خیز پنجم کرونا سهمگین‌تر از پیک‌های قبلی/ سکون جمعیت و قرنطینه شهرها برقرار شود

خیز پنجم کرونا سهمگین‌تر از پیک‌های قبلی/ سکون جمعیت و قرنطینه شهرها برقرار شود

یک استاد علوم پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه افزایش پنتا کرونا نسبت به قله های قبلی شدیدتر است ، اظهار داشت: فرم و فقط خوب برای کاهش مدت زمان ویروس کافی نیست.

به گزارش تیتر نیوز ، دکتر شهید بهشتی ، رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی در دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: “متأسفانه در مرحله چهارم بیماری ، ما در خیانت کامل وارد پنجمین صعود تاج شده ایم.” مهمترین موضوعات در بحران کرونا عدم وجود قرنطینه در شهرها ، روند کند واکسیناسیون و عدم رعایت بهداشت عمومی است.

یک مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: طبق داده های رسمی مشخص است که سلامت اجتماعی ، افرادی که ماسک دارند و فاصله اجتماعی دارند به کمتر از 50 درصد رسیده است.

ناجی افزود: در حال حاضر کشور در شرایطی قرار دارد که هر روز بیش از 1،000،000،000 مورد مثبت داریم و باید طی دو هفته آینده به آرامی منتظر موارد بیشتری از این بیماری باشیم. این به دنبال آن افزایش مرگ و میر است.

مدیر مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه با بیان اینکه شیوع تاج پنجم نسبت به قسمت های قبلی به دلیل تغییر داده ها شدیدتر است ، خاطرنشان کرد: این مسئله و آسیب های ناشی از آن ، همه مسئله مردم است.

وی هشدار داد: “شیوع کرونا نتیجه افرادی است که به 100 b مبتلا می شوند ؛ مانند از دست دادن جان و عوارض مداوم که بیماری را ترک می کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به فشار دلتا خاطرنشان كرد: این فشار می تواند به دلیل شیوع آن و این واقعیت باشد كه معمولاً همه اعضای خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد ، در بیشتر موارد نه خانواده ، بخشش می تواند آسیب برساند.

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه خواستار حساسیت بیشتر مردم نسبت به پروتکل های بهداشتی شد و هشدار داد که دولت باید محدودیت های احتیاطی بیشتری را برای کنترل تاج ایجاد کند و مردم را مجبور به رعایت بهداشت اجتماعی کند.

وی گفت: برخلاف تصور عمومی ، یک بار واکسن زدن یا تزریق Covid 19 می تواند از عفونت مجدد جلوگیری کند. “در بیشتر موارد ، افراد پس از حمله قلبی مجدداً آلوده می شوند. آنها به این بیماری مبتلا می شوند و یا حتی در برخی موارد به روش بدی مبتلا می شوند.”

به گفته دکتر ناجی ، عوارض بیماری قلبی عوارض جدی است که دولت باید از نظر آموزش جدی تر باشد و اصرار به توجه به پروتکل ها دارد تا مردم درک کنند که خطر بیماری قلبی بسیار جدی است.

“ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین سطح تاجگذاری را تجربه کرده است: خطر مرگ و معلولیت پس از سلطه بر سپاه بسیار زیاد است و متأسفانه در روزهای آینده باید منتظر مرگ بالا باشیم” بیایید از تاج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، وی از دولت خواست تصمیم گیری مناسب و به موقع برای کنترل این بیماری اتخاذ کند و افزود: سیاستگذاران باید قرنطینه جمعیت و شهرهای قرنطینه ای را جدی بگیرند و فقط برای کاهش شیوع ویروس جریمه نکنند.

انتهای پیام