علمی و پزشکی

احتمال افزایش بار کرونا در تهران بعد از تعطیلات عید / ضرورت آمادگی مراکز درمانی در نوروز

احتمال افزایش بار کرونا در تهران بعد از تعطیلات عید / ضرورت آمادگی مراکز درمانی در نوروز

مدیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن دفاع از سلامت ، افسران جنگ بزرگترین چالش قرن است ، تأکید کرد که احتمال افزایش بیماری های قلبی در تهران پس از تعطیلات نوروز نیز به این مسئله اشاره دارد.

به گزارش تیتر نیوز ، دکتر الیزا استالی در جلسه ای که روز یکشنبه با مدیران ، مدیران و مدیران مراکز درمانی ، آموزشی و درمانی در بیمارستان های مربوطه انجام داد ، اظهار داشت که حدود یک سال بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، خدمات ارزشمند و گذرگاه های گذشته است. طرفداران بهداشت فداکاری های انجام شده در مبارزه با کرونا را ستودند.

وی گفت: “هنوز ترس از ایجاد یک چهارم چهارم Cove 19 وجود دارد.”

فرمانده عملیات مدیریت بیماری های کرونا در تهران با اشاره به اوضاع آرام و کنترل تاج در تهران ، افزود: هر لحظه می تواند تغییر کند. “

زالی به تلاش های کارکنان بهداشت و درمان و مدیران بیمارستان ها برای اطمینان از آمادگی لازم برای حل بحران های احتمالی به ویژه در تعطیلات نوروز اشاره کرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه احتمال دارد پس از پایان تعطیلات نوروز این بیماری با دو هفته تأخیر به تهران برگردد ، گفت: بیماران کرون روزهای سختی را در سراسر کشور تجربه می کنند. تعطیلات نوروز.

زالی با اشاره به افزایش ترافیک و جمعیت در روزهای آخر سال ادامه داد: پیش بینی می شود در 10 روز اول تعطیلات بار بیماری افزایش یابد به دلیل ماهیت ویروس کرونا و اواخر شروع بیماری ، به نظر می رسد بیمارستان های تهران در هفته اول سال جدید میزبان بیماران بیشتری خواهند بود.

وی خواستار آمادگی کامل تیم پزشکی در مراکز درمانی وابسته به دانشگاه در تعطیلات نوروز شد و افزود: برنامه ریزی باید به گونه ای انجام شود که ارائه خدمات محدود نباشد.

زالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بدو تأسیس در کرونا تعدادی شهید در زمینه بهداشت تقدیم کرده است و به مقام شامخ شهیدان دکتر حبیب الله ، دکتر محمد زر جوشگانی و دکتر محمد فقی وی تبریک گفت. دانشگاه

شهید بهشتی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: “سال آینده سال سختی برای مراکز درمانی دانشگاه خواهد بود.” مانند سال های گذشته ، این بیشتر خواهد بود زیرا بخش عمده ای از خدمات متکی به بیمارستان های دولتی و دانشگاهی خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی به وضعیت خدمات مراکز درمانی توجه کرده و تأکید کرد: در شرایط فعلی علاوه بر بیمارستان ها و مراکز درمانی ، برای ارائه خدمات به بیماران بیمار ، درمان و پذیرش در سایر بیماران غیر ناراحت کننده. آنها کار می کنند ، شرایط پیچیده و مبهمی را برای بیمارستانها ایجاد می کند ، بنابراین ما باید سعی کنیم آسیب جدی به این بحران به مراکز درمانی وارد نکنیم.

سرانجام ، رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات مدیران و روسای زحمتکش دانشگاه ، به ویژه در بحران کابوی ها ، برای دانشگاه سال آرزوی موفقیت و شکوفایی کرد.

انتهای پیام