علمی و پزشکی

پرستاران در مقابله با کرونا جهاد اکبر به جا آوردند

پرستاران در مقابله با کرونا جهاد اکبر به جا آوردند

تیتر نیوز / مرکزی امام جمعه آرک گفت: “نظارت بر پروتکل های بهداشتی وظیفه شرعی و ملی ما است و پرستاران بسیار حمایت کرده و جهاد بزرگی انجام داده اند.”

آیت الله داوری نجف آبادی در افتتاحیه اورژانس مامایی در بیمارستان قدس عراق در 20 دسامبر گفت: “پرسنل پزشکی جهاد بزرگی را علیه ویروس کرونا انجام داده اند.”

“بخشی از کشور درگیر سیل ، زلزله و حوادث دیگر بود. ما درگیر انتشار ویروس کرونا در سراسر کشور بودیم.” با این حال ، جهاد هنوز به پایان نرسیده است و تا رسیدن به شرایط پایدار باید پروتکل های سالم را رعایت کرد.

دری نجف آبادی با اشاره به ابتکار همه کادر پزشکی برای مقابله با واکسیناسیون و دخالت محققان در کشف واکسن ها گفت: “ما یاد و خاطره همه شهدای پزشکی را احترام می گذاریم.”

به گزارش تیتر نیوز ، در این مراسم استاندار مرکزی با اشاره به اینکه روز پرستار امسال متفاوت از سالهای گذشته است ، اظهار داشت: طی یک سال گذشته ویروس کرونا باعث شهادت تعدادی از پرستاران شده است. و بعضی از پرستاران هنوز در رختخواب هستند. ” با این حال ، آنها در انجام مأموریت خود کمک های ارزشمندی انجام دادند.

وی گفت: امیدواریم با همکاری مردم این تلاش ها موفقیت آمیز باشد و طی چند ماه آینده بیماری برطرف شود و زندگی به حالت عادی برگردد.

به گزارش تیتر نیوز ، بخش مامایی بیمارستان قدس در آرکانزاس رسماً کار خود را در منطقه 40 متر مربع با سه تخته در روز پرستار آغاز کرد. متخصص زنان خدمات تختخواب و تختخواب بیمارستانی را با تجهیزات نظارت کامل ارائه می دهد.

در این مراسم استاندار مرکزی ، نماینده رهبری عالی در استان مرکزی و مدیر دادگستری استان از تلاش پرستاران با اهدا giving گل به آنها تقدیر کردند.

انتهای پیام