عمومی

صحبت کردن به زبان های دیگر شیرین است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این خبر قصد داریم شما را با یک آموزشگاه زبان خوب آشنا کنیم. ازآنجاکه رمان‌ها وجه عامه‌پسندی دارند، معمول نویسنده در هنگام نگارش جملات و عبارت بسیاری را از فرهنگ عام وارد رمان می‌کند. این کلمات و عبارت جدای از کمک به تقویت دانش لغت، به زبان‌آموز در یادگیری گرامر انگلیسی هم کمک می‌کند. برخی از نکات گرامری حالت غیررسمی دارند و مطالعه رمان‌های انگلیسی‌زبان یکی از بهترین راه‌های یادگیری گرامر است. دلایل واهی مثل “می خواهم زبان انگلیسی را یاد بگیرم چون زبانی باحالی است و کلاس دارد” را فراموش کنید. باخود صادق باشید و از خود بپرسید واقعا چرا زبان انگلیسی برایتان اهمیت دارد.لازم نیست این برگه را به کسی نشان دهید.

کلمه ای را در ذهنتان آماده کنید و از او بخواهید آنقدر بپرسد تا به جواب برسد. بهتر است از کلمات ساده استفاده کنید. آشنایی با سبک‌های تازه می‌تواند کیفیت متن‌های انگلیسی ما را بهتر کند. بنابراین اگر رایتینگ برای شما اهمیت زیادی دارد، حتماً رمان‌های انگلیسی بخوانید.

اما نتایج مثبتی همچون افزایش یادگیری و بالا رفتن نمره‌هایتان، این زحمت را شیرین می‌کند. فرض کنید شما در حالتی مضطرب چیزی را آموخته‌اید (صرف‌نظر از اینکه اضطراب چه تأثیرات منفی‌ای روی یادگیری شما می‌گذارد)، اگر در آینده در حالتی مضطرب باشید و نیاز به یادآوری و استفاده‌ی دوباره از آن اطلاعات داشته باشید، شباهت حالت‌های روحی و روانی موجب می‌شود تا حافظه‌ی شما بنا به عاداتی که دارد، مطالب را بهتر و زودتر در اختیارتان بگذارد.

آموزشگاه زبان iranianlc.com

اکثر زبان آموزان هنگام یادگیری زبان انگلیسی روی لهجه و قواعد نحوی مکالماتشان تاکید بیش ازحد دارند که این کار کاملا اشتباه است. اگر دامنه لغاتتان بالاتر باشد به راحتی و در کمترین زمان زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت حتی اگر لهجه خوبی نداشته باشید. با امتحان کردن سریع ترین روش یادگیری زبان به خودتان این امکان را می دهید که در زمان صرفه جویی کنید و گزینه های لازمه را فرا بگیرید. سعی کنید بیشتر قید ها را یاد بگیرید. با یادگیری قید های زمان و مکان کم کم سعی کنید رویداد ها و رخداد های روزانه خود را بگویید. این از بخش های تاثیر گذار سریع ترین روش یادگیری زبان در زندگی شماست. همچنین عنوان کردن الگو های زندگی به شما کمک می کند بهتر صحبت کنید و به تسلط شما کمک خواهد کرد.

اگر به خوانندگی علاقه دارید، می‌توانید موسیقی‌های انگلیسی زبان را انتخاب کرده و به آنها گوش کنید. اگر حافظه دیداری‌تان عالی است، می‌توانید یادداشت‌هایی در جای‌جای خانه چسبانده تا لغات جدید دائما جلوی چشمتان باشد. وقفه‌ی کوتاه در حین یادگیری هم به کمک شما می‌آید. مثلا هنگام آموزش در آموزشگاه زبان iranianlc.com ، یک‌باره و بی‌وقفه تمرین نکنید. وقفه و استراحت‌های کوتاه منجر به یادگیری بهتر می‌شوند.

حتما تعجب می کنید که چرا اولین قدم در سریع ترین روش یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری گرامر یا کلمات جدید نیست. عجله نکنید! پیدا کردن دلیل اصلی برای یادگیری زبان بسیار مهم از یادگیری کلمات و روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی در قدم اول است. کافه یادداشت در انجام ترجمه های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با کمک همکاران متعهد وکارکشته می تواند متون را در اسرع وقت و با هزینه کاملا منصفانه انجام دهد.

وقتی خودتان مثلا در کلاس زیست‌شناسی سؤالی را مطرح می‌کنید، آن سؤال و جواب را بهتر می‌آموزید و آن را بهتر به‌خاطر خواهید سپرد. موارد مطرح‌شده، فقط پیشنهاد هستند. یادگیری، شخصیت، میزان پذیرش چیزهای جدید و… در افراد مختلف، متفاوت است. پس هیچ‌وقت خودتان را با کسی مقایسه نکنید. شخصیت و توانایی یادگیری خود را همان‌طور که هست، بپذیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]