عمومی

نگاه تخصصی سایت تاسیسات دات کام به انواع داکت اسپلیت گرین و کشور سازنده آن

داکت اسپلیت گرین و کشور سازنده آن ممکن است یکی از سؤالات اصلی مشتریان این مارک باشد که می‌خواهند در مورد مارک گرین  بیشتر بدانند، ما در زیر به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی درگیر طراحی و ساخت داکت اسپلیت هستند و سالانه میلیون‌ها دستگاه تولید و بازاریابی می‌کنند.

داکت اسپلیت گرین با استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد، این محصول را در بازار رقابتی در رأس بازارهای پرفروش قرار داده است. داکت اسپلیت گرین  در همه مدل‌ها حدود یک دهه است که در بازار ایران وجود دارد و به دلیل قدرت خنک کنندگی بالا، توانسته درصد قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. استفاده از فناوری‌های انحصاری مانند کیت‌های اینورتر در دستگاه، مصرف برق را به حداقل رسانده است.

یکی از شرکتهای فعال در این صنعت، شرکت گرین است که به دلیل کیفیت بسیار بالای خود توانسته است در لیست پرفروش‌ترین‌های بازار قرار گرفته و درصد قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. شرکت گرین در چین تأسیس شده و محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می‌کند. استفاده از مواد اصلی و اجزای اصلی در ساخت داکت اسپلیت گرین باعث شده است که این دستگاهها دارای بازدهی بسیار بالایی بوده و همچنین استهلاک کمی داشته باشند.

گروه فنی مهندسی ما اینورتر و کاربرد آن را به طور کامل در مقاله‌ای ارائه داده است و می‌توانید با مراجعه به این لینک اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید. کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت ها T3 گرمسیری، اسکرول، پیستون و دوار هستند و مبرد مورد استفاده در آنها R22 و R410 اکولوژیکی است.

با توجه به تنوع مدل در زمینه‌های مختلف، مسکونی، اداری یا تجربی، می‌توان از این سیستم‌ها برای تهیه تهویه هوا استفاده کرد. استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد در ساخت انشعابات گرین  منجر به حداقل مصرف انرژی در آنها و در عین حال حداکثر بازدهی شده است. استفاده از فیلترهای نانو تصفیه کننده هوا با قدرت فیلتراسیون بالا باعث جذب و حذف هر نوع ماده ضد عفونی کننده در فضای اطراف می‌شود.

معرفی انواع داکت اسپلیت گرین

با توجه به نیاز بازار، داکت اسپلیت گرین در همه مدل‌ها حدود یک دهه است که در بازار ایران وجود دارد و به دلیل قدرت خنک کنندگی بالا، توانسته درصد قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد مانند کیت‌های اینورتر در دستگاه، مصرف برق را به حداقل رسانده است.

با موقعیتهای مختلف نصب و همچنین ظرفیت هوادهی گسترده را تولید و به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل، در زمینه‌های مختلف از جمله مسکونی، اداری یا تجاری، به منظور تهیه تهویه هوا، از این سیستم‌ها استفاده شد. اکثر مدل‌های تولید شده توسط داکت اسپلیت گرین با قابلیت اجرای گرم و سرد طراحی شده‌اند، به موجب آن می‌توان سایر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز سازه را از بین برد، بنابراین در هزینه‌های اقتصادی صرفه جویی می‌شود.

داکت اسپلیت دیواری گرین

داکت اسپلیت گرین با موقعیت نصب روی دیوار در مدل‌های سرد، سرد و گرم تولید شده و در بازار موجود است. اسپلیت دیوار گرین  در ظرفیت‌های 9000 تا 36000 btu با بازده و کارایی بسیار بالا تولید می‌شود که می‌تواند در فضاهای با ابعاد مختلف برای ایجاد تهویه مطبوع این سیستم‌ها استفاده شود.

استفاده از فناوری اینورتر باعث کاهش 60 درصدی مصرف برق و صرفه جویی در مصرف انرژی شده و منجر به وجود طرفداران بیشماری در بازار می‌شود. این شرکت از کمپرسورهای گرمسیری مناسب برای استفاده در مناطق گرمسیری و همچنین کمپرسورهای دوار برای مناطق معتدل و مرطوب در ساخت مجاری گرین  شکافته استفاده می‌کند، مبردهای مورد استفاده R22 و R410 اکولوژیکی هستند.

نیروی باد در چهار جهت باعث می‌شود هوای یکنواختی در اتاق داشته باشیم. به همین ترتیب، استفاده از فیلترهای چند لایه برای جلوگیری از ورود هر نوع ماده معلق و بوی نامطبوع به داخل کشور، و از این طریق تهویه مطبوع خواهیم داشت. پنل داخلی از طراحی تزئینی و زیبایی بهره می‌برد که با هر نوع دکوراسیونی ترکیب شده و جلوه‌ای لوکس و مدرن به فضا می‌بخشد.

 

منابع:

https://www.greecomfort.com/

https://www.greecomfort.com/our-products/u-match-inverter-heat-pump/concealed-duct/