علمی و پزشکی

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دکتر مقدی گفت که با تلاش متخصصان و مهندسان در زمینه غذا و دارو و همچنین همکاری با بخش خصوصی ، از سیستم شبکه آزمایشگاهی ملی سازمان غذا و دارو استفاده شده است. مراقبت های بهداشتی شامل سایر ویژگی ها مانند دسترسی به مواد غذایی و آزمایش های مورد تایید دارو و دسترسی به آزمایشگاه های شرکت های تولیدی است.
از ویژگی های B این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشخاص حقوقی را برای مشاهده برگ تحلیلی ثبت کنید ، ثبت کنید و یک نمونه را به آزمایشگاه ارسال کنید و آزمایشگاه شرکت تولید کننده را ثبت کنید.
  • ثبت نام اشخاص حقیقی ، از جمله مراجع فنی ، برای عموم مردم و صاحبان مشاغل که نمونه هایی را در سیستم ثبت و قبول می کنند.
  • درخواست مجوز بهره برداری برای آزمایشگاه های شریک ، آزمایشگاه های منطقه آزاد و آزمایشگاه های تولید و اعتبارسنجی
  • برای تأیید قوانین آزمایشگاه های مجاز اقدام کنید
  • امکان ارائه درخواست صدور گواهینامه GLP

مقدسی افزود: “معاون ، معاون و معاونت غذا و دارو دکتر محمدرضا شانیز به کلیه ارگان ها و سازمان های مربوطه ، با درنظر گرفتن کلیه تأییدات الکترونیکی گزارش آزمایش بر اساس محصولات بهداشتی در شبکه آزمایشگاه های ملی. مدیریت بخشنامه. ” گمرک جمهوری اسلامی از جمله سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشور ، سازمان حسابرسی عمومی ، پلیس جمهوری اسلامی ، دفتر مرکزی مبارزه با قاچاق ، سازمان دامپزشکی ، وزارت کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، دادگستری و سندیکا تولیدکنندگان سازمان دهنده جمع آوری و فروش مواد اولیه دارویی و دارایی ؛ تاکنون فقط برگه های گزارش تست الکترونیکی دارای قابلیت احراز هویت از طریق این شبکه معتبر بوده و می توان در مراجع قانونی کشور به آنها مراجعه کرد و سایر صفحات گزارش منتشر شده در خارج از این شبکه موجود نیستند. مورد قبول و تأیید سازمان غذا و دارو است. آنها دارو نیستند.

دکتر مقدی در مورد مجوزها با بیان اینکه این سامانه قابل دستیابی است ، گفت: متقاضیان می توانند موافقت اصولی را بدست آورند (اولین مجوزی که به متقاضی راه اندازی آزمایشگاه داده می شود پس از بررسی اسناد و مقررات مصوب سازمان) و با توجه به شرایط) و مجوز بهره برداری را بدست آورید (مجوز پس از تأیید توانایی آزمایشگاه در انجام فعالیتهای آزمایشی صادر می شود. آزمایشگاه توسط کمیته فنی از طریق اسناد ، بازرسی و تأیید در چارچوب فعالیتهای مصوب مطابق با مقررات مربوطه آغاز می شود.) پس از اتمام ثبت نام و تأیید ، درخواست های آنها را در صفحه کاربری ثبت کنید.

در پایان ، وی خاطرنشان کرد که متقاضیان می توانند از طریق سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ برای اطلاعات بیشتر درخواست کنند و برای دسترسی به اطلاعات شبکه آزمایشگاهی ثبت نام کنند ، همکاران ما در مرکز تماس 91301308 آماده پاسخگویی و راهنمایی برای سوالات سازنده و وارد کننده واحد قابل احترام هستند.

2121