علمی و پزشکی

اختلاف‌نظر کارشناسان سلامت بر سر داروهای کووید-۱۹

اختلاف‌نظر کارشناسان سلامت بر سر داروهای کووید-۱۹

متخصصان بهداشت در کشورهای مختلف همچنان مخالف استفاده از داروی پیشنهادی برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19 هستند.

به گزارش تیتر نیوز ، متخصصان بهداشت در سراسر جهان با استفاده از داروهای خاص برای مقابله با بیماری covid-19 موافق نیستند و بسته به محل زندگی بیماران ، گزینه های مختلف درمانی به آنها ارائه می شود.

دیروز (جمعه) سازمان بهداشت جهانی (WHO) با بیان اینکه هیچ مدرکی مبنی بر موثر بودن این دارو در استفاده یا جلوگیری از عفونت های تنفسی وجود ندارد ، با استفاده از داروی ضد ویروسی RemedSivir در درمان بیماران کرون در بیمارستان مخالفت کرد. وي هیچ بیماری وجود ندارد

اما در ایالات متحده و بسیاری از کشورها ، این روش درمانی استاندارد Covid-19 است زیرا طول مدت درمان بیماران بستری در بیمارستان را با میانگین 15 تا 10 روز به پنج روز کاهش می دهد.

همچنین در ایالات متحده ، برخی از گروه های پزشکی دو روش درمانی از جمله آنتی بادی و پلاسما را که FDA مجاز به استفاده اضطراری از آن است ، تأیید نکرده اند. به گفته آنها ، شواهد کافی برای اثبات یا رد استفاده از این روش ها وجود ندارد.

پزشکان همچنین از زمان استفاده یا عدم استفاده از داروهای شناخته شده ، دگزامتازون و استروئیدهای مشابه برای درمان بیماران Covid-19 مطمئن نیستند.

به گزارش ژاپن تودی ، اخیراً گزارشاتی در مورد اثربخشی داروی ضد التهاب تاکرولیموس نیز منتشر شده است ، اگرچه یافته های اولیه توسط محققان پزشکی و دارویی منتشر نشده و یا به طور کامل ارزیابی نشده است. به نوبه خود پزشکان را گیج کرد.

انتهای پیام