دستگله چاپ، انجام فرآیند تکمیلی مانند لمینت در قیمت چاپ استیکر شیری تاثیر گذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت انواع استیکر شیری می توانید با تلفن های درج شده در سایت در تماس باشید.

استیکر شیری در مجتمع چاپ هنر نوین با استفاده از بهترین دستگاه ها و مرغوب ترین انواع جوهر و در ابعاد مختلف انجام می گیرد. برای سفارش چاپ استیکر شیری و چاپ استیکر پشت طوسی در انواع طرح و نوشته دلخواه مختلف و نصب آن در هر جایی می توانید با ما در ارتباط باشید.

مراحل چاپ استیکر شیری

  • برای ثبت سفارش استیکر شیری، ابتدا باید فایل را برای مجموعه هنر نوین ارسال کنید. دقت کنید که فایل به صورت لایه بسته با فرمت هایTiff و PSD باشد. تا کیفیت چاپ بالا باشد.
  • پس از ارسال فایل، اپراتور سایت فایل را بررسی و سفارش ثبت می شود. و زمان تقریبی انجام کار و تحویل محصول، با توجه به ابعاد، حجم، و تعداد کار به مشتری اعلام می گردد.
  • ارسال این محصول به همه نقاط تهران انجام می شود. و چنانچه سفارش برای شهر های دیگر باید، بعد از پایان چاپ، محصول به آدرس گیرنده ارسال خواهد شد.

نحوه نصب استیکر شیری چگونه است؟

  • برای نصب استیکر شیری، ابتدا باید سطح کار را تمیز کنید.
  • برای این کار بهتر است از مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید. تا از ایجاد حباب در زیر سطح جلوگیری شود.
  • سطح را با پارچه ای خشک کنید که فاقد هرگونه گرد و غبار و ذرات اضافی باشد.
  • سپس برای جمع کردن آب اضافی از زیر سطح، با کمک کاردک این کار انجام می شود.
  • در پایان استیکر را بر روی سطح مورد نظر نصب کنید.
  • البته برای مقاومت بیشتر چاپ و ممانعت از ایجاد خط و خش، پیشنهاد می کنیم سطح استیکر را با لمینت گرم و یا سرد، روکش کنید.

کلام آخر

استیکر شیری مانند دیگر استیکر ها دارای چسبی در پشت آن می باشد که بر روی سطوح مختلف چسبانده می شود. استیکر شیری به دلیل نصب و جداسازی آسان و هزینه کم چاپ که دارد، بسیار مورد استقبال افراد جهت کارهای تبلیغاتی و تزييناتی می باشد. در مجتمع چاپ هنر نوین استیکر شیری با متریال و جوهرهای بسیار مرغوب و دستگاه های فلت بد، یووی رول انجام می شود، که نتیجه کار بسیار دقیق و با کیفیت خواهد شد و رنگ آن تا مدت های طولانی ثابت می ماند. برای مشاوره و ثبت سفارش انواع چاپ استیکر می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید تا بهترین گزینه از نظر قیمت و کیفیت چاپ را به شما پیشنهاد دهند.

چاپ استیکر مناسب و به صرفه در هنرنوین

چاپ استیکر ، مزایا و انواع آن

با پیشرفت تکنولوژی، در صنعت چاپ، شاهد پیشرفت های بسیاری هستیم. چاپ شیشه و چاپ استیکر نیز نوعی چاپ بسیار جذاب و دوست داشتنی است که طرفداران بسیاری دارد. این نوع چاپ مانند چاپ زمان کودکی است و یک طرف آن برچسب دار است که این برچسب می تواند در طرح های گوناگونی به سفارش مشتری انجام شود.

چاپ استیکر

چاپ استیکر که به آن چاپ وینیل هم گفته می شود، نوعی از چاپ است که متریال آن نازک و از جنس pvc است که پشت آن، طرحی چسب دار چاپ می شود. این نوع چاپ به چاپ های زمان کودکی شباهت بسیاری دارد. این نوع چاپ در برابر شستشو، پارگی، نور، عوامل محیطی و جداسازی بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل امروزه شرکت ها و بسیاری از موسسات از این نوع چاپ برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده می کنند.

چاپ استیکر در انواع طرح ها، اندازه ها و شکل ها قابل چاپ است و به سادگی بر روی انواع سطوح نیز قابل نصب هستند. چاپ استیکر در انواع اندازه های ۱۰۶، ۱۲۷ و ۱۵۲ سانتی متری قابل چاپ است. چاپ استیکر از نظر نوع چاپ، در انواع مختلف استیکر pp پایه آب و استیکر pvc پایه سالونت قابل چاپ است. چاپ نوع pp در برابر آب و نور آفتاب بسیار مقاوم است و از سوی دیگر چاپ از نوع سالونت نیز دارای ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی بوده و در برابر سایش نیز بسیار مقاوم است.

چاپ از نوع استیکر را می توان بر روی انواع وسایل حمل و نقل، ماشین های حمل و نقل گوشت، کامیونت های توزیع مواد غذایی و مواد دارویی، شیشه های مغازه ها مانند فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها و دفترخانه ها نصب کرد. هزینه این نوع چاپ نسبت به ماندگاری و کیفیت آن بسیار به صرفه و عالی است.

انواع متریال چاپ استیکر (وینیل)

چاپ از نوع استیکر، دارای انواع مختلفی است که هر یک از این نوع چاپ ها، دارای کاربردهای خاصی هستند. انواع چاپ از نوع استیکر عبارتند از:

– استیکر شیری (سفید) براق

– استیکر شیری (سفید) مات

– استیکر شیری (سفید) ابریشمی مات

– استیکر شیشه ای براق

– استیکر شیشه ای مات

استیکرهای نوع شیری، دارای پس زمینه ای شیری رنگ هستند که طرح مورد نظر بر روی این زمینه چاپ می شود. در واقع پس از چاپ بر روی زمینه شیری، پشت طرح دیده نمی شود. از استیکرهای شیری برای تبلیغات بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. استیکرهای شیشه ای، نیمه شفاف هستند و پشت طرح نیز دیده شده و نور نیز به راحتی از طرح عبور می کند. از این نوع استیکرها بیشتر برای اطلاع رسانی استفاده می شود و جنبه زیبایی آن بیشتر است. برای مشاهده دیگر سایت های چاپ استیکر اینجا را کلیک نماید.

نحوه نصب چاپ از نوع استیکر

برای نصب چاپ استیکر، ابتدا باید سطح زیر استیکر را تمیز نمایید. برای این کار باید سطح مورد نظر با مایع ظرفشویی و آب تمیز شود تا از ایجاد حباب احتمالی بر روی سطح جلوگیری به عمل آید. سپس برای جمع کردن آب اضافی زیر سطح استیکر، باید با کاردک این کار را انجام داد و در نهایت استیکر را بر روی سطح مورد نظر نصب کرد. البته می توانید برای مقاومت هر چه بیشتر چاپ و جلوگیری از ایجاد خط و خش، سطح استیکر را با لمینت گرم و یا سرد، روکش نمود.

انواع چاپ استیکر روی ماشین

چاپ استیکر روی ماشین های مختلف امکان پذیر است. اتوبوس یکی از انواع وسایل نقیله است که امکان چاپ استیکر روی آن وجود دارد. اتوبوس از وسایل حمل و نقل عمومی است و مخاطبان گسترده ای را شامل می شود لذا چاپ استیکر روی اتوبوس به جهت گستردگی مخاطبان بسیار مناسب است. تجربه نشان داده اشت که استیکرها در اتوبوس ها اثر بخشی فراوانی در جلب توجه مخاطبان و رشد کسب و کارها دارد. یخچال های صنعتی حامل مواد غذایی مورد دیگری است که برای چاپ استیکر مناسب بوده و استفاده فراوان دارد. ماشین های حمل مواد غذایی از آنجایی که در با مصرف کنندگان به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنند، گزینه مناسبی برای درج استیکرهای تبلیغاتی هستند.

مزیت چاپ استیکر روی ماشین

از جمله مزایایی چاپ استیکر روی ماشین ماندگاری و گستردگی مخاطبان است که شاید سایر روش های چاپ استیکر این مزیت را نداشته باشد. ماشین وسیله ای است که به سبب انتقال به مکان های مختلف یکی از بهترین وسایل برای چاپ استیکر و معرفی برند و محصولات به مخاطبان مختلف است.

جنس خاص استیکرها که وینیل است باعث شده که ماندگاری بالایی استیکر داشته باشد و در برابر شرایط محیطی نظیر باد و باران بخوبی از خود مقاومت نشان دهند. از این رو چاپ استیکر ماشین بسیار مناسب است و با سایر متریال چاپی نمی توان کاربری استیکر را فراهم نمود. تبلیغ متحرک مزیتی است که تنها با چاپ استیکرها بر روی ماشین فراهم شده و هزینه مناسب تری در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی دارد.

ویژگی های چاپ استیکر روی ماشین

باید توجه کرد کیفیت چاپ صورت گرفته روی ماشین به نحوی باشد که در برابر عوامل محیطی مثل باران و نور مقاومت داشته و کیفیتش را به مرور زمان از دست ندهد. جهت چاپ استیکر مناسب بایستی رزولیشن چاپ بالا بوده و از مواد و دستگاه های با کیفیت جهت این امر استفاده کرد. برخی از واحدهای چاپی مدرن اقدام به چاپ اکوسالونت می کنند که رزولسشن چاپی بالاتری را فراهم می کند.