علمی و پزشکی

تست کرونا در منزل

خوشبختانه اندکی پس از شروع بیماری ، روشها و استانداردهای تشخیص ویروس به سرعت تدوین شد و امکان معاینه افراد برای کسب اطلاعات بهداشتی فراهم شد. آزمایش های کرونا فقط به آزمایشگاه محدود نمی شد.

Home Ka یکی از خدمات بهداشتی و درمانی است که این آزمایش را برای آزمایش عروق کرونا ویروس داخلی انجام می دهد که یکی از شرکت های تابعه خدمات تست خانگی است.

به طور خلاصه ، آزمایش تاج خانگی چندین مرحله دارد. پس از ثبت درخواست هر شخص ، پرستاری از Home Ka Group متقاضی خدمات را به محل مورد نظر خود ارجاع می دهد. نمونه را ارائه می دهد و در مدت زمان کوتاهی نمونه را به آزمایشگاه ارائه می دهد تا اقدامات خاصی را روی نمونه انجام دهد. در نهایت نتیجه آزمایش به آزمایشگر ابلاغ می شود.

اگر آزمایش منفی باشد ، فرد سالم است و می تواند به زندگی عادی خود برگردد. در غیر این صورت ، در صورت مثبت بودن آزمایش ، باید فرد فوراً قرنطینه شود تا از گرفتن ویروس کرونا از دیگران و بستگان جلوگیری کند. خدمات مراقبت در منزل می توانند برای مراقبت بهتر و در نتیجه بهبودی سریعتر بیماری بسیار مفید باشند. پرستار بیش از دیگران از قوانین و استانداردهای رعایت قرنطینه آگاه است و با تکیه بر دانش آسیب شناسی خود می تواند بهبودی بیمار را تسریع کند.

بیماران ، کودکان و افراد مسن از جمله افرادی هستند که با ترک خانه و مراجعه به مراکز درمانی برای انجام آزمایشات کرونا ویروس از این بیماری رنج می برند. این گروه ها به دلیل سن و شرایط فعلی در معرض خطر بیشتری برای بیماری قلبی هستند. همچنین سالمندانی که برای انجام خدمات فیزیوتراپی یا کاردرمانی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند اکنون می توانند از خدمات فیزیوتراپی خانگی یا کاردرمانی برای جلوگیری از حضور در مراکز درمانی استفاده کنند.

کار در خانه در صورت نیاز ، خدمات داخلی و خارج از تختخواب را برای بیماران قلبی در حین مراقبت و قرنطینه فراهم می کند. تا بهبود کامل بیمار در کنار شما خواهیم بود.

تست کرونا در خانه

مراحل آزمایش تاج در خانه

همانطور که گفته شد ، پس از اینکه متقاضی درخواست را تکمیل کرد ، یک پرستار برای شرکت در برنامه به متقاضی می رود. نمونه گیری به نوع آزمون بستگی دارد.

یکی از نکات کلیدی این بخش ، روش نمونه گیری است که تأثیر زیادی در صحت آزمون دارد. نمونه گیرنده باید از رهنمودها و استانداردهای نمونه گیری کاملاً آگاه باشد. نمونه برداری نادرست می تواند بر دقت نتایج آزمایش تأثیر بگذارد.

به همین دلیل ، گروه کاری در خانه در انتخاب کارکنان درمانی و استخدام پرستار بسیار حساس است. این مجموعه در تلاش است تا با انجام مصاحبه های خبره متخصصان را به منظور به حداقل رساندن خطاها و عواقب در هر مورد ، انتخاب کند. بنابراین افراد می توانند با اطمینان کامل به مجموعه Home Ka اعتماد کنند.

پس از نمونه گیری ، در شرایط عادی نمونه به آزمایشگاه منتقل می شود و در این مرحله آزمایشات ویژه لازم توسط کارکنان و متخصصان مجرب و آشنا به استانداردها و پروتکل های آزمایشگاهی انجام می شود. این مرحله همچنین در تعیین صحت آزمون نقش تعیین کننده ای دارد.

نگران نباش! مجموعه خانه بخشی از توافق با آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی در تهران برای اطمینان از صحت نتایج آزمایش است. به همین دلیل ، کیفیت و دقت آزمایش تاج داخلی با مجموعه کار در خانه بالاتر خواهد بود.

انواع تست تاج در خانه

همانطور که همه ما می دانیم ، آزمون ها روش های مختلف و متفاوتی دارند. با پیشرفت علم ، روش های آزمایشگاهی نیز روز به روز پیشرفت می کنند. تحولاتی که با هدف افزایش دقت و سرعت انجام می شود و بدون شک منجر به راحتی و راحتی آزمایشگر خواهد شد.

برای انجام تست کرونا در خانه ، به طور کلی ، دو روش مختلف برای مواجهه با آزمون دهنده وجود دارد که در زیر به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

آزمایش آنتی بادی کرونا: برای درک و درک بهتر این نوع آزمایش ، که می تواند در آزمایش تاج در خانه استفاده شود ، ابتدا باید با اصطلاح آنتی بادی آشنا شویم. آنتی بادی ها در واقع سلاح بدن در برابر ورود عوامل خارجی هستند. این ماده که مسئول تولید گلبول های سفید خون در برابر ورود بیمار است ، حدود دو یا سه هفته پس از ورود ویروس به جریان خون ایجاد می شود. به همین دلیل ، آزمایش آنتی بادی کرونا برای غربالگری مناسب نیست. از آنجا که تشخیص وجود آنتی بادی در خون آسان و سریع است ، یک نمونه خون برای این آزمایش در نظر گرفته می شود.

تست کرونا PCR: در این روش ، ویروس به جای عواملی که بدن در برابر ویروس تولید می کند ، شناسایی می شود. این بدان معنی است که متخصص در آزمایشگاه به دنبال ویروس در نمونه گرفته شده از متقاضی است. نمونه ای از این آزمایش ترشحات بالای گلو یا بینی است. این روش برای غربالگری بسیار مناسب است. دلیل این امر این است که ویروس اندکی پس از ورود به بدن و بدون نیاز به زمان اضافی قابل تشخیص است.

با تکیه بر این تیم پزشکی قوی و پرستاران کارآمد ، گروه کاری داخلی آزمایش های کرونا را در خانه برای مشتاقان محترم ارائه می دهد تا نه تنها به سلامتی هموطنان عزیز آسیب برساند ، بلکه نتایج دقیق را در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها ارائه دهد. به دست آوردن آرامش و آسایش هموطنان عزیز اولویت ما در ارائه خدمات است.

آیا آزمایش تاج در خانه صحیح است؟

در نگاه اول ، انجام آزمایش تاج در خانه ممکن است از دقت کمی برخوردار باشد. اما اینطور نیست. درک آن آسان است.

آسایشی که آزمایش کننده در محیط آرام خانه دارد ، الگوی خود را نیز دارد. بنابراین دقت وی بالاتر خواهد بود. به همین دلیل حتی می توان ادعا کرد که دقت تست تاج در خانه بسیار بیشتر از انجام آن در آزمایشگاه است.

کارگروههای داخلی نسبت به ارائه دقیق خدمات بسیار حساس هستند و بنابراین با تیم پشتیبانی خود بر عملکرد دقیق خدمات در طول مسیر نظارت می کنند.

تست کرونا در خانه

اثر معاینه عروق کرونا ویروس در خانه برای حفظ سلامتی

شاید فکر کردن در مورد آن کمی عجیب باشد ، اما کسی که علائمی مانند تب ، سرفه و خستگی دارد ممکن است بیماری قلبی نداشته باشد. علائم بالینی هرگز همه چیز را به طور قاطع بیان نمی کنند و تنها با یک آزمایش می توان علت علائم را تشخیص داد. با ظهور فصل سرما این امر بسیار افزایش می یابد. ممکن است شخصی با علائم کرونا ویروس برای آزمایش عروق کرونا ویروس به آزمایشگاه برود اما واقعاً سرد است. در چنین حالتی ، او خود را در محیط شلوغی قرار داده است که یکی از شلوغ ترین مکان ها به حساب می آید و احتمال دارد ویروس در آنجا وجود داشته باشد. یا خود را در راه آزمایشگاه تعمیم دهید. این استدلال ها ثابت می کند که آزمایش تاج در خانه می تواند به سلامت افراد کمک کند.

واجد شرایط آزمایش کرونا در خانه است

اول از همه ، همه افرادی که نیاز به آزمایش تاج در خانه دارند می توانند از خدمات جمع آوری خانه استفاده کنند. اما همانطور که می دانیم ، افرادی که به یک بیماری فانی مانند آسم ، سیستم ایمنی ضعیف یا کلیه و کبد مبتلا هستند ، در صورت مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها در معرض خطر بیشتری قرار دارند. آزمایش کرونا در خانه راهی عالی برای جلوگیری از این عاشقان در آزمایشگاه است.

علاوه بر این ، در زیر برخی از افرادی که به آزمایشگاه مراجعه نمی کنند و با انجام آزمایش های تاج در خانه خود را در معرض خطر قرار نمی دهند. این افراد در معرض خطر بیماری های قلبی نیز هستند.

  • پیرمردی که قادر به حرکت نیست.
  • افرادی که با توانایی حرکت متولد نشده اند.
  • بیماران وارد خانه شدند.

تست کرونا در خانه

هزینه تست تاج در خانه چگونه تعیین می شود؟

مشکلات اقتصادی و افزایش نگرانی عمومی ، انتخاب محصول یا خدمات را با پرداخت هزینه در اولویت قرار داده است. همه ما یکسان هستیم و این یک اولویت مشترک است. هزینه تست کرونا در خانه یکسان است.

مجموعه مشق شب افتخار دارد که در تعادل بین کیفیت و قیمت موفق است. به عبارت دیگر ، ارائه این خدمات با حداکثر کیفیت و قیمت مناسب. اساس خدمات قیمت گذاری در مجتمع مسکونی تأیید وزارت بهداشت است.

خدمات آزمایش کرونا را در خانه از Home Work Collection دریافت کنید

برای دریافت خدمات تست تاج داخلی از Home Co-Collection ، فقط با شماره 91025595-021 تماس بگیرید و در مورد نیازها و خدمات خود با کارشناسان Co-Collection خود صحبت کنید. کارشناسان مشق شب با مشاوره رایگان به شما کمک می کنند تا به هدف خود برسید.

* گزارش تبلیغات