علمی و پزشکی

کرونا و چالش بازگشایی مدارس در آمریکا

کرونا و چالش بازگشایی مدارس در آمریکا

شروع سال تحصیلی جدید در ایالات متحده با ایجاد موارد جدید Covid-19 در سراسر کشور ، چالش های جدیدی در کنترل ویروس تاج ایجاد کرده است.

به گزارش تیتر نیوز ، نحوه بازگشایی مدارس در ایالات متحده در هفته‌های اخیر مورد بحث داغ بوده است. در حالی که برخی سیاستمداران در تلاش هستند که هرچه سریعتر مدارس را بازگشایی کنند ، بسیاری از خانواده ها به دلیل نگرانی های ایمنی تمایلی به بازگشت به مدرسه ندارند.

بسیاری از دانشگاه ها قبلاً موارد جدیدی از بیماری های قلبی را یافته اند. در اوایل هفته جاری ، دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل ، یکی از بزرگترین دانشگاههای ایالات متحده که دانشجویان را به دانشگاه فرستاد و به تدریس خصوصی شروع کرد ، اعلام کرد که دروس خدماتی را برای دانشجویان فارغ التحصیل اعلام کرده است. این بازگشایی فقط یک هفته به تعویق می افتد. بیا دانشگاه نوتردام نیز به دنبال گزارش موارد جدید ، به کلاس های آنلاین روی آورده است.

رئیس دانشگاه جان هاپکینز گفت: “تجزیه و تحلیل علائم تماس با آنها نشان می دهد که بیشتر عفونت ها از مجامع خارج از دانشگاه منتقل می شوند.” دانش آموزان آلوده در این جلسات ، عفونت را به دیگران منتقل می کنند.

لس آنجلس یونایتد ، دومین سیستم بزرگ مدرسه دولتی در ایالات متحده ، در نظر دارد به طور مرتب هزاران دانش آموز و 75000 کارمند را برای کروناویروس آزمایش کند.

رئیس این سیستم بزرگ مدرسه دولتی گفت: اورژانس خواستار اقدامات فوق العاده ای است و اگرچه آزمایش و تلاش برای برقراری ارتباط با بیماران بی پاسخ ضروری و مناسب است.

از آنجا که 19 مورد جدید از coyote-19 در مراکز آموزشی باز گزارش شده است ، بسیاری دیگر با تصمیم سختی در مورد بازگشت یا عدم بازگشت به کلاس روبرو هستند.

کارشناسان پزشکی هشدار می دهند که دانش آموزان و معلمان می توانند سال ها طول بکشد تا از مواجهه با بیماری های قلبی در خانه ، فاصله اجتماعی ماسک زده و اقدامات دیگر جلوگیری کنند.

در گزارشی که اخیراً توسط آکادمی اطفال آمریکا و انجمن بیمارستان کودکان آمریکا انجام شده ، مشخص شده است که بین 75 ژوئیه تا 13 آگوست 75،755 مورد جدید از بیماری های قلبی در کودکان گزارش شده است ، که 24 درصد افزایش در دو مورد در دو هفته. . این امر نشان می دهد.

در حالی که کودکان فقط 9.1 درصد موارد cod-19 را در ایالات متحده تشکیل می دهند ، بیش از 406000 کودک از ابتدای تاج کرووویروس مثبت آزمایش کرده اند.

ژانگ زوفنگ ، استاد اپیدمیولوژی و پژوهشگر دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، گفت: افزایش عفونت در بین کودکان ممکن است به دلیل عواملی مانند ازدحام زیاد و مدرسه پشت در هنگام بیماری عروق بیماری کرونا باشد. و به دانشگاه می رود.

در همین حال ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (CDC) ، ضمن تأکید بر اهمیت بازگشت به مدرسه ، اظهار داشت: بهترین شواهد این است که بیماری کووید 19 خطر ابتلا به کودکان کم سن دارد. میزان مرگ و میر در بین کودکان مدرسه ای بسیار کمتر از بزرگسالان است. با این وجود نگرانی هایی در مورد احتمال انتقال ویروس از کودکان به بزرگسالان وجود دارد.

در همین حال ، براساس این مراکز تأثیرات مخرب تعطیلی مدارس بر سلامت اجتماعی ، عاطفی و رفتاری ، بهزیستی اقتصادی و پیشرفت تحصیلی کودکان مشهود است.

انتهای پیام