علمی و پزشکی

هنوز شرایط پایدار نیست / خطر اوج دوباره کرونا در زمستان

هنوز شرایط پایدار نیست / خطر اوج دوباره کرونا در زمستان

وی درباره شیوع روز افزون تاج در جلسات و اجتماعات تاج گفت: “هنگامی که مردم تمایلی به پیروی از پروتکل های بهداشتی ندارند ، بیماری حتی بیشتر گسترش می یابد.”

دکتر منو مهرز در مصاحبه با تیتر نیوز وی با بیان اینکه در تمام دنیا ثابت شده است که عملکرد افراد در کنترل بیماری CUV-19 بسیار مهم است ، افزود: اکنون که افراد بهتر مشاهده شده و با آن ارتباط دارند ، وضعیت بیماری تا حدودی بهبود یافته است ، مگر اینکه مشاهدات دوباره کاهش می یابد و به همین ترتیب ، با توجه به اینکه در فصل زمستان هستیم ، بیماری دوباره ظهور می کند و در زمستان با ویروس های دیگر همراه می شود و وضعیت دوباره بدتر می شود.

خطر ظهور مجدد تاج در زمستان

وی گفت: “اگر مردم شرایط را فراهم نکنند و ما بر این اساس پوشش زمستانی داشته باشیم ، اوضاع بدتر خواهد شد”. بنابراین عملکرد مردم بعد از آن بسیار مهم است. “این تجربه ما در ماه مه است. فعالیت افراد نشان می دهد که آیا آنها می خواهند CVD-19 را کنترل کنند یا اینکه این بیماری می خواهد دوباره عود کند. اگر آنها می خواهند بیماری را کنترل کنند ، باید پروتکل بهداشتی را دنبال کنند.” مراحلی را که ما بارها بر آنها تأکید کرده ایم انجام دهید و آنها را انجام دهید ، آنها باید ماسک بزنند ، از نظر جسمی فاصله داشته باشند ، جمع نشوند ، دستان خود را به طور منظم بشویند و تا آنجا که ممکن است در خارج از خانه باشند.

آنلاین تأکید کرد: “به محض اینکه مردم از پیروی از پروتکل های بهداشتی غافل شوند و به حالت سابق خود بازگردند ، این بیماری بار دیگر ایجاد می شود”.

کاهش موارد b در بیمارستان کرونا در بیمارستان ها

وی گفت: “تعداد پذیرش در بیمارستان به طرز چشمگیری کاهش یافته است.” البته هنوز به شرایط پایدار نرسیده ایم. اگر مردم اطاعت نکنند ، ممکن است در زمستان عود بیماری کنیم. در همان زمان ، نشان داده شده است که چند قاعدگی باعث افزایش تاج در خانواده می شود. با توجه به اینکه قدرت ویروس در تغییر شکل آن افزایش یافته است ، کافی است یک نفر در خانواده آلوده شود و دیگران نیز آلوده شوند. بنابراین ، دوره ها را نباید گذراند. اگر 97٪ افراد جامعه از ماسک مناسب استفاده کنند ، جلسات و خوابگاه ها کنترل شده و نگهداری نمی شوند ، بیماری قابل کنترل است و نیازی به تعطیلی مشاغل و غیره نخواهد بود.

مهرز همچنین اصرار داشت که دوره شب یلدا را نگذراند: در نوروز مردم به دیدن بزرگان نمی رفتند و همه در خانه می ماندند. در شب یلدا نیز برای حفظ سلامتی همین روش را دنبال کنید. به نظر می رسد که بدترین مسئله برای کرونا درهم است. بیماری با این دروغ ها آغاز می شود و بیماری به سرعت گسترش می یابد. در حال حاضر ، بیایید مهمانی های خانوادگی ، عروسی ، عزاداری و غیره برگزار کنیم. اکنون مشاهده بیشتر و بیماری کمتری وجود دارد ، اما اگر توجه نکنیم ، روز به روز و روز به روز.

انتهای پیام