علمی و پزشکی

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در مقاله بعد ، دلیل عدم شارژ تلفن های همراه خود را در 8 مکان می خوانید. “

.. فرودگاه

فرودگاه ها معمولاً دارای جعبه های شارژ تلفن همراه هستند. اگر تلفن همراه خود را به یکی از کابل های شارژر وصل کنید ، ممکن است تلفن همراه شما آلوده شده و در موارد نادر اما واقعی ، ممکن است داده های دستگاه شما به سرقت برود.

. رسانه قدرت برای قطارها

قدرت قطار غالباً آنقدر زیاد و به حدی کم است که ممکن است در مقیاس بزرگ مانند قدرت لامپ ها نمایش داده نشود. اما در دستگاه شما می تواند آسیب جدی به باتری موبایل وارد کند.

.. سالن عمومی هتل ها

در بیشتر هتل ها ، اتصال به Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ باعث تغییر در سیستم تنظیمات تلفن همراه شما خواهد شد و باعث می شود بدون اطلاع شما برخی از برنامه ها را نصب کنید.

.. ماشین های اجاره ای

استفاده از کابل شارژر تاکسی می تواند باعث سرقت داده ها یا ویروس ها در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

.. مکان های گردشگری

تلفن همراه خود را به کیوسک ها و فروشگاه های گردشگری متصل کنید فرستنده قدرت ضبط صدا به دوربین و دوربین را می دهد.

.. گذر از خرید

اتصال به خطا به تلفن همراه شما به صورت خطا به شخص متجاوز اجازه می دهد تا به لیست مخاطبین ، پیام های متنی و صوتی شما ، و همچنین عکس ها و فیلم های شما دسترسی پیدا کند.

.. کتابخانه ها

به نظر می رسد همه موارد موجود در این کتابخانه در هنگام استفاده ، بی خطر است. هنگامی که تلفن همراه خود را به کابل شارژر متصل می کنید ، به شما اجازه می دهد تا اطلاعات تلفن خود را فقط با یک کلیک یک دکمه برای به روزرسانی نرم افزار به اشتراک بگذارید.

.. خریداران قهوه

بیشتر سرقت داده ها از طریق کابل های شارژر در کافی شاپ ها اتفاق می افتد. سوءاستفاده در این حالت تلفن همراه شما را با استفاده از کابل که به تلفن همراه خود وصل کرده اید کنترل می کند و اطلاعات مورد نظر خود را از تلفن همراه شما بازیابی می کند.

17302