اقتصادی

رفع تصرف ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

رفع تصرف ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

تیتر نیوز/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری و با اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی، ۳ فقره اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض اجرا شد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با تیتر نیوز اظهار کرد: حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض و قلع و قمع و اعاده به وضع سابق ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان خوزستان با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی در فروردین ماه سال جاری اجرا و از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی مساحت اراضی رفع تعرض شده در این بازه زمانی را ۵۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این اراضی با هوشیاری، دقت و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به بیت‌المال بازگردانده شد.

 عبادی ادامه داد: این ۳ فقره شامل رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به متراژ هرکدام ۲۰۰ مترمربع در شهرستان شوشتر، ۲۰۰ مترمربع در شهر شرافت و در مسجدسلیمان ۱۵۰ مترمربع است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند. همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.