علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گفته شاف ، مجتمع تاریخی و فرهنگی نور با اعلام روابط عمومی اظهار داشت: مجتمع واکسن Covid 19 در ورودی این محوطه توسط شبکه بهداشت و درمان شمریتان با همکاری مجموعه فرهنگی و تاریخی نورون ایجاد شده است.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نورون تصمیم گرفت با ایجاد بخشی از مجموعه برای ایجاد یک مرکز واکسن واکسن جامع ، گامی موثر در جهت نقش اجتماعی خود به عنوان موزه بردارد. 19 ..

این کار به دنبال پیگیری دستیار فرهنگی مجتمع نورون برای کمک به جلوگیری از شیوع بیماری و درک عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نوران به عنوان یک موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجتمع نورون برای خدمات رسانی به مردم واقع شده است و تزریق دوزهای اول و دوم واکسن مطابق با اولویت و برنامه واکسن در کشور با رعایت شرایط و ترتیبات لازم انجام می شود. .

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

رضا دبرینی نژاد ، مدیر و راهنمای موزه مالک ، نیز اندکی قبل از ایجاد پایگاه واکسن در فضای باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه ادغام اعلام کرد و نوشت: وقتی بحرانی پیش می آید ، همه دستگاه ها باید از سایر آژانس ها استفاده کنند. به این ترتیب ، آنها گاهی از ظرفیت های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود اوضاع فرهنگی جامعه استفاده می کنند و گاهی نیز از ظرفیت های خود می توانند مبنای بهبودی قرار گیرند. این چیز زیبایی است که Neuron Malace و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت بخشی از فضای خود را به یک مرکز واکسیناسیون منطقه ای تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در محدوده این دو موزه واقع شده اند با امید جدیدی به این موزه ها می روند و بدین ترتیب نقش اجتماعی و همسایگان موزه به شکلی متفاوت نمایان می شود.

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

موزه ها از 6 آوریل ، 6 آوریل به طور کامل بسته شده اند و بیشتر شهرها قرمز رنگ هستند.

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران