علمی و پزشکی

اهمیت بحث آموزش در حوزه بهداشت

اهمیت بحث آموزش در حوزه بهداشت

معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت بر اهمیت آموزش در زمینه بهداشت تأکید کرد.

مطابق اعلامیه تیتر نیوز و روابط عمومی وزارت بهداشت عمومی ، مدیر جدید دفتر آموزش و پرورش و ترویج سلامت وزارت بهداشت به مراسم تجلیل در جلسه اضافه شد: تا کنون – تاریخ و به طور موثر ، ما قادر خواهیم بود از حادثه و در نتیجه آسیب ناشی از این بیماری ها.

معاون وزیر بهداشت بر استفاده از ایده های جدید در بحث آموزش تأکید کرد و افزود: ظرفیت استخراج و استفاده از مراکز علمی مشهور کشور یکی از راه حل های مناسب برای رشد بخش آموزش بهداشت است.

وی با اشاره به نقش آموزش در بیماری عروق ویروس کرونا قلب افزود: طی 15 ماه گذشته متخصصان آموزش بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی کشور تلاش های چشمگیری برای حمایت از این اقدامات و ایجاد برنامه هایی برای آینده انجام داده اند.

رایس توجه به عوامل اجتماعی در ارتقا health سلامت را مورد تأکید قرار داد و افزود: همکاری با متخصصان این حوزه در مراکز علمی و دانشگاه های کشور برنامه آینده دفتر آموزش و ارتقاotion سلامت خواهد بود.

سرانجام ، معاون وزیر بهداشت از دکتر غلام محسن واسی ، مشاور برنامه ریزی وزارت بهداشت برای مدیریت بیش از یک سال این مطب تقدیر و دکتر فرشید رضایی را به عنوان مدیر بهداشت عمومی منصوب کرد. دفتر آموزش و توسعه

انتهای پیام