علمی و پزشکی

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گفته شاف ، دکتر الیزا بگلی وی در حاشیه جلسه ای بین رئیس جمهور مentسسه فینلا کوبا ، وینسنت ورث ، و وزیر بهداشت و معاونان وزیران که صبح امروز در مقر وزارت برگزار شد ، گفت: 100 نفر در برابر بیماری های جدی و مرگ محافظت می شوند. ” واکسن نیز برای استفاده در افراد زیر 18 سال مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: یک دوز تقویت کننده واکسن سابرینا می تواند سیستم ایمنی را برای افرادی که قبلاً بیماری قلبی دارند و سیستم ایمنی بدن به درستی کار می کند ، تقویت کند. برنامه هایی برای استفاده از واکسن شمشیر به عنوان یادآوری سایر واکسن ها در دست اجراست که این امر تقاضای جهانی برای چنین واکسن هایی را افزایش می دهد.

بگلری گفت: “ایران و کوبا قصد دارند واکسنی با کیفیت بالا طراحی کنند.” این واکسن تنها واکسن در جهان است که می تواند همزمان با تغییرات زیادی مبارزه کند و این توانایی را دارد که تغییرات زیادی را در مناطق مختلف ایجاد کند ، بنابراین اهمیت این واکسن زمانی مشخص می شود که ما در دنیا متفاوت باشیم. رخ داده است و این واکسن توانایی مهندسی مجدد برای مقابله همزمان با بسیاری از تغییرات ویروس را دارد.

مدیر انستیتوی پاستور ایران خاطرنشان کرد: تأکید شده است که مرحله سوم مطالعه باید مطابق با استانداردهای فعلی و به طور کامل در ایران و کوبا انجام شود. مرحله سوم بالینی بر روی 44000 نفر در كوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و پایان مرحله سوم در كوبا در حال اتمام است و تیم كوبا در ایران نتایج آزمایش بالینی را ارزیابی و به خوبی ارزیابی می كند. این واکسن بسیار خوب است.

وی ادامه داد: پس از جمع بندی مطالعات مرحله سوم بالینی ، می توان تأیید WHO را دریافت کرد. هدف هر دو کشور تهیه واکسن با کیفیت بسیار بالا است و خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی حاصل شده است. نتایج اولیه کارآزمایی بالینی فاز سوم در ایران احتمالاً تا پایان آگوست در دسترس خواهد بود و مورد ارزیابی قرار می گیرد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای تأیید سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

یکی از نکات کلیدی واکسن های تولید شده توسط موسسه کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران این است که آزمایشات بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده است و می تواند به راحتی برای کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. کمک بزرگی به مدارس. ” و سیستم آموزشی کشورها. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن برخلاف برخی واکسن ها که ایمنی کافی برای افراد بالای 65 سال ایجاد نمی کند ، دارای ایمنی قابل توجه است.

رئیس موسسه پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130،000،000 دوز واکسن پاستاکوس به وزارت بهداشت ارسال و در چندین استان توزیع شده است. با توجه به اینکه خط صنعتی تولید واکسن هم در ایران و هم در کوبا در حال راه اندازی است ، نصب تجهیزات خط صنعتی توسط موسسه پاستور ایران در ماه سپتامبر به پایان می رسد. واکسن به اصطلاح خط اول Pestococcus که هر ماه حدود یک میلیون میلیون نفر غذا می دهد ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در اختیار مردم ایران قرار دهیم.

وی تاکید کرد: همکاری بین موسسه پستور ایران و موسسه فینلی کوبا نه تنها یک سرمایه گذاری مشترک برای تولید واکسن کووید 19 است ، بلکه یک اجماع علمی بسیار نزدیک ، پایدار و مفید است و دانشمندان هر دو کشور سازماندهی شده اند. . جلسات هفتگی برای تولید و استفاده از واکسن. “ترجیح داده می شود.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید برای تغییرات آینده ویروس کرونا آماده باشیم و مطمئناً باید آماده شویم تا دانشمندان ایرانی و کوبایی بتوانند به همکاری گسترده خود در جستجوی این واکسن ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به همکاری گسترده م Instituteسسه پستور ایران و م Instituteسسه فین لای کوبا در تولید مشترک چندین واکسن ، امروز دکتر وینسنت ، یکی از واکسیناتورهای برجسته جهان و مدیر م Instituteسسه فینلی کوبا ، دکتر ملاقات با سعید نمکی – وزیر بهداشت – در این جلسه ، هر دو طرف تأکید کردند که می توانیم در تولید واکسن واکسن 19 مشترکاً تولید مشترک داشته باشیم.

به نقل از وبدا ، بگلری گفت: “موسسه فینلی کوبا و انستیتو پاستور ایران در هر دو کشور دور سوم آزمایشات بالینی واکسن را به پایان رسانده اند و نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و نشان داده اند که واکسن م effectiveثر است.” عملکرد بالا در برابر گونه ها. “خوب بود.