عمومی

بررسی اجمالی کولرگازی گری اینورتر 24000

کولرگازی گری ساخت کمپانی گری می باشد. گری یک کمپانی چند ملیتی است که متعلق به ایالات متحده است، اما دفتر مرکزی آن در چین است. این شرکت در چندین کشور دیگر از جمله تایلند، مالزی و اندونزی کارخانه هایی را تاسیس کرده است. گری در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان تهویه هوا در جهان است.

حوزه فعالیت گری در این منطقه بسیار گسترده است و شامل تولید انواع تهویه مطبوع ایستاده، اسپلیت کولرگازی دو تکه‌ای، تهویه مطبوع پرتابل، داکت اسپلیت و … می باشد.

کولرگازی گری اینورتر 24000 دارای حالت خنک کننده و گرمایش است و از این کولر گازی می توان برای منازل و محیط های بزرگ استفاده کرد که مساحتی در حدود 80 متر محیط خانه را در بر می گیرد و قدرت باد این کولر گازی 12 متر است و این یک مزیت بزرگ است که در سیستم تهویه مطبوع اینورتر 24000 گری ایجاد شده است. در سال های اخیر، کولرهای گازی گری یکی از محبوب ترین اسپلیت های پرکاربرد و محبوب بوده است. میزان نویز پانل این سیستم تهویه مطبوع 32 دسی بل است و میزان سر و صدای موتور 51 دسیبل است که فضای بسیار آرام و دلپذیری را برای شما فراهم می کند.

کمپانی بزرگ گری انواع و اقسام کولرگازی را با سری ها و نام های اختصاصی خود تولید و عرضه کرده است. مهمترین سری این برند شامل سیستم های تهویه مطبوع گری سری اسماتیک، سیستم های تهویه مطبوع گری سری dimetic، سیستم های تهویه مطبوع گری سری lomotic، سیستم های تهویه مطبوع گری سری jimatic و.. می باشد.

کمپرسور T3 و گاز R410

گری در این سیستم تهویه مطبوع از کمپرسور T3 استفاده کرده است، یعنی قدرت بیشتری نسبت به کمپرسورهای T1 دارد. علاوه بر این، سیستم های تهویه مطبوع که از کمپرسور T3 استفاده می کنند، عمدتا برای مناطق گرم و خشک تا 60 درجه سانتیگراد استفاده می شوند.، نوع گاز مصرفی توسط این تهویه مطبوع قدرتمند R410 است. در مقایسه با R22، این گاز برای محیط زیست ضرر کمتری دارد و دمای این گاز کمتر از دمای R22 است که باعث افزایش قدرت خنک کنندگی آن می شود و در مدت زمان کوتاه تر دما را کاهش می دهد و با افزایش راندمان موجب صرفه جویی در انرژی می شود.

پرتاب باد در زوایای مختلف

کولرگازی گری اینورتر تاپ فروش قادر است تا هوای گرم و سرد را تا 12 متر پرتاب کند و همچنین اتاق های بزرگ را نیز خنک یا گرم کند. کولر گازی اینورتر 24000 قادر به توزیع هوا در 4 جهت است: از بالا، پایین، راست و چپ؛ همچنین در این دستگاه با امکان تغییر زاویه تیغه های آن می توانید مسیر را به هر زاویه و گوشه مورد نظر خود تغییر دهید.

فیلتر ضد باکتری کولر گازی گری اینورتر 24000

کولرگازی گری به یک فیلتر ضد باکتریایی مجهز است که ذرات میکروسکوپی مضر را از بین می برد و محیط خانه را از شماری از بیماری های ویروسی و باکتریایی از جمله آنفولانزا و کروناویروس پاک می کند.

عملکرد خودکار

شما می توانید تهویه هوا را بر روی حالت اتوماتیک تنظیم کنید. این عملکرد به شما کمک می کند تا دمای مناسب اتاق و خانه خود را انتخاب کنید و پس از رسیدن دمای اتاق به سطح مورد نظر، تهویه هوا به طور خودکار برای صرفه جویی در انرژی خاموش می شود.

مراجع:

https://electromart.com.bd/product/gree-split-type-air-conditioner-gs18lm410-1-5-ton/

http://www.mega.pk/airconditioners-gree/