اخبار کسب و کارعمومی

بهترین هوش مصنوعی برای بازنویسی متن به زبان های مختلف

بازنویسی متن فارسی و انگلیسی Nashunt به شما این امکان را می دهد که متن خود را بدون دانلود نرم افزار رایگان رونویسی متن با هوش مصنوعی و با نرم افزار رونویسی آنلاین و وب که به زبان های مختلف موجود است رونویسی و بازنویسی کنید. بازنویسی محتوای خود و استفاده از آن پس از خرید تبلیغات را آسان می کند.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به کمپین های سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به محتوای منحصر به فرد بدون کپی داشته باشید، این ابزار عالی به شما کمک می کند تا محتوای بازیافتی را با کمک هوش مصنوعی ایجاد کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

رونویسی به روش های مختلفی قابل انجام است، به طور کلی می توانیم سه نوع رونویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در زمینه پردازش محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی اغلب از کیفیت خوبی برخوردار است، بنابراین می توانید از نتایج این بازنویسی در فرم اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای جداگانه در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه متن با هوش مصنوعی

این فرآیند اغلب توسط ماشین و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، همان کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از ایرادات این مدل باشد. یعنی کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه تغییر می کنند و با کلمات مشابه جایگزین می شوند.

محتوای مفهومی را با استفاده از هوش مصنوعی بازنویسی کنید

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که توسط انسان و ماشین قابل انجام است یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدید اما با همان اصلی ایجاد شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رونویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عمومی که زمان محدودی برای کپی متن در روز دارند، در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزایای ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست در روز وجود ندارد. تفاوت این است که نسخه رایگان تعداد محدودی درخواست در روز دارد و شما می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست ها زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و حرفه ای از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کند.

آیا نوشتن محتوا به صورت دوره ای در نظر گرفته می شود؟

no Rewrite و spin دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می توانند بهترین نتیجه را ارائه دهند. فقط هنگام چرخش بازنویسی نمی شود و فقط کلمات مختلف با یکدیگر حرکت می کنند. خود اسپینینگ به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید محتوا را تا کنید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا دارای روش ها و تکنیک های مختلفی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

عطف روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، جمله “یک ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شد” پس از اجرای این روش تبدیل به “ابزار نمایش داده شده، ارائه را بازنویسی کرد”.

همانطور که می بینید کلمات فقط جابجا شدند و بازنویسی نشدند و البته معنی جمله به طرز بسیار بدی از بین رفت و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها هم نتوانستند آن را درک کنند.

چرخش روشی برای جابجایی مقاطع است

با این روش، پاراگراف های متن به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. به عنوان مثال، بند 1 با بند 3، بند 3 با 4 و 4 جایگزین می شود و به همین ترتیب، حتی در هنگام جابجایی بین پاراگراف ها، این حالت معنی جملات را حفظ می کند، تکرار می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی این سبک را تشخیص می دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این کلمات تکراری محسوب می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته این تکنیک چرخش بهترین نوع تکنیک چرخش است، مگر اینکه بازنویسی شود. زیرا معانی هر دو عبارت (هر چند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این ژانر نکته مثبتی باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) با حداکثر طول 2000 کلمه را استخراج کرده و آن را در قسمت پارافراسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی متن کلیک می کنید، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با مجموعه قبلی متفاوت است. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی و رونویسی مختلف دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را با منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می‌شود که نتوان تشخیص داد که متن در هر صورت کپی شده است.

بهترین هوش مصنوعی برای بازنویسی متن به زبان های مختلف

نقل قول چیست؟

بازنویسی محتوا را پارافراسی نیز می گویند. با یک ابزار بازتاب متن آنلاین، می توانید بالاترین کیفیت متن های ماشینی را دریافت کنید.

آیا گوگل متنی که دوباره تایپ شده را تشخیص می دهد؟

خیر . برای افزایش کارایی بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای ارائه شود که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل تشخیص نباشد ( حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن نوشته شده نیاز به اصلاح دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به تصحیح دارد، چه رسد به متن های ماشینی. ممکن است در برخی زمینه ها، به ویژه در زمینه های بسیار تخصصی، خطاهای مفهومی کوچکی در جملات بازنویسی شده مشاهده شود که با یک ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد شباهت یا تشابه متن جدید نوشته شده به متن اصلی به خیلی چیزها بستگی دارد. یکی از آنها تخصصی شدن یا تعمیم حوزه فعالیت است. فیلدهایی با عبارات بسیار تخصصی، منحصر به فرد و غیرقابل جایگزینی ممکن است بر اساس تست هایی که قبلاً انجام شده، دارای درصد تشابه بیشتری باشند (یعنی نتایج کار بیشتر شبیه متن اصلی است) این ابزار بسیار کاربردی است و تقریباً در هر زمینه ای قابل استفاده است . و توسط الگوریتم های پیچیده این ابزار سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر دهد و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان برای پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری اقدام کرد؟

اگرچه هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه های وب و سئو بوده است، اما برخی از کاربران همچنان استفاده از بازنویسی پایان نامه سئوسل را دشوار می دانند، مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و یا کاهش نسبت پایان نامه ها برای اهداف مختلف استفاده می شود. اوراق تکراری به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

بازنویسی محتوا نشونت هم اکنون رایگان است، تیم نشونت تصمیم گرفته است که این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد، کاربران گرامی نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای بازنویسی پست ها ندارید. البته نسخه رایگان ویرایشگر متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد که در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی متن را رونویسی می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

هنگامی که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، عبارت “Wait” همچنان ظاهر می شود. صفحه نمایش متن را بازنویسی می کند و بعد از 60 ثانیه نتیجه نهایی نمایش داده نمی شود. این ممکن است به دلیل یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (نادر، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید آن را خاموش کنید.

متن اولیه ای که تایپ کردید مخدوش است یا حاوی تعداد زیادی کاراکتر و فاصله اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.