علمی و پزشکی

نکاتی درباره اهمیت تزریق واکسن کرونا در بیماران قلبی_عروقی

نکاتی درباره اهمیت تزریق واکسن کرونا در بیماران قلبی_عروقی

این متخصص قلب اثرات مثبت تزریق کرونا بر بیماران قلبی و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی جدی را توصیف کرد.

به گزارش تیتر نیوز ، دکتر نغمه ضیایی با تأکید بر اهمیت واکسن کرونا ، گفت: در تحقیقی که اخیراً در کشور انجام شد ، مشخص شد که واکسن کرونا با هر نوع واکسنی می تواند 88 حمله قلبی جدی را درمان کند. بیماری ها را درمان کنید. از بستری شدن در بیمارستان خودداری کنید. »از آمارهای مهم بیمارستان خودداری کنید.

وی گفت: “منظور ما بیماران قلبی هستند که به واکسیناسیون نیز احتیاج دارند.” فرم ها بسیار شدید هستند و منجر به بستری شدن در بیمارستان کرونا ویروس می شوند و میزان مرگ و میر در این افراد زیاد است و واکسن می تواند از عفونت ها و مرگ های جدی جلوگیری کند.

این متخصص قلب ادامه داد: بیماران مبتلا به بیماری قلبی که در مرحله حاد افزایش درد یا تنگی نفس هستند قبل از دریافت واکسن باید با پزشک خود مشورت کنند.

وی گفت: “تغییر استفاده از داروهای قلبی قبل یا بعد از تزریق واکسن ضروری نیست.” در مورد داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین ، ممکن است فرد در محل تزریق مقداری زخم داشته باشد که عارضه مهمی نیست و ما قطع مصرف این داروها را توصیه نمی کنیم. البته در مورد وارفارین گفته می شود که بهتر است قبل از تزریق ، سطح خونی دارو را بررسی کنید که در محدوده این درمان است.

وی در پاسخ به این س ifال که آیا بیماران قلبی می توانند واکنش آلرژیک شدیدی نسبت به واکسن ایجاد کنند ، گفت: هیچ بیماری قلبی باعث آن نمی شود ، اما طبیعی است که سابقه ضعیف تحمل علائم را بسیار مشکل می کند. واکنشهای آلرژیک شدید به واکسن کووید 19 یک عارضه نادر است.

به گزارش کانال تلگرام و ودا ، ضیا در نهایت گفت که آیا تزریق واکسن کرونا باعث تشكیل شکستگی در عروق و سیستم خونی می شود یا خیر. با توجه به این نسبت ، باید متقاعد شویم که تزریق واکسن مفید است. بزرگتر از عدم تزریق

انتهای پیام