علمی و پزشکی

باید منتظر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم

باید منتظر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم

تیتر نیوز / بشیر دبیر ستاد مرکزی کرونا در بوشهر گفت: با شروع موج چهارم کرونا در کشور و افزایش تعداد بیماران در استان ، باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم.

سعید کشمیری فاش کرد که در روز جمعه ، 26 آوریل 1400 ، تعداد بیماران بستری در بخش های کرونا ویروس بیمارستان بوشهر 99 نفر بوده است. وی گفت: در 24 ساعت گذشته 33 بیمار در بخش های عروق کرونا ویروس بیمارستان بوشهر بستری شده اند. کدام 8 رویداد تاج مثبت قطعی است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش های مراقبت از قلب ، افزود: 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که 4 نفر از آنها در وضعیت وخیمی قرار دارند ، وی در تخت بیمارستان است.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون نتایج مرگ های ناشی از بیماری قلبی در استان بشیر اعلام شده است گفت: خوشبختانه امروز هیچ بیماری قلبی در بوشهر ثبت نشده است این مرگ ثبت نشده است.

کشمیری گفت: خوشبختانه شب گذشته بیماران از وضعیت عمومی عمومی در بیمارستان های استان بوشهر مرخص شدند که از این تعداد 11 نفر مثبت بودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از زمان شروع ویروس در استان بوشهر 121 هزار و 212 نفر جان خود را از دست داده اند ، اظهار داشت: از مجموع مرگ و میرها ، 1 مورد تایید شده است و 21 نفر نیز به آلودگی مشکوک هستند.

دبیر ستاد مرکزی کرونا در بوشهر گفت: “از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون 22310 نفر در بوشهر آلوده شده اند.”

به گفته سعید کشمیری ، با شروع موج چهارم در کشور و افزایش تعداد بیماران در این استان ، باید منتظر وضعیت و خطر در استان بشیر باشیم.

وی دستور داد: از مردم استان بوشهر می خواهم كه تا پایان تعطیلات نوروز در خانه بمانند و پروتكل های بهداشتی را بررسی كنند و به نگهبانان بهداشت برای حفظ سلامت آنها كمك كنند.

انتهای پیام