علمی و پزشکی

سیل کم تحرکی در ایران تا ۲۰ سال آینده/ ۳۰ میلیون ایرانی فشار خون دارند!

سیل کم تحرکی در ایران تا ۲۰ سال آینده/ ۳۰ میلیون ایرانی فشار خون دارند!

به گزارش شفاف ، افشین مولوی در جلسه شورای سیاست گذاری شهرهای فعال در ایران که امروز (پنجشنبه) برگزار شد ، با اشاره به اینکه طی ده سال آینده سیل در کشور وجود دارد که در کشور تکرار خواهد شد ، گفت: انجام نشده. بیایید برای این سیل آماده شویم و به دنبال مدیریت پیشگیری باشیم ، زیرا داده های بهداشتی نشان می دهد که در دو دهه آینده ما در برابر سیل در کشور غیرفعال خواهیم بود و تمام ظرفیت کشور در این است. در طول راه به چالش کشیده شده است. ما با افرادی روبرو خواهیم شد که قدرت محدودی دارند و از نظر جسمی و جسمی خوب نیستند.

وی ادامه داد: وقتی سطح زندگی در کشور به 56 درصد می رسد ، هر فرد معقولی احساس خطر می کند و این سوال پیش می آید که چرا 56 56 نفر و 65 درصد زنان بی خانمان هستند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه اگر وقت را تلف نکنیم با عواقب ناخواسته ای روبرو خواهیم شد گفت: در جلسه شورای عالی بزرگسالان مشخص شد که سن زندگی در ایران در همه کشورها بالاترین است. سریعتر از قبل است و ما باید درک کنیم که آنچه در 25 سال گذشته از نظر سن در کشورهای صنعتی سالخورده در ایران اتفاق افتاده است ، حدود 100 سال طول می کشد.

مولوی ادامه داد: “در طول سال ها ، ما تغییرات جمعیتی داشته ایم که به آرامی خود را نشان می دهد و در 10 سال آینده با مسئله سن مواجه خواهیم شد ؛ این افراد مسن نیستند بلکه بزرگسالان به دلیل عدم تحرک هستند. بیماری های ناشی از آن با مشکل روبرو هستند و کشور را با چالش جدی مواجه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث مقابله با چنین اتفاقی شده است ، گفت: “اگر رویکرد خود را تغییر ندهیم ، خطر بزرگی در معرض خطر خواهیم بود و طی 20 سال آینده با مشکلات و چالش های مدیریتی روبرو خواهیم شد.” در مواجهه با کشور به چالش کشیدن. ش

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اعلام اینکه دانش آموزانی که باید باهوش ترین افراد در جامعه باشند اما با 22 مورد چاقی روبرو هستند ، گفت: طبق گفته وزیر بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی 30 میلیون و 700 هزار ایرانی فشار خون بالا! چه اتفاقی افتاده است که ایرانیان را اینقدر تحت فشار قرار داده است؟ چگونه باید این وضعیت را تنظیم کرد؟ قطعاً باید رویکردهای جدید را در نظر بگیریم و هماهنگ کنیم.

مولوی ادامه داد: ما می دانیم که منابع مالی دولت محدود است اما با تقویت ظرفیت ملی می توان یک واقعه مهم را شناسایی کرد و بنابراین بر سرمایه گذاری اجتماعی و توسعه زیرساخت ها و ایران فعال تمرکز کرد. بیایید جلو برویم. “