ورزشی

رکوردی که فقط نکونام به آن می‌رسد!

رکوردی که فقط نکونام به آن می‌رسد!

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ در سال 1401 استقلال تهران با کسب 68 امتیاز که البته 2 امتیازش به خاطر برد انضباطی برابر گل گهر سیرجان بود، رکورد تاریخ لیگ فوتبال ایران را شکست. استقلال آن سال در شرایط عادی با 66 امتیاز هم قهرمان می شد اما تساوی 0-0 این تیم برابر گل گهر به برد 3-0 انضباطی بدل شد.

امروز استقلال 57 و پرسپولیس 56 امتیاز دارند. پرسپولیس در بهترین شرایط می تواند 12 امتیاز گرفته، با رکورد استقلال سال 1401 مساوی کند و تنها استقلال است که می تواند با 4 برد متوالی به امتیازی برسد که هیچ تیمی در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان موفق نشده کسب کند.

استقلال در صورت برد در 4 بازی آینده، 69 امتیاز به دست خواهد آورد. امتیازی که تیمهای لیگ ایران چه با حضور 16 تیم و چه با حضور 18 تیم هیچگاه به آن دست پیدا نکرده اند. لیگ برتر ایران در 4 هفته پایانی می تواند شاهد روزهای پرحادثه زیادی باشد اما به هر حال اگر قرار به ثبت رکوردی در تاریخ لیگ باشد، این رکورد تنها توسط تیم استقلال شکسته خواهد شد.

257 251

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.