علمی و پزشکی

تحویل درب در بیمارستان چمران / بیمارستان ساوه به طور قابل توجهی بهبود یافته است



تحویل درب در بیمارستان چمران / بیمارستان ساوه به طور قابل توجهی بهبود یافته است

اخبار آفتاب:

علی میرزایی در جلسه تنوع زیستی در استان اظهار داشت: هرگونه تصمیم گیری و محدودیت دقیق در مورد فعالیت مراکز تجارت و اقتصادی برای حفظ سلامت تاجران و جلوگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کورون ویروس است.

وی گفت: ستاد استان باید یک قطعنامه واحد و جامع برای همه اصناف در استان اجرا کند. بازگشایی واحدهای صنفی اساسی ، به ویژه در مناطق غیرمجاز ، با رعایت مقررات و پروتکل های بهداشتی خاص با نظارت اصناف و علوم پزشکی مجاز است ، مشروط بر اینکه آموزش های لازم ارائه شود.

میرزایی با اشاره به کاهش تعداد موارد و بروز آنها ، افزود: وضعیت ساوه به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

وی با اشاره به اینکه کنترل و تداوم حکمرانی باید بطور مداوم سفت شود ، افزود: اگر جامعه به شکلی ایجاد شود که قبل از وقوع عروق ویروس کرونا به فضای جمعی بازگردد و تصمیمات سخت از بین برود و تسهیل شود ، تمام تلاش های انجام شده هدر رفته و منضبط هستند. پنبه می شود.

فرماندار ساوه با اشاره به اقدامات بیمارستان شهید چمران در ارائه خدمات اورژانس به بیماران ، افزود: این مرکز درمانی مکانیسمی را برای بیماران فراهم کرده است تا بدون مراجعه به بیمارستان ، داروهای مورد نیاز خود را از درب به درب دریافت کنند. سه شهروند به عنوان نقش مهمی در کاهش حضور در بیمارستان شناخته شده اند و همین امر در مورد واحدهای صنفی نیز صدق می کند.

وی خواستار تحمل و مقاومت بیشتر مردم در تصمیم گیری های سخت شد و افزود: شدت کنترل و نظارت جدی تر از روزهای گذشته می شود و مردم می دانند که کورونا باقی مانده و کاملاً شکست خورده است.

میرزایی گفت: ضد عفونی و پاشش باید مانند گذشته به ویژه در مناطق پرخطر ادامه یابد و هنوز هم پیشگیری و کنترل آن به دو برابر نیاز دارد.


تمام مقالات سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط تیتر نیوز هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.