علمی و پزشکی

حضور در مدارس الزامی نیست/ تعیین تکلیف باشگاه‌های ورزشی؛ هفته آینده

حضور در مدارس الزامی نیست/ تعیین تکلیف باشگاه‌های ورزشی؛ هفته آینده

ستاد تاج گذاری در تهران برخی از جزئیات در مورد بازگشایی مدارس ، دانشگاه ها و باشگاه های ورزشی توسط معاون وزیر کار برنامه ریزی و نظارت را توضیح داد.

در مصاحبه با تیتر نیوز ، دکتر علی آنلاین وی با تأکید بر اینکه حضور در مدارس برای دانش آموزان امری اختیاری است ، وی به تصمیم اداره ملی استقلال برای بازگشایی مدارس اشاره کرد. تهیه شده توسط دفتر مرکزی ؛ زیرا در بعضی از مناطق دانشجویان از امکانات لازم برای آموزش از راه دور و یادگیری مجازی برخوردار نیستند ، می توان مشکلات دانشجویی را حل کرد و همانطور که گفته شد این در دسترس بودن کاملاً اختیاری است. و لازم نیست

وی با اشاره به اعلام بیش از 86 پروتکل بهداشت در مورد جرائم و حرفه های مختلف از جمله محیط یادگیری ، گفت: این پروتکل ها با آموزش به مدارس ارسال شده و قابل اجرا هستند. استفاده از تجهیزات محافظتی مانند ماسک ، دستکش و همچنین تمیز کردن امکانات آموزشی و حفظ فاصله اجتماعی از جمله موارد مطرح شده در این پروتکل ها است.

آنلاین گفت: در رابطه با بازگشایی مساجد تهران در شب بازسازی ، پروتکل ستاد ملی كرونا پیگیری می شود. وی ادامه داد: در همین راستا پروتکل های مربوطه توسط مسئولان اعلام شده است. برخی از قوانین در مورد وسایل محافظت مناسب و دستگاه های تهویه مناسب اعلام شده است.

معاون برنامه ریزی و نظارت دفتر مرکزی تاج گذاری در تهران گفت: هنوز تصمیمی جدید درباره بازگشایی دانشگاه ها اتخاذ نشده است. وي

وی علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی ، در مورد تصمیم به بازگشایی اماکن و ورزش های ورزشی نیز اظهار داشت. تصمیم نهایی همچنان تعطیلی باشگاه ها و ممنوعیت آموزش گروهی و مسابقات است.

وی گفت: پروتکل های مربوط به بازگشایی باشگاه های ورزشی و مسابقات تدوین شده است ، اما با توجه به احتمال زیاد ریسک ، هنوز ایده ای برای بازگشایی این سالن ها وجود ندارد و تصمیم نهایی در جلسه هفته آینده اتخاذ می شود.

سرانجام ، آنلاین از آغاز تحریم های طرح ترافیک تهران پس از شب خیانت مبارک خبر داد.

انتهای پیام