عمومی

راهنمای خرید جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ

در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ به معرفی پرفروش‌ترین و برترین تلویزیون‌ها از برندهایی همچون ال‌جی، سونی و سامسونگ می‌پردازیم. انتخاب تلویزیون در ابعاد مناسب همیشه یکی از معضلات خرید تلویزیون محسوب می‌شود. چراکه تلویزیون‌ها در ابعاد متفاوتی عرضه می‌شوند که در برخی موارد ممکن است باعث سردرگمی خریداران شوند. به جرأت می‌توان گفت تلویزیون‌های 55 اینچ محبوب‌ترین مدل‌های تلویزیون در میان سایر اندازه‌ها هستند.

برندهای سازنده تلویزیون توجه بسیار ویژه‌ای به ساخت مدل‌های مختلف در اندازه‌ی 55 اینچ دارند. ابعاد تلویزیون‌های 55 اینچ مناسب‌ترین ابعاد برای قرارگیری در محیط‌هایی با متراژ متوسط است. قبل از معرفی مدل‌های محبوب 55 اینچ مواردی که پیش از خرید تلویزیون باید در نظر بگیرید را برایتان شرح خواهیم داد تا بهترین انتخاب را در میان تنوع گسترده‌ی تلویزیون‌های موجود در بازار داشته باشید.

راهنمای خرید جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ

 

خرید تلویزیون مناسب

انتخاب تلویزیون مناسب برای هر فرد متفاوت بوده و نمی‌توان به طور کلی ترتیبی ثابت برای معیارهای مهم در خرید تلویزیون را مشخص کرد. به همین دلیل در ادامه برخی از معیارهای مشترک برای تمام افراد که قبل از خرید تلویزیون باید به آن‌ها توجه کنید را مشخص کرده‌ایم. پس قبل از خرید بهترین قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ حتماً موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اندازه

همانطور که مشخص است تمام تلویزیون‌های موجود در این مطلب 55 اینچ هستند. اگر بخواهیم ابعاد اندازه‌ی 55 اینچ را به طور تقریبی مشخص کنیم ابعاد زیر به دست می‌آید :

ارتفاع : 68.3 | عرض : 121.4

البته این اعداد در ارتفاع و عرض تلویزیون‌هایی با برند سازنده مختلف تا حد یک الی دو سانتی‌متر متغیر خواهد بود و اندازه‌ی دقیقاً مشابهی با اعداد ذکر شده‌ی ما ندارند. به همین دلیل ممکن است کمی تفاوت در این اندازه‌ها وجود داشته باشد. به طور کلی این ابعاد برای تلویزیون بسیار ایده‌آل بوده و اغلب برای محیط‌هایی با متراژ متوسط بهترین گزینه خواهد بود. به دلیل اندازه‌ی مناسبی که بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ دارند از محبوبیت بسیار گسترده‌ای برخوردار شده‌اند.

البته اگر محیطی که می‌خواهید تلویزیون را در آن قرار دهید بسیار بزرگ است؛ احتمالاً اندازه‌ی 55 اینچ پاسخگو نباشد و بهتر است اندازه‌های بزرگتری از تلویزیون را انتخاب کنید. همچنین اگر تلویزیون را برای محیطی با متراژ کم می‌خواهید نیز تلویزیون‌های 55 اینچ کمی بزرگ خواهند بود و بهتر از بهترین تلویزیون‌های 49 و 50 اینچ یا بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ دیدن فرمایید.

قیمت

با مشخص کردن اینچ مورد نظرتان در تلویزیون محدوده‌ی تعیین قیمت نیز محدودتر شده و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت. چراکه اندازه‌های مختلف از تلویزیون قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی پس از اندازه‌ی تلویزیون مواردی که بیشترین تأثیر را در قیمت تلویزیون دارند : برند سازنده، کیفیت تصویر و امکانات هوشمند هستند.

برند سازنده : اغلب مدل‌هایی که توسط برندهای معتبر ساخته می‌شوند قیمت بالاتری از سایر برندهای گم‌نام دارند. پس تا حدی می‌توان گفت برند سازنده روی قیمت تلویزیون تأثیر خواهد داشت.

کیفیت تصویر : کیفیت تصویر یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های تعیین کننده‌ی قیمت در تلویزیون است. تلویزیون‌های OLED که بالاترین سطح کیفیت تصویر را در میان مدل‌های دیگر دارند به نسبت قیمت بالاتری را باید بابت خرید آن‌ها بپردازید. در حالی که تلویزیون‌های معمولی فول اچ‌دی کمترین قیمت در میان تلویزیون‌ها را دارند.

امکانات هوشمند : در حال حاضر اغلب تلویزیون‌های موجود در بازار از امکانات هوشمند معمول پشتیبانی می‌کنند. هر چند که وجود برخی امکانات هوشمند همچون پشتیبانی از دستیارهای صوتی تا حدی ممکن است روی قیمت تلویزیون تأثیرگذار باشد. پس هرچه امکانات موجود در یک تلویزیون بیشتر باشد مدلی بالاتر با امکانات پیشرفته‌تر خواهد بود که قیمت بالاتری نیز دارد.

در ادامه بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ از برندهای سازنده مختلف که کیفیت تصویر و امکانات هوشمند متنوعی دارند را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن کیفیت تصویر و امکاناتی که از یک تلویزیون توقع دارید به راحتی مدل مورد نظرتان را از لیست زیر انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ ال‌جی

ال‌جی به عنوان یکی از برترین برندهایی که در زمنیه تولید تلویزیون‌هایی با کیفیت بی‌نظیر فعالیت دارد هر ساله از جدیدترین تلویزیون‌های خود رونمایی می‌کند. در سال 2021 با توجه به اینکه پیشرفت زیادی در تلویزیون‌های 55 اینچ ال‌جی وجود داشت افزایش محبوبیت تلویزیون‌های این برند دیده شده است. به همین دلیل تلویزیون‌هایی که در لیست بهترین تلویزیون 55 اینچ از برند ال‌جی قرار می‌گیرند به طور کل شامل تلویزیون‌های 2021 ال‌جی خواهد بود. چراکه تلویزیون‌های جدید ال‌جی فروش و محبوبیت بیشتری از مدل‌های قبل را به خود کسب کرده‌اند.

تلویزیون ال‌جی 55UP7550

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    پردازشگر تصویر : Quad Core Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : webOS

    اتصال به Wi-Fi : دارد

یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ ال‌جی تلویزیون 55UP7550 است. این تلویزیون با امکاناتی عالی در سال 2021 عرضه شده و ویژگی‌های مناسبی دارد. در طراحی تلویزیون از پایه‌های دوشاخه‌ی زیبا استفاده شده و استحکام مناسبی برای تلویزیون وجود دارد. این تلویزیون برای نمایش تصاویر از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین جدیدترین فناوری‌های تصویر در تلویزیون به افزایش و ارتقای سطح کیفیت کمک می‌کنند.

پشتیبانی از فرمت‌های متنوع HDR، افزایش دهنده کیفیت تصویر توسط 4K Upscaling و ارتقاء دهنده‌ی نسبت کنتراست از برترین ویژگی‌های بخش تصویر در این تلویزیون هستند که کیفیتی عالی را برای نمایشگر تلویزیون ایجاد می‌کنند. بخش صوتی تلویزیون شامل بلندگوهایی باکیفیت است که در مجموع صدایی معادل 20 وات را پخش می‌کنند.

همچنین از کاهنده نویز صدا نیز برای افزایش وضوح صدا پشتیبانی می‌شود. به لطف سیستم عامل هوشمند webOS و پشتیبانی از هوش مصنوعی ThinQ امکانات هوشمند گسترده‌ای همچون اتصال به اینترنت و دانلود برنامه در تلویزیون 55UP7550 وجود دارد.

امکان جستجوی صوتی، برخورداری از ریموت کنترل جادویی و اتصال به انواع گوشی‌های اندروید و اپل جزو کاربردی‌ترین امکانات هوشمند در این تلویزیون هستند. قیمت تلویزیون با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مناسب بوده و ارزان‌ترین تلویزیون سری UP محسوب می‌شود.

تلویزیون ال‌جی 55UP8150

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    پردازشگر تصویر : α5 AI Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : webOS

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55UP8150 بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی از سری UP است. این تلویزیون از امکاناتی عالی برخوردار شده و طراحی بسیار شیکی دارد. پایه‌ی هلالی شکل مرکزی جلوه‌ای خاص و متفاوت به تلویزیون می‌بخشد و ضخامت کم در بدنه باعث شده این مدل به گزینه‌ای مناسب برای قرارگیری روی دیوار تبدیل شود. کیفیت تصویری که تلویزیون برای نمایش تصاویر از آن استفاده می‌کند 4K است. وضوحی بی‌نظیر به لطف پردازشگر تصویر قدرتمند و فناوری‌های تصویر متنوع در تلویزیون UP8150 ایجاد می‌شود.

این تلویزیون از فرمت‌های متنوع HDR پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت ارتقاء دهنده وضوح تصویر و تقویت کننده کنتراست است تا وضوح بالایی را برای نمایش تصاویر روی نمایشگر داشته باشد. بخش صوتی تلویزیون از 2 عدد بلندگو تشکیل شده که توانایی پخش صدای 20 وات را دارند. بخش صوتی به دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌های صوتی بسیار عالی عمل می‌کند و وضوح کافی برای پخش صدا را دارد.

سیستم عامل webOS با برخورداری از ویژگی‌های هوشمند می‌تواند نیاز کاربران از بخش هوشمند تلویزیون را به طور کامل رفع کند. اتصال به اینترنت، دانلود انواع برنامه، جستجوی صوتی و ریموت کنترل جادویی از بهترین ویژگی‌های تلویزیون ال‌جی 55UP7550 در بخش هوشمند هستند که باعث انتخاب این تلویزیون به عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی در سری UP شده‌اند.

تلویزیون ال‌جی 55NANO80

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Edge LED

    پردازشگر تصویر : Quad Core Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : webOS

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55NANO80 جدیدترین تلویزیون سری نانوسل ال‌جی در سال 2021 می‌باشد. این تلویزیون به عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی از سری نانوسل انتخاب شده است. طراحی تلویزیون فوق العاده شیک بوده و متفاوت از مدل NANO80 2020 می‌باشد.

پایه‌های متفاوت دوشاخه و کاهش چشمگیر ضخامت بدنه از بهترین ویژگی‌های ظاهری در این تلویزیون هستند. به لطف استفاده از تکنولوژی نانوسل در کنار کیفیت تصویر 4K تصاویر در وضوحی بالاتر از مدل‌های 4K نمایش داده می‌شود. در واقع تکنولوژی نانوسل به نمایش طیف رنگی گسترده در کنار وضوحی بی‌نظیر در نسبت کنتراست بالا کمک می‌کند.

ویژگی 4K Upscaling در این تلویزیون می‌تواند وضوح تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند را افزایش دهد. ویژگی جذاب کنترل روشنایی نیز می‌تواند نور صفحه نمایش را متناسب با محیط اطراف تنظیم کند. به طور کلی کیفیت تصویر بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی عالی بوده و وضوح کافی را برای نمایش تصاویر خواهد داشت. سیستم صوتی تلویزیون دارای توان صوتی 20 وات است که توسط 2 عدد بلندگو صدا را در محیط پخش می‌کند. همچنین به لطف استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند وضوح و قدرت صدا را افزایش دهد.

 

راهنمای خرید جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ

امکانات هوشمند تلویزیون 55NANO80

در بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ ال‌جی از سیستم عامل webOS استفاده شده است. این سیستم عامل منوی کاربری بسیار روان و سریعی دارد که کار با آن بسیار راحت می‌باشد. امکان ارتباط با اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi در تلویزیون مهیا شده و در فروشگاه محتوای ال‌جی می‌توانید به دانلود انواع برنامه‌های مورد نیاز خود برای تلویزیون بپردازید. جستجوی صوتی یکی از امکانات هوشمند تلویزیون است که امکان جستجو در تلویزیون را از طریق صدا برایتان فراهم می‌کند. امکان اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS در تلویزیون 55NANO80 وجود دارد. ریموت کنترل جادویی نیز امکانات هوشمند را در تلویزیون 55 اینچ ال‌جی تکمیل کرده است.

تلویزیون ال‌جی 55C1

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : OLED

    پردازشگر تصویر : α9 Gen 4 AI Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 40 وات

    سیستم عامل : webOS

    اتصال به Wi-Fi : دارد

بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی مدل 55C1 است. این تلویزیون یکی از برترین تلویزیون‌های موجود در بازار است که امکانات و ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد. تلویزیون ال‌جی از بهترین تلویزیون‌های OLED می‌باشد به همین دلیل از طراحی بسیار متفاوتی نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار شده است. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون بسیار کم بوده و در ظرافت بی‌نظیری طراحی شده تا جلوه‌ای مدرن را به محیط اطراف خود ببخشد. C1 همچنین دارای پایه‌ای بسیار زیبا و متفاوت است که قدرت و استحکام بالایی را برای تلویزیون به ارمغان می‌آورد.

به لطف بهره‌مندی از نمایشگر OLED وضوح فوق العاده‌ای برای نمایش تصاویر در تلویزیون ال‌جی وجود دارد. تمام ویژگی‌های برتر تصویر از برند ال‌جی را می‌توان در این تلویزیون یافت. از قابلیت‌های ارتقاء دهنده وضوح گرفته تا پشتیبانی از برترین فرمت‌های HDR در بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی پشتیبانی می‌شود که منجر به ایجاد وضوحی خارق العاده در صفحه نمایش تلویزیون می‌شود.

هیچ نقص و کاستی در کیفیت تصویر تلویزیون دیده نشده و بهترین عملکرد را برای نمایش تصاویر خواهد داشت. در بخش صوتی تلویزیون از کانال صوتی 2.2 استفاده شده که توانایی پخش صدایی معادل 40 وات را دارد. دالبی اتموس و تکنولوژی AI Sound Pro بهترین حالت از پخش صدا را برای تلویزیون 55C1 فراهم می‌کنند.

امکانات هوشمند تلویزیون 55C1

به عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ ال‌جی، تلویزیون C1 از بهترین و جدیدترین امکانات هوشمند بهره‌مند شده است. سیستم عامل webOS ال‌جی به طور گسترده از تکنولوژی ThinQ پشتیبانی می‌کند تا بتواند بسیاری از تنظیمات را به طور هوشمند انجام دهد. این تلویزیون دسترسی به اینترنت و دانلود برنامه را در ساده‌ترین حالت برای کاربران فراهم می‌کند. برای اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند راه‌های ارتباطی متنوعی در تلویزیون تعبیه شده است.

علاوه بر جستجوی صوتی در این تلویزیون از دستیارهای صوتی Alexa و گوگل پشتیبانی می‌شود. دسترسی به سرویس‌های آنلاین همچون Netflix نیز در تلویزیون هوشمند 55C1 وجود دارد. این تلویزیون فول امکانات قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های نانوسل و سری UP دارد که دلیل آن برخورداری از کیفیت تصویر بهتر و امکانات گسترده‌تر می‌باشد.

 

راهنمای خرید جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ در میان مردم محبوبیتی انکارنشدنی دارند. این برند خوشنام تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر عالی و امکانات مناسب را تولید و عرضه می‌کند. بسیاری از تلویزیون‌های سامسونگ به نسبت امکانات متنوعی که ارائه می‌دهند قیمت معقولی دارند. به همین دلیل مدل‌های سامسونگ که جزو بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ هستند از تلویزیون‌های پرفروش و بسیار محبوب در میان خریداران محسوب می‌شوند.

تلویزیون سامسونگ 55TU8300

    سال تولید : 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55TU8300 بهترین تلویزیون 55 اینچ منحنی از برند سامسونگ است. این تلویزیون با طراحی منحنی و زیبایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و طراحی بسیار متفاوت و خاصی دارد. استفاده از پایه‌های دوشاخه زیبایی ظاهری تلویزیون را دو چندان کرده است. این تلویزیون زیبا مدل سال 2020 سامسونگ است که جزو پرفروش‌ترین مدل‌های این برند محسوب می‌شود. برای نمایش تصاویر از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی شده که وضوحی عالی را برای نمایش تصاویر به همراه دارد. پردازشگر Crystal Processor 4K و پشتیبانی از قابلیت‌هایی همچون فناوری Mega Contrast برای ارتقای نسبت کنتراست و PurColor برای تقویت رنگ‌های تصویر باعث نمایش تصاویری زیبا و باکیفیت در صفحه نمایش تلویزیون TU8300 می‌شود.

بخش صوتی تلویزیون از 2 عدد بلندگو تشکیل شده و توانایی پخش صدایی معادل 20 وات را دارد. برای برخورداری از جدیدترین امکانات هوشمند سیستم عامل تایزن در بهترین تلویزیون 55 اینچ منحنی تعبیه شده است. این سیستم عامل دسترسی به اینترنت، دانلود انواع اپلیکیشن و اتصال به گوشی‌ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دستیار صوتی Bixby نیز در تلویزیون 55TU8300 وجود دارد که امکان کنترل تلویزیون از طریق صدا را برایتان فراهم می‌کند. این تلویزیون با امکانات و کیفیت تصویر مناسبی که دارد از قیمت بسیار معقولی نیز برخوردار شده است.

تلویزیون سامسونگ 55AU8000

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55AU8000 یکی از جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ می‌باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون نسبت به مدل قبلی خود که TU8000 است از امکانات متنوع‌تر و البته طراحی بسیار زیباتری برخوردار می‌شود. طراحی بسیار شیکی در این تلویزیون به لطف پایه‌های متفاوت و جدید در کنار ضخامت بسیار کم در بخش بدنه‌ی تلویزیون وجود دارد.

کیفیتی که تلویزیون از آن برای نمایش تصاویر استفاده می‌کند 4K بوده و از برخی قابلیت‌های بخش تصویر در راستای افزایش وضوح و کیفیت تصویر پشتیبانی می‌کند. فرمت‌های HDR، پردازشگر تصویر قدرتمند و تقویت کننده‌ی نسبت کنتراست جزو بهترین ویژگی‌های تصویر در بهترین تلویزیون 55 اینچ هستند که باعث ارتقای کیفیت در صفحه نمایش می‌شوند.

در راستای پخش صدایی باکیفیت فناوری‌های صوتی مناسب در تلویزیون تعبیه شده تا صدای 20 وات که در خروجی پخش می‌شود از کیفیت و وضوح مطلوب برخوردار شود. همچون سایر تلویزیون‌های سامسونگ سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون 55AU8000 تایزن است که منوی کاربری بسیار راحتی دارد. امکانات هوشمند از جمله دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi، دانلود اپلیکیشن، اتصال به انواع گوشی هوشمند و دستیار صوتی Bixby در این تلویزیون باعث شده یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ در سال 2021 باشد.

تلویزیون سامسونگ 55AU9000

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    اتصال به Wi-Fi : دارد

بهترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از سری AU تلویزیون 55AU9000 است. این تلویزیون برترین مدل از این سری بوده و از امکانات و کیفیت تصویر بالاتری برخوردار می‌شود. سامسونگ از طراحی بسیار زیبایی در تلویزیون استفاده کرده و ضخامت بدنه را به حداقل رسانده است. همچنین نوع پایه‌ی مرکزی در تلویزیون جلوه‌ای بسیار شیک را به تلویزیون بخشیده و استحکامی بالا را برای نمایشگر ایجاد می‌کند.

تلویزیون سامسونگ دارای وضوح 4K برای نمایش تصاویر است و از پردازشگر Crystal Processor 4K برای پردازش تصاویر استفاده می‌کند. فرمت‌های متنوع HDR، افزایش دهنده وضوح تصاویر و تقویت کننده کنتراست برترین ویژگی‌ها در بخش تصویر تلویزیون سامسونگ هستند که وضوح بی‌نظیر را برای صفحه نمایش ایجاد می‌کنند.

2 عدد بلندگو باکیفیت توانایی پخش صدایی معادل 20 وات را در تلویزیون دارند. همچنین وضوح بالایی در صدای تلویزیون به لطف فناوری‌های صوتی به وجود می‌آید. سیستم عامل تایزن در بهترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ امکانات متنوعی از جمله اتصال به Wi-Fi و دانلود انواع اپلیکیشن در فروشگاه محتوای سامسونگ را فراهم می‌کند. امکان اتصال به گوشی و دستیار صوتی هوشمند Bixby از امکانات کاربردی بخش هوشمند تلویزیون 55AU9000 هستند.

تلویزیون سامسونگ 55Q60A

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Dual LED

    پردازشگر تصویر : Quantum Processor Lite

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    اتصال به Wi-Fi : دارد

55Q60A جزو جدیدترین محصولات سامسونگ در سال 2021 است. این تلویزیون که در سری مدل‌های QLED جای دارد از برترین امکانات در بخش تصویر و بخش هوشمند بهره‌مند می‌شود. با طراحی خاص و زیبای تلویزیون به دلیل ضخامت بسیار ناچیز بدنه و پایه‌‌های تخت جلوه‌ای شیک در محیطی که تلویزیون قرار می‌گیرد ایجاد می‌شود. تلویزیون‌های QLED از تکنولوژی نقاط کوانتومی برای نمایش تصاویر در وقت و وضوح بسیار بالا استفاده می‌کنند.

به همین دلیل کیفیت تصویری عالی در تلویزیون Q60A وجود دارد. این تلویزیون تصاویر را در وضوح 4K نمایش داده و از قابلیت‌هایی بی‌نظیر در راستای افزایش وضوح و کنتراست تصاویر استفاده می‌کند. کیفیت تصویر بی‌نظیر باعث قرارگیری این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ شده است.

توسط تکنولوژی دالبی دیجیتال و سایر فناوری‌ها صدای 20 وات در تلویزیون سامسونگ به بهترین نحو پخش می‌شود. این تلویزیون QLED از سیستم عامل تایزن با برترین تکنولوژی‌های هوشمند بهره‌مند شده است. دسترسی به محتوای وب از طریق اتصال به Wi-Fi، امکان دانلود انواع اپلیکیشن، اتصال به گوشی و بهره‌مندی از دستیار صوتی Bixby از کاربردی‌ترین امکانات هوشمندی هستند که بهترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ در اختیارتان قرار می‌دهد.

تلویزیون سامسونگ 55Q70A

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Dual LED

    پردازشگر تصویر : Quantum Processor 4K

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    اتصال به Wi-Fi : دارد

یکی دیگر از تلویزیون‌های سری QLED که در سال 2021 از آن رونمایی شده است تلویزیون 55Q70A نام دارد. این تلویزیون با امکانات بسیار عالی که در بخش تصویر و هوشمند ارائه می‌دهد می‌تواند یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ در سال 2021 جهت خرید باشد.

این تلویزیون زیبا دارای طراحی بسیار شیک و ضخامت بسیار کم در بخش بدنه‌ی اصلی است. همچنین از یک پایه‌ی زیبا و کم عرض برای نگه‌داری صفحه نمایش تلویزیون استفاده می‌کند. نمایش تصاویر در کیفیت تصویر 4K و با تقویت توسط تکنولوژی نقاط کوانتومی سامسونگ انجام می‌شود.

تلویزیون Q70A همچنین از بهترین ویژگی‌های بخش تصویر از جمله فرمت‌های HDR، تقویت کننده نسبت کنتراست و قابلیت تنظیم نور نمایشگر برای افزایش وضوح و کیفیت تصاویر در صفحه نمایش بهره گرفته است. به طور کلی کیفیت و نسبت کنتراست این تلویزیون بی‌نظیر بوده و به همین دلیل لقب بهترین تلویزیون 55 اینچ از سامسونگ را به خود کسب می‌کند.

در بخش صوتی تلویزیون شاهد استفاده از بلندگوهای 2 کاناله هستیم که توانایی پخش صدا در توان صوتی 20 وات را دارند. صدای تلویزیون توسط تکنولوژی‌های صوتی ارتقاء یافته و کیفیت بهتری را هنگام پخش دارد.

امکانات هوشمند 55Q70A

سیستم عامل تایزن که در سایر تلویزیون‌های سامسونگ نیز شاهد استفاده از آن هستیم از منوی کاربری فوق العاده راحت و زیبایی برخوردار شده است. منوی اصلی شامل اصلی‌ترین امکاناتی است که شما به آن نیاز خواهید داشت. همچنین استفاده از این سیستم عامل با اضافه شدن امکاناتی هوشمند و کاربردی در تلویزیون همراه بوده است. دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi و مرورگر وب برای کاربران وجود دارد.

همچنین می‌توانید به دانلود برنامه‌های موردنیازتان برای تلویزیون 55Q70A از طریق فروشگاه محتوای سامسونگ بپردازید. بهترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ به دستیار صوتی Bixby مجهز شده و راحت‌ترین راه‌های اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سونی

سونی یکی از شناخته‌ شده‌ترین برندهای جهانی در زمینه‌ی تولید و عرضه انواع تلویزیون است. این برند به دلیل تولید تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر فوق العاده و امکانات هوشمند متنوع همیشه جزو محبوب‌ترین برندها در میان مردم محسوب می‌شود. تلویزیون‌های سونی از برترین امکانات در بخش تصویر برخوردار می‌شوند تا کیفیت تصویری بی‌نظیر را برای نمایش تصاویر روی نمایشگر داشته باشند. به دلیل کیفیت تصویر عالی و امکانات متنوع تلویزیون‌های سونی در لیست بهترین تلویزیون 55 اینچ جایگاهی بسیار ویژه را کسب کرده‌اند.

تلویزیون سونی 55X80J

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    پردازشگر تصویر : 4K HDR Processor X1

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : Google TV

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55X80J تولید 2021 از برند سونی است. این تلویزیون مدل پیشرفته و ارتقاء یافته از تلویزیون 55X8000H سال گذشته است که با برخی تغییرات مثبت همراه می‌باشد. ظاهر تلویزیون بی‌نظیر بوده و همچون همیشه سونی از بهترین مواد اولیه در ساخت بدنه‌ی اصلی تلویزیون استفاده کرده تا دوام و قدرت بالایی را برای تلویزیون به همراه داشته باشد.

کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K بوده و به امکاناتی ویژه در بخش کیفیت تصویر مجهز شده است. اصلی‌ترین امکاناتی که باعث ایجاد کیفیت تصویر بی‌نظیر در این تلویزیون می‌شوند شامل پشتیبانی از فرمت‌های HDR، تقویت کننده کنتراست، فناوری تقویت رنگ و تنظیم روشنایی نمایشگر هستند.

تلویزیون X80J یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ است که از کیفیت تصویر فوق العاده‌ای برای نمایش تصاویر بهره گرفته است. تکنولوژی دالبی اتموس در بخش صوتی تلویزیون باعث وضوحی عالی هنگام پخش صدایی 20 وات توسط 2 عدد بلندگو باکیفیت می‌شود. در بخش هوشمند تلویزیون از سیستم عامل Google TV استفاده شده که در واقع نسخه‌ای پیشرفته‌تر از سیستم عامل اندروید بوده و با برخی تغییرات همراه خواهد بود. امکانات هوشمندی که در تلویزیون 55X80J وجود دارد شامل اتصال به Wi-Fi، امکان دانلود اپلیکیشن، اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند و جستجوی صوتی می‌باشد.

تلویزیون سونی 55X85J

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    پردازشگر تصویر : 4K HDR Processor X1

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : Google TV

    اتصال به Wi-Fi : دارد

یکی دیگر از بهترین تولیدات سونی در سال 2021 تلویزیون 55X85J نام دارد. این تلویزیون نیز از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار شده است و نسبت به مدل X80J کمی پیشرفته‌تر و با امکانات بیشتر خواهد بود. این تلویزیون به پایه‌های دوشاخه مجهز شده که زیبایی ظاهری در تلویزیون سونی را تکمیل می‌کنند. برای نمایش تصاویر کیفیت تصویر 4K و بهترین امکانات بخش تصویر استفاده شده است. بهترین فرمت‌های HDR، فناوری‌های تقویت کننده نسبت کنتراست و رنگ‌، فناوری ارتقای کیفیت تصویر و تنظیم روشنایی از برترین ویژگی‌های تصویر در بهترین تلویزیون 55 اینچ 4K سونی در سال 2021 هستند.

این تلویزیون از لحاظ نمایش تصاویر بسیار عالی عمل می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای دیدن فیلم خواهد بود. بخش صوتی تلویزیون توانایی پخش صدایی معادل 20 وات را توسط 2 عدد بلندگو دارد. وضوح صدا نیز به کمک فناوری دالبی اتموس و دیگر فناوری‌های صوتی تضمین می‌شود.

امکانات هوشمند تلویزیون 55X85J

سونی از سیستم عامل Google TV در جدیدترین تلویزیون‌های 2021 خود استفاده کرده است. این سیستم عامل نسخه‌ای بالاتر از سیستم عامل اندروید بوده و تفاوت زیادی با Android TV ندارد. تنها در بخش ظاهری و برخی تنظیمات دستخوش تغییرات بوده است. دسترسی به دانلود انواع اپلیکیشن در تلویزیون 55X85J به لطف این سیستم عامل فوق العاده راحت بوده و دسترسی گسترده‌ای را در اختیارتان قرار خواهد داد.

همچنین اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند از جمله اندروید و IOS به راحتی با این تلویزیون مهیا شده است. جستجوی صوتی و دستیار صوتی گوگل نیز امکان جستجو و انجام اعمال مربوط به تلویزیون را از طریق صدا برایتان فراهم می‌کنند. امکانات هوشمند متنوع در کنار کیفیت تصویر عالی باعث قرارگیری تلویزیون X85J در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سونی شده است.

تلویزیون سونی 55X9500H

    سال تولید : 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    پردازشگر تصویر : Picture Processor X1 Ultimate

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 30 وات

    سیستم عامل : اندروید

    اتصال به Wi-Fi : دارد

یکی از بهترین محصولات سونی در سال 2020 تلویزیون 55X9500H است. این تلویزیون بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی با نمایشگر LED در سال 2020 است. طراحی تلویزیون بسیار زیبا بوده و پایه‌های دوشاخه در دو گوشه‌ی اطراف نمایشگر طراحی شده‌اند تا جلوه‌ای خاص و مدرن را به تلویزیون ببخشند.

این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر در وضوح عالی استفاده می‌کند. همچنین وجود برخی فناوری‌ها در بخش تصویر باعث افزایش وضوح و کیفیت تصویر تلویزیون می‌شوند. برترین فناوری‌های تصویر تلویزیون شامل فرمت‌های HDR، تقویت کننده کنتراست، افزایش دهنده وضوح توسط موتور ارتقاء دهنده کیفیت و فناوری تقویت رنگ‌های زنده هستند.

این تلویزیون زیبا برای پخش صدایی باکیفیت از بلندگوهایی قدرتمند استفاده کرده که به طور کلی توانایی پخش صدای 30 وات را دارند. این میزان صدای عالی توسط فناوری‌های صوتی از جمله دالبی اتموس تقویت می‌شوند تا وضوحی بی‌نظیر را هنگام پخش در محیط اطراف داشته باشند.

سیستم عامل به کار رفته در بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی اندروید است که امکاناتی بسیار متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسترسی به دانلود گسترده‌ی انواع اپلیکیشن، اتصال به مرورگر وب، جستجوی صوتی، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند از کاربردی‌ترین امکانات هوشمند در 55X85J هستند.

تلویزیون سونی 55A8H

    سال تولید : 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : OLED

    پردازشگر تصویر : Picture Processor X1 Ultimate

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 30 وات

    سیستم عامل : اندروید

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55A8H بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی از سری OLED است. این تلویزیون در سال 2020 به بازار عرضه شده و با ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد به عنوان برترین تلویزیون سونی شناخته می‌شود. طراحی بسیار زیبایی به دلیل استفاده از پایه‌های متفاوت در تلویزیون ایجاد شده است.

همچنین ضخامت بدنه‌ی تلویزیون به لطف استفاده از پنل OLED فوق العاده ناچیز می‌باشد. کیفیت تصویر 4K با تکنولوژی‌های مختلفی از جمله پردازشگر قدرتمند تصویر و فرمت‌های تصویر HDR همراه شده تا وضوحی عالی را برای نمایش تصاویر روی نمایشگر به ارمغان آورد.

البته از روشنایی و کنتراست بی‌نظیری که به لطف پنل OLED ایجاد شده و قابلیت‌های ارتقاء دهنده وضوح و رنگ تصاویر نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد. کیفیت تصویر تلویزیون A8H فوق العاده بوده و بالاترین سطح از وضوح را برای نمایش تصاویر خواهد داشت. بخش صوتی تلویزیون 2.2 کاناله بوده که از بلندگو و ووفر تشکیل شده است. این سیستم صوتی توانایی پخش صدایی معادل 30 وات را برای تلویزیون به همراه دارد. صدای تلویزیون توسط فناوری‌های تقویت صدا از جمله دالبی اتموس به طور کامل تقویت می‌شود.

امکانات هوشمند تلویزیون 55A8H

به عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی در سال 2020 باید بگوییم تلویزیون 55A8H در بخش هوشمند سنگ تمام گذاشته است. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید بهره‌مند شده که منوی کاربری بسیار روان و راحتی دارد. این سیستم عامل راحت‌ترین راه برای دانلود اپلیکیشن را از طریق فروشگاه محتوای Google Play در اخیتارتان قرار می‌دهد تا بتوانید هر اپلیکیشنی که نیاز دارید را در تلویزیون خود داشته باشید. دسترسی به مرورگر وب و انواع سرویس‌های آنلاین فیلم از دیگر امکانات هوشمند تلویزیون هستند. اتصال به انواع گوشی‌های IOS و اندروید در این تلویزیون وجود داشته و با جستجوی صوتی و پشتیبانی از دستیارهای صوتی می‌توانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل کنید.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ از سایر برندها

تا اینجا تمام تلویزیون‌هایی که معرفی کردیم از برندهای ال‌جی، سامسونگ و سونی بودند. حال به هر دلیلی ممکن است برخی افراد به خرید تلویزیون از سایر برندهای موجود در بازار علاقه داشته باشند. از این رو ما در ادامه بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ از سایر برندهای موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر به خرید تلویزیون از کمپانی‌های سازنده‌ی دیگر علاقه دارید بتوانید انتخاب راحت‌تری را داشته باشید.

تلویزیون شیائومی 55P1

    سال تولید : 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : MediaTek 9611

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : اندروید

    اتصال به Wi-Fi : دارد

تلویزیون 55P1 یکی از جدیدترین تلویزیون‌هایی می‌باشد که شیائومی به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون با امکانات مناسبی که دارد به عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ شیائومی معرفی می‌شود. طراحی و دیزاین تلویزیون بسیار زیبا بوده و از ضخامتی کم در بخش فریم‌های اطراف نمایشگر استفاده کرده است. کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 4K است و از فرمت‌های متنوع HDR برای افزایش وضوح در صفحه نمایش بهره می‌گیرد.

به طور کلی کیفیت تصویر در تلویزیون P1 بسیار مناسب بوده و کیفیت کافی را برای نمایش تصاویر دارد. بخش صوتی متشکل از 2 عدد بلندگو بوده و صدایی معادل 20 وات را در محیط پخش می‌کند. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون اندروید بوده که امکانات هوشمند عالی را به همراه دارد. این سیستم عامل دسترسی به Wi-Fi و دانلود انواع اپلیکیشن را در اختیارتان قرار می‌دهد. از سرویس‌های آنلاین فیلم و دستیار صوتی گوگل نیز در بهترین تلویزیون 55 اینچ شیائومی پشتیبانی می‌شود.

تلویزیون فیلیپس 55PUS9435

    سال تولید : 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : P5 Perfect Picture Engine

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 50 وات

    سیستم عامل : اندروید

    اتصال به Wi-Fi : دارد

فیلیپس یکی از برترین برندهای سازنده تلویزیون است که در سال 2020 با تولید 55PUS9435 توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این تلویزیون طراحی بسیار خاص و شیکی دارد که در نگاه اول هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. کیفیت تصویری که تلویزیون برای نمایش تصاویر از آن پشتیبانی می‌کند 4K است. البته از فرمت‌های HDR و قابلیت‌های ارتقاء دهنده‌ی کیفیت تصویر نیز برای افزایش وضوح تصاویر در بهترین تلویزیون 55 اینچ فیلیپس پشتیبانی می‌شود. این تلویزیون به طور کلی کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد.

در بخش صوتی نیز شاهد عملکرد فوق العاده‌ای از تلویزیون هستیم. بخش صوتی بسیار قدرتمند بوده و توانایی پخش صدای بی‌نظیر معادل 50 وات را دارد. همچنین به طور کامل صدا را تقویت می‌کند تا شفافیت عالی را هنگام پخش صدا داشته باشد. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون اندروید بوده و امکانات بی‌نظیری همچون دسترسی به دانلود اپلیکیشن و پشتیبانی از برترین سرویس‌های آنلاین فیلم را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

تلویزیون پاناسونیک 55GX800M

    سال تولید : 2019

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : HCX Processor

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : my Home Screen

    اتصال به Wi-Fi : دارد

بهترین تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک در لیست ما مدل 55GX800M است. این تلویزیون با اینکه تولید سال 2019 است اما دارای ویژگی‌های بی‌نظیری است که باعث شده هنوز هم در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های پاناسونیک قرار گیرد. طراحی تلویزیون بسیار زیبا بوده و برای نگهداری صفحه نمایش از پایه‌های دوشاخه استفاده شده است. کیفیت تصویر 4K در تلویزیون با امکانات ویژه‌ای ازجمله پشتیبانی از برترین فرمت‌های HDR همراه شده تا وضوحی مناسب را برای نمایش تصاویر داشته باشد.

بخش صوتی تلویزیون توانایی پخش صدایی 20 وات را دارد و توسط تکنولوژی دالبی اتموس تقویت می‌شود تا وضوح مناسبی را برای پخش صدا داشته باشد. سیستم عامل my Home Screen در تلویزیون 55GX800M دسترسی راحت به اینترنت و مرورگر وب را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین از دستیارهای صوتی پشتیبانی کرده و امکان دانلود برنامه را در اختیارتان قرار خواهد داد. کیفیت تصویر و امکانات مناسب دلایل قرارگیری این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ می‌باشد.

تلویزیون توشیبا 55U7950

    سال تولید : 2019

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    پردازشگر تصویر : CEVO 4K Engine

    فرمت‌های HDR تصویر : Dolby Vision

    توان صوتی : 24 وات

    سیستم عامل : اندروید

    اتصال به Wi-Fi : دارد

بهترین تلویزیون 55 اینچ توشیبا، تلویزیون 55U7950 نام دارد. این مدل محصول سال 2019 توشیبا است که از طراحی بسیار زیبا با پایه‌ی مرکزی استفاده کرده است. برای نمایش تصاویر در وضوحی مناسب از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی شده و فناوری‌های تصویر تلویزیون شامل فناوری تقویت کنتراست، تنظیم نور پس زمینه و ارتقاء دهنده‌ی وضوح و کیفیت تصویر در صفحه نمایش می‌باشد. به دلیل برخورداری از فناوری‌های تصویر مناسب کیفیت تصویری مطلوب در نمایش تصاویر برای تلویزیون 55U7950 فراهم شده است.

این مدل زیبا همچنین در بخش صوتی توانایی پخش صدای 20 وات را دارد و قابلیت‌های تقویت صدا برای حذف نویز و پخش صدای رسا استفاده می‌کند. امکان دانلود برنامه و دسترسی به سرویس‌های آنلاین فیلم از برترین ویژگی‌هایی هستند که سیستم عامل اندروید برای بهترین تلویزیون 55 اینچ توشیبا به ارمغان آورده است. همچنین امکان جستجوی صوتی و اتصال به دستیارهای صوتی در این تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از صدای خود برای انجام برخی اعمال تلویزیون استفاده کنید.

تلویزیون هایسنس 55B8000U

    سال تولید : 2019

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Edge LED

    پردازشگر تصویر : Hi-View Engine

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR10 – HLG

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : VIDAA

    اتصال به Wi-Fi : دارد

یکی از برترین تلویزیون‌هایی که هایسنس در سال 2019 از آن رونمایی کرد تلویزیون 55B8000U است. این تلویزیون از پایه‌های دوشاخه با طراحی متفاوت از پایه‌های دوشاخه‌ی معمول عرضه می‌شود. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون نیز بسیار ناچیز بوده که بر زیبایی ظاهری آن افزوده است.

این تلویزیون هایسنس از کیفیت تصویر 4K برخوردار شده تا تصاویری با وضوح مناسب را روی صفحه نمایش تلویزیون به نمایش بگذارد. پردازشگر تصویر مناسب، پشتیبانی از فرمت‌های HDR برای افزایش وضوح رنگ‌ها و زاویه دید گسترده از بهترین امکانات بخش تصویر این تلویزیون هستند که باعث قرارگیری آن در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ در سال 2021 شده است.

تکنولوژی‌های بخش صوتی صدایی رسا را در توان 20 وات توسط بلندگوهای تلویزیون پخش می‌کنند. سیستم عامل مخصوص هایسنس که در تلویزیون‌های خود از آن استفاده می‌کند VIDAA نام دارد. این سیستم عامل دسترسی به اینترنت، دانلود برنامه و دسترسی به سرویس‌های آنلاین فیلم همچون Netflix را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تلویزیون هایسنس 55U8QF

    سال تولید : 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    پردازشگر تصویر : Hi-View Engine

    فرمت‌های HDR تصویر : HDR10 – HLG – Dolby Vision

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : VIDAA

    اتصال به Wi-Fi : دارد

بهترین تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل 55U8QF نام دارد. این تلویزیون تولید سال 2020 بوده و با طراحی زیبا و امکانات بی‌نظیری روانه‌ی بازار شده است. کیفیت تصویر 4K با ویژگی‌هایی عالی در بخش تصویر همراه شده تا وضوحی مناسب را در نمایش تصاویر داشته باشد. این تلویزیون از برترین فرمت‌های تصویر HDR پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌هایی برای ارتقای سطح وضوح و کیفیت تصاویر است. به همین دلیل کیفیت تصویر بی‌نظیری در صفحه نمایش ایجاد می‌شود.

بخش صوتی تلویزیون از 2 عدد بلندگو تشکیل شده که هر کدام توانایی پخش صدای 10 وات را دارند. به این ترتیب توان خروجی کلی صدا در تلویزیون U8QF برابر با 20 وات است که توسط تکنولوژی‌های ارتقاء دهنده وضوح از جمله دالبی اتموس تقویت می‌شود. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون هایسنس VIDAA نام دارد که منوی کاربری روان و راحتی دارد. این سیستم عامل امکان اتصال به Wi-Fi و دانلود اپلیکیشن را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

همچنین از برترین سرویس‌های آنلاین فیلم از جمله Netflix پشتیبانی می‌کند تا دسترسی مناسبی را برای کاربران ایجاد کند. کیفیت تصویر مناسب، تنوع بالا در امکانات هوشمند و قیمت مناسب باعث انتخاب این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ شده است.

کدام تلویزیون 55 اینچ را بخرم؟؟

در مجموع تلویزیون‌هایی که در لیست بهترین تلویزیون 55 اینچ معرفی کردیم از برندهای ال‌جی، سامسونگ، سونی و برخی دیگر از برندهای خوشنام هستند. تنوع بالایی در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ وجود دارد که علت آن را می‌توان محبوبیت زیاد در تلویزیون‌هایی با اندازه‌ی 55 اینچ در نظر گرفت.

اگر قیمت تلویزیون برایتان مهم نیست و دوست دارید تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر و امکانات را خریداری کنید مدل‌های C1 ال‌جی و A8H از سونی به دلیل استفاده از پنل OLED برترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار محسوب می‌شوند که قیمت بالاتری از سایر مدل‌ها دارند.

اگر قصد دارید هزینه‌ی کمتری از تلویزیون‌های OLED را بپردازید ولی کیفیت تصویر بهتری از مدل‌های معمولی را داشته باشید تلویزیون‌های QLED سامسونگ، نانوسل ال‌جی و سری X سونی (مثل X85J) گزینه‌های عالی برای خرید هستند. و در پایان اگر می‌خواهید یک تلویزیون با قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت تصویر و امکانات متوسط داشته باشید سایر مدل‌های موجود از برند ال‌جی، سامسونگ، سونی و سایر کمپانی‌های نام برده در لیست بهترین تلویزیون 55 اینچ گزینه‌های عالی برای خرید خواهند بود.

راهنمای خرید جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ

خرید و قیمت تلویزیون 55 اینچ

تلویزیون ها در ابعاد مختلف و برای استفاده در جاهای مختلفی ساخته می شوند. اندازه تلویزیون ها را با واحد اینچ (Inch) نمایش می دهند و با توجه به اندازه محیطی که می خواهیم در آنجا به تماشای تلویزیون بپردازیم، سایز تلوبزیون را انتخاب می کنند. تلویزیون 55 اینچ برای محیط هایی مانند سالن پذیرایی و سالن های انتظار مناسب می باشد.

تلویزیون 55 اینچ با توجه به سایز خود یکی از محبوب ترین تلویزیون ها می باشد زیرا اکثر افراد به راحتی می توانند از آن در محیط خانه و یا کار خود استفاده نمایند. تماشای فیلم ها و بازی ها در صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی فوق العاده لذت بخش است. تقریبا اکثر برند ها تلویزیون 55 اینچ تولید می کنند.

برای مثال می توان به تلویزیون 55 اینچ ال جی، تلویزیون 55 اینچ سونی، تلویزیون 55 اینچ سامسونگ، تلویزیون 55 اینچ فیلیپس، تلویزیون 55 اینچ شارپ و تلویزیون 55 اینچ هایسنس اشاره نمود. تلویزیون های 55 اینچ با کیفیت Full HD، 4K و SUHD تولید می شوند.

همچنین تکنولوژی ساخت صفحه نمایش تلویزیون های 55 اینچ متنوع تر می باشد. برای مثال می توان به تلویزیون ال ای دی 55 اینچ، تلویزیون اولد 55 اینچ، تلویزیون منحنی 55 اینچ و تلویزیون QLED با سایز 55 اینچ اشاره نمود. میزان بلندی صدای آنها در بعضی از مدل های گران قیمت بسیار خوب است به طوری که شما را از خریدن ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه بی نیاز می سازد.

برند های مختلف با هوشمند سازی تلویزیون های 55 اینچ خود ویژگی های جذابی را به آنها اضافه کرده اند که ارزش خریدشان را بالا می برد. شما در این بخش می توانید قیمت تلویزیون 55 اینچ برند های مختلف را مشاهده و به صورت مستقیم از بانه خرید کنید.