علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

«سلام و درود بر روح پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و تندرستی برای خداوند متعال . “، آیت الله خامنه ای.”

ابتدا لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم ملت شریف ایران تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی در جهان و به تبع آن مسئولیت جدی کارکنان بهداشت و درمان که با کشور قلب ما روبرو هستند ، دوچندان شده است ، به ویژه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور ، مدیریت بیماری را مشکل می کند. ن. با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که مردم عزیز ما قصد داشته باشند ، می توانیم به یاری خداوند بر مشکلات بزرگ فائق آییم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری های اولیه قلبی به عنوان اولویت کشور ، بی شک منتظر برکت خداوند متعال و ایران اسلامی هستیم. سایه همدردی و حمایت ملت بزرگ. به عنوان حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود گام های موثری برای این کار برداریم.

اکنون ، به یاری خدا و حمایت همه شرکای بخش بهداشت ، از جمله مردم عزیز ، ارائه دهندگان خدمات ، متخصصان ، مدیران ، دستیاران ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی در سطوح مختلف نوع کمک ها. اولین گام ها برای اجرای برنامه پیشنهادی ، با تمرکز بر سلامت جامعه ، حاکمیت پاسخگویی در سطوح مختلف ، امروز به طور رسمی آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، که در سال 1393 توسط مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین سند راهبردی بخش از نظر سیاستهای بهداشت عمومی اعلام شد ، وظیفه تعریف سیستم به خوبی است.

تأکید می کنم که در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی ، به عنوان رئیس نظام سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های قلبی عروقی ؛ درخواست اصلی رئیس جمهور واکسیناسیون جامعه هدف تا 13 فوریه سال جاری ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیری و جلب حمایت جامعه برای اجرای موثر آنها در زمینه های بهداشت ، پزشکی ، آموزش و تحقیقات پزشکی است. دستیابی به اهداف برنامه

“مطمئناً این اهداف با یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، متخصصان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، صادق و با انگیزه خواهد بود.”