علمی و پزشکی

محدودیت‌های شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شد

محدودیت‌های شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شد

رئیس جمهور گفت: “علی رغم همه تلاش ها ، ما واکسن ایرانی را قبل از تابستان دریافت نخواهیم کرد و بنابراین تهیه واکسن با کمک بخش خصوصی در دستور کار دولت و اولویت اصلی است.”

به گزارش تیتر نیوز ، حجت الولیس و مسلم حسن روحانی در جلسه کمیته ویژه ای در برابر دادگاه تاج برای بحث در مورد تهیه واکسن از تعدادی از کشورها و اولین محموله واکسن خریداری شده از Cox’s Bazar با یکدیگر دیدار کردند. دوز مصرف کنید) ، وی خاطرنشان کرد: “خوشبختانه روند تولید واکسن بسیار امیدوار کننده است ، اما با تمام تلاش ما واکسن ایرانی را تا تابستان دریافت نخواهیم کرد.” و بنابراین ، ما با کمک بخش خصوصی واکسن تهیه می کنیم. ” دولت یک برنامه و اولویت دارد. “

نکته قابل توجه این است که واکسیناسیون ، با وجود پروتکل ها ، یکی از مهمترین و اساسی ترین راههای کنترل شاهدانه است ، رئیس جمهور گفت: “اگرچه تحریم ها مانع اصلی برای تحویل واکسن ها توسط کشور است و تهیه آن به تأخیر افتاده است اما واکسیناسیون همیشه انجام می شود یک دغدغه. “

روحانی افزود: امیدواریم با تدابیر خوب واکسن قابل توجهی به زودی در دسترس قرار گیرد. طبق گزارش های وزارت امور خارجه در مورد تولید واکسن در روزهای اخیر ، به زودی شاهد تحویل واکسن در آینده خواهیم بود.

بر اساس این گزارش ، در این جلسه ، به پیشنهاد دفتر مرکزی ، تصمیم گرفته شد محدودیت ها برای شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شود.

کمیته های بهداشت ، امنیت اجتماعی و ستاد ملی نیز گزارش های مختلفی در مورد وضعیت موج چهارم بیماری در استان های مختلف کشور و نحوه اجرای تحریم ها برای کنترل و پیشگیری از آن ارائه دادند. امواج جدید

با توجه به وضعیت بیماری در استانهای کشور ، به ویژه با وضعیت قرمز و نارنجی در شهرها ، اعضای کمیته های تخصصی HQ ملی کرونا عوامل موثر در این بیماری جدید و نتایج این مطالعات را بررسی کردند. یک نقش مهم و م :ثر: نظارت صحیح و کامل بر پروتکل های بهداشتی و عادی سازی در روزهای آخر سال توسط مردم.

پس از دریافت این گزارش ها ، رئیس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده در استان ها به دنبال شیوع اخیر بیماری در 14 ماه گذشته ، رئیس جمهور اختیارات لازم را به ستاد جهت اتخاذ و اجرای تصمیمات لازم توصیه كرد. کنترل همه چیز را در دست بگیرید. موج چهارم این بیماری در کشور گزارش شده است.

صلح جامعه را با تندروها اشتباه نگیرید

روحانی با بیان اینکه مدیریت بحران فعلی باید به صورت مسالمت آمیز انجام شود ، گفت: “حفظ آرامش روانی جامعه ، به ویژه در مرحله چهارم ، شدت آن با موج قبلی متفاوت است.” آرامش روانی جامعه نباید تحت تأثیر دیدگاه ها و اطلاعات غلط و احساسی و مواضع سخت قرار گیرد.

رهبر ملی ضد کرونا همچنین بر اهمیت ارائه به موقع و دقیق اطلاعات در مورد خطرات موج چهارم کرونا تأکید کرد و به مبارزه با تخلفات احتمالی سیاسی در این موضوع اشاره کرد: و صحت پروتکل ها یکی از آنها بود. عوامل اصلی رشد آنلاین ، در این مرحله می توانیم با هشدار در مورد خطرات نرمال سازی و کاهش انطباق با دستورالعمل ها ، مشکل را حل کنیم.

در این جلسه ، طبق گزارش کمیته های بهداشت و امنیت اجتماعی ، قرار بود پروتکل های مربوط به مراسم و مراسم ماه رمضان ، از جمله مراسم شب قدیر و روند روز قدس ، به تاج ملی ارائه شود.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت انجام مراسم عبادی در ماه مبارک رمضان گفت: در شرایط فعلی رویکرد اصلی محافظت از جان و سلامتی مردم است و شکی نیست که پروتکل ها تنظیم خواهد شد. “اطمینان از سلامتی مردم. “نجات جان مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام