علمی و پزشکی

آغاز واکسیناسیون سربازان از این هفته

آغاز واکسیناسیون سربازان از این هفته

به گفته شاف ، دکتر علیرضا ریس وی در نشست مشترک با وزرای ارتش و معاونان وزیر بهداشت گفت: “وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون برای افراد بالای 18 سال در مناطق روستایی را صادر کرده است ، اما در برخی استانها بسیاری از روستاها در مناطق ناامن هستند. ما باید به واکسیناسیون آنها کمک کنیم و دیگر عشایر بالای 18 سال. ما به تجهیزات بیشتری از جمله ارتش نیاز داریم.

وی افزود: واکسیناسیون یک پروژه بزرگ ملی است که تنها مسئولیت آن بر عهده وزارت بهداشت نیست. واکسن کرونا در راه است ، همه وسایل باید کمک کنند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: “یکی از نقاط ضعف ما عدم قرنطینه مناسب در مرزها است.” ما باید مکان مناسبی را برای این کار اختصاص دهیم ، که البته محدود به کرونا نیست. البته این کار در فرودگاه ها انجام می شود ، اما در مرزهای زمین ، ما قرنطینه مناسبی نداریم زیرا به طور مرتب در معرض این بیماری قرار داریم. ویروس از بیرون

به گزارش وبدا ، وی در پایان گفت: “حضور ارتش و نیروهای مسلح در کشور از اولین روز کرونا به ما قوت قلب داده است.” علاوه بر مرزبانان ، ارتش همچنین در برنامه های مشترک با وزارت بهداشت ، نگهبانان مرزی بهداشتی را هدایت می کند.