حوادث

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران برای تامین ایمنی جشن امام رضایی‌ها

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران برای تامین ایمنی جشن امام رضایی‌ها

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره امنیت مراسم بزرگداشت امام رضا (ع) توضیحاتی داد.

سیدجلال مالکی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی در خصوص امنیت مراسم ختم امام رضا علیه السلام که قرار است روز جمعه 8 اردیبهشت ماه در خیابان کریم خانزاده برگزار شود، گفت: سازمان آتش نشانی تهران و سازمان ایمنی مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند. از شرکت کنندگان در این جشن این مراسم و بر همین اساس از ساعاتی قبل از شروع مراسم تا پایان مراسم و تخلیه کامل مردم اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه در 21 نقطه از مسیر جشن امام رضا (ع) در خیابان کریم خانزاد و معابر اطراف استقرار دارد، گفت: در این ماموریت از 31 خودرو سبک و سنگین و موتورسیکلت 70 آتش نشان استفاده می شود مسئول امنیت هستند. و حراست این مراسم بر عهده این مراسم خواهد بود. همچنین تیم های سیار آتش نشانی علاوه بر استقرار در 21 نقطه مذکور در این مسیر نیز گشت زنی خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: علاوه بر آتش سوزی، تمامی ایستگاه های اطراف محل برگزاری مراسم از استحکام و آمادگی بیشتری برخوردار خواهند بود.

ملکی اضافه کرد: گروهی از کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی تهران و خدمات ایمنی قبل از برگزاری مراسم، از ایمنی بوم ها و تاسیسات به کار رفته در مراسم بازدید و نظارت خواهند کرد.

به گفته وی، سازمان های آتش نشانی نیز در این منطقه مستقر شده و در کنار اهدای هدایا، اصول اولیه ایمنی و ایمنی را به مددجویان در سنین مختلف آموزش می دهند.

این بخش را بخوانید:

کدام جاده های تهران در دیدار امام رضا (علیه السلام) بسته است؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مردم حاضر در این نشست بزرگ خواست آرامش خود را حفظ کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با آتش نشانان بین راهی تماس گرفته و یا با سامانه 125 تماس بگیرند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.