با نرم افزار گزارش سانترال، بهره وری کارکنان را ارزیابی کنید
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
با نرم افزار گزارش سانترال می توانید کارکنان و بهره وری آنان را ارزیابی کنید. از دیگر امکانات و قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.
تماس پرداز اوج با گزارش گیری از تماس های کارکنان و مانیتورینگ کلیه خطوط این امکان را دارد که سازمانها با استفاده از آن میتوانند بهرهوری کارکنان را اندازهگیری و پایش کنند. کاربران میتوانند معیارها را بر اساس ساعت، روز یا هفته بررسی کنند یا گزارشهای خلاصۀ مدیریت تماس را بر مبنای دادههای ساعتی مرور کنند.
با هر تماس جدیدی می توانید برای مخاطب خود پرونده ای ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مختص به آن فرد را جهت تبلیغات ارائه خدمات و دسته بندی آن ها ارائه نمایید.
با توجه به ثبت پرونده مشتری و امکان درج یادداشت تمامی درخواست ها و نیاز های مشتری ثبت و پس از آن قابل پیگیری می شود. با این امکان مشتری هیچ وقت فراموش نمی شود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]