علمی و پزشکی

رژیم درمانی با داروی فاویپیراویر اثری در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا ندارد

رژیم درمانی با داروی فاویپیراویر اثری در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا ندارد

دبیر کمیته علمی ستاد کرونا از اجرای مطالعات درباره اثرات فوپیر در درمان بیماران مبتلا به عروق کرونا خبر داد و گفت: نتایج این مطالعه نشان داد که این دارو هیچ تاثیری در درمان بیماران ندارد. این بیماری ”

به گزارش تیتر نیوز ، Fupevirus یک داروی ضد ویروسی است که در ژاپن تولید می شود و فقط برای بیمارانی توصیه می شود که نسبت به سایر داروهای ضد ویروس آنفلوانزا مقاوم هستند و با شیوع جهانی ویروس کرونا ، این دارو به عنوان درمانی برای این بیماری مورد استفاده قرار می گیرد.

در حالی که این دارو برای بیماران مبتلا به این ویروس در داروخانه ها یا مراکز درمانی تجویز می شود ، آخرین نتایج محققان کشور نشان می دهد که این دارو هیچ تاثیری در درمان این بیماری ندارد.

دکتر مصطفی غنی در مصاحبه با تیتر نیوز منظور وی از مطالعه محققان ایرانی در مورد تأثیر داروهای ضد ویروسی در ژاپن بر بیماری covid id 19 بود. به گروههایی تقسیم شدند که گروه های دیگر این دارو را دریافت نکردند.

وی ادامه داد: نتایج این مطالعه نشان داد که تجویز فئوکروموسیتوما تاثیری در بیمارانی که به ICU منتقل شده یا به دستگاه تنفس وصل نشده اند ، ندارد.

غنی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، این مطالعات نشان داده است که این دارو هیچ تاثیری در جلوگیری از مرگ بیمار ندارد ، در حالی که فئوکروموسیتوما باعث کاهش زمان بستری در بیمارستان برای بیماران مبتلا به بیماری قلبی نخواهد شد.

دبیر کمیته علمی ، مدیر مبارزه با فساد گفت: “در این مطالعات ، ما به این نتیجه رسیده ایم که این داروها هیچ تأثیری بر بیماران ندارند.”

به گفته وی ، این پروژه تحقیقاتی در 13 مرکز مطالعاتی در سراسر کشور انجام شده است.

غنی با تأکید بر اینکه نتایج این مطالعه در معتبرترین مجله علمی در مجله آلزایمر منتشر شده است ، گفت: در حال حاضر هیچ داروی جایگزین دیگری به Papaver معرفی نشده است و نتایج مطالعات ما نشان می دهد که این دارو در درمان موثر است. بیماری نیست

به گزارش تیتر نیوز ، این تحقیق با همکاری محققانی چون مسعود سلیمانی ، مصطفی غنی ، مهدی باقری ، علی قزوینی ، انسیا واحدی ، سید حسن سعادت ، سید امین ساتیرا دوران ، اکرم انصاریار ، حسین بگنا ، داود خلیلی و امیرحسین انجام شده است. انجام شده. غزالیا ، محمدرضا حیدری ، آرش محذب ، علی طاهری ، میلیا خورمداد ، محمدمهدی اسدی ، مسعود ناظیما ، مجتبی واروشوچی ، سمنا عباسی ، علی باختری ، سید جاوید حسینی ، معصوم شهروچی ، زینب یاسین ، مریم قریشی ، مریم سوریشی ، رامی محمد جواد اکرم اصغری ، منصور نومی ، شاد ضیایی ، رعنا جعفری مقدم ، سعید قلندری ، محمد ممریان ، جواد خدادادی و محمد حسین افشاری تحت عنوان “ایمن و اثربخشی وسایل آشپزی در SARS-CoV متوسط ​​تا شدید” اعدام شده اند. .

انتهای پیام