علمی و پزشکی

تصاویر | آئودی RS7 اتومبیل شگفت انگیز با اسب بخار 3030h!

آئودی RS7 که فقط در برخی از کشورها به بازار رسیده است ، مدت زمان نسبتاً طولانی در اروپا به فروش رسیده است. به همین دلیل است که این ماشین توجه بسیاری از تیونرهای معروف را به خود جلب کرده است. ABT یکی از اولین تیونرهایی بود که جایگزین RS7 در اواخر ژانویه شد.

صوتی RS7 با تونل ABT

RS7-R از موتورهای 4 لیتری 8 سیلندر دو توربو بهره می برد که می تواند 730 اسب بخار قدرت و 920 نیوتن متر گشتاور تولید کند. Monster که روی لاستیک های 22 اینچی سوار شده است ، دارای سیستم اگزوز چهار طرفه است که با اگزوز دوتایی استاندارد RS7 جفت می شود. در بدنه خودرو نیز تغییراتی ایجاد می شود ، از جمله شکاف بر روی بدنه ، دیفرانسیل هدایت شده به هوا و بال فیبر کربن موجود در ضربه گیرها.

صوتی RS7 با تونل ABT

ABT همچنین تغییراتی در کابین RS7 ایجاد کرده و به فیبر کربن و پوست چرمی آن افزوده است. داشبورد بر روی آن شماره 125 قرار دارد که تعداد محدودی از RS7-R و خروجی آن را نشان می دهد. این خودرو در واقع متعلق به یک راننده مشهور آلمانی به نام دانیل ابوت است و امضای وی بر روی کنسول میانی آنلاین می شود.

صوتی RS7 با تونل ABT

سرعت و سرعت دقیق این خودرو توسط تیونر اعلام نشده است ، اما طبق استاندارد این خودرو که دارای 591 اسب بخار قدرت است ، سرعت آن برابر 0 تا 100 کیلومتر در ساعت با 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن است. رسیدن به 305 کیلومتر در ساعت.

اتومبیل 1.com