عمومی

خرید لایک اینستاگرام و خرید فالوور چه تأثیری در رفتن به اکسپلور دارد؟

اهمیت خرید لایک و خرید فالوور

خرید فالوور ایرانی فعال و واقعی و خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام این روزها به حدی باب شده که سایت‌های مختلف جهت ارائه خدمات متفاوت در زمینه افزایش فالوور و لایک راه اندازی شده‌اند. شاید بتوان دلیل اصلی این موضوع را محبوبیت این اپلیکیشن دانست. چرا که به دلیل حجم گسترده‌ی مخاطبان این اپلیکیشن، تعامل با افراد راحت‌تر شده و جهت رونق کسب و کار بایستی این موضوع را جدی گرفت.

خرید و افزایش فالوور اینستاگرام
خرید فالوور

زمانی که پست‌های پیج شما وارد اکسپلور اینستاگرام می‌شود، کاربران به طور ناخودآگاه به میزان لایک‌های پست مذکور نگاه می‌کنند و در چند صدم ثانیه میزان محبوبیت پست را تخمین می‌زنند. در چنین حالتی اگر تعداد لایک‌ها بالا باشد، به پروفایل پیج نیز مراجعه می‌کنند. به یاد داشته باشید که کاربران در وهله اول، جهت دنبال کردن هر صفحه‌ای، به میزان فالوورهای آن صفحه توجه می‌کنند و در صورت بالا بودن میزان دنبال کنندگان، آن صفحه و کسب و کار را دنبال می‌کنند.

بنابراین اهمیت تعداد لایک‌ها و تعداد دنبال کنندگان هر صفحه‌ای به صورت زنجیروار بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند و در نهایت موجب پیشرفت کسب و کار شما و به وجود آمدن مشتری واقعی برای محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شما خواهد شد.

با افزایش تعداد لایک و فالوور وارد اکسپلور خواهید شد

آیا می‌دانید که اکسپلور به چه بخشی از اینستاگرام گفته می‌شود و چرا راه یافتن پست‌ها به آن بخش از اهمیت زیادی برخوردار است؟ باید بدانید هنگام انتشار پست‌های خود در اینستاگرام، تنها ده درصد از فالوورهایتان آن‌ها را می‌بینند. طبق الگوریتم اینستاگرام در صورت بازخورد مثبت از مقدار فالوورهای گفته شده، پست‌های شما برای کاربران بیش‌تری به نمایش در خواهد آمد.

خرید لایک ایرانی ارزان و واقعی
خرید لایک

حال تصور کنید که مشاهده شدن پست‌های شما علاوه بر فالوورهایتان، توسط افرادی که پیج شما را دنبال نکرده‌اند نیز میسر شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که پست‌های شما به بخش اکسپلور برود. بدیهی است که رفتن به اکسپلور به معنای بیش‌تر دیده شدن پست‌های شما و در نتیجه افزایش تعداد فالوورهای شماست.

جالب است بدانید که افزایش تعداد لایک‌های هر پست در ساعات اولیه پس از انتشار آن، تأثیری مستقیم بر رفتن به اکسپلور دارد. به عبارتی افزایش لایک موجب رفتن به اکسپلور و در نتیجه افزایش مخاطبان و تعداد فالوورهای شما خواهد شد. از طرف دیگر راه یافتن پست‌ها به اکسپلور به نوبه‌ی خود موجب افزایش لایک‌های آن پست می‌‌شود و این موضوع را می‌توان یک تساوی برد برد دانست.

هنگام خرید لایک و فالوور به چه نکاتی توجه کنیم؟

در رابطه با نرخ مشارکت اینستاگرام آگاهی کافی دارید؟ منظور از نرخ مشارکت هر پیج، مجموع تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها تقسیم بر کل فالوورهای آن صفحه می‌باشد. حتی می‌توان این نرخ را برای پست‌های آن صفحه نیز به طور مجزا محاسبه نمود. اینستاگرام به وسیله این فرمول نرخ مشارکت هر صفحه را محاسبه می‌کند و به راحتی متوجه تقلبی بودن لایک‌ها می‌شود.

بنابراین هنگام خرید لایک، تعادل را رعایت کنید و سعی کنید میزان فالوورها و لایک‌های خود را به یک نسبت افزایش دهید. چرا که این موضوع موجب همکاری بیش‌تر و خود به خودی اینستاگرام با شما شده و در زمینه کسب و کارتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کاربران واقعی را پیدا کنید.