امکان حیات انسان در مریخ در کلونی های جدید

به گزارش مهندسی آنلاین، ما اکنون فناوری رها کردن زمین و رصد جهان، ستارگان، کهکشان ها و حتی جهان بدوی را با تلسکوپ فضایی “جیمز وب” داریم، تلسکوپی که قادر است زندگی بیگانه را به تنهایی زندگی کند.ساعت را بشناسید. .

طراحی یک مستعمره جدید برای مریخ

با افزایش تغییرات آب و هوایی و آلودگی جهانی، ممکن است در آینده نزدیک لازم باشد سیارات جدید در سراسر جهان برای حیات حرکت کنند.

تا زمانی که متوجه شدیم مریخ دارای آب مایع است، تمرکز ما بر تلاش برای گسترش بیشتر سیاره سرخ و گسترش سیستم‌ها برای بقا بوده است.

بر این اساس، این سه معمار به نام‌های بوراک چلیک، ناز کاپلان و زین ایگه اوداباسی، مستعمره جدیدی به نام Genesis v.1 (Genesis v.2) معرفی کردند که نمونه اولیه یک مستعمره در حال سکونت است. آیا مریخ طراحی شده با پایداری در ذهن

این پروژه یک سیستم پایدار در چارچوب توانایی پاسخگویی به شرایط فعلی و فعلی در سیاره سرخ ایجاد می کند و سیستمی را ایجاد می کند که می تواند با سناریوی جدید استعماری مریخ سازگار شود. این شکل کره هایی است که کمترین ناسازگاری را با سیارات طبیعی مریخ دارند.

گروهی از معماران که توسط ناسا برای ماموریت «جنسیس» نامزد شده‌اند، در تلاش هستند تا مبدا کیهان ما را پیدا کنند. با استفاده از دانش و درس های آموخته شده از گذشته، زمین در حال گسترش پایدار به سمت سیارات دیگر است.

هدف از این پروژه حفظ تعادل ظریف بین مصرف و تولید و حفظ سیاره طبیعی قرمز است.

سطح مریخ برای انسان کاملاً ایمن نیست و یکی از بزرگترین مشکلات پیرامون محیط، تشعشعات است. بنابراین، این پروژه برای رسیدگی به چالش های ناشی از این چالش، در محدوده سیارات و شهاب سنگ های ایجاد شده در طول تاریخ مریخ طراحی شده است.

استقرار بر این اساس استوار است که یک سیستم حلقه‌ای در اطراف برج اصلی به راحتی گسترش می‌یابد و از طریق آرایش شعاع حلقه، می‌تواند آن را در ابعاد مختلف قرار دهد.

طراحی یک مستعمره جدید برای مریخ

هدف، به حداقل رساندن نیاز به فعالیت انسانی برای ایجاد این کلنی و به حداکثر رساندن حجم کار در سازگاری آن با دهانه های مختلف، پایداری و پایداری سازه اصلی با اتصال آن به دور حلقه اصلی است که به دهان وصل می شود و به پایان می رسد. برج اصلی اگر پایین ترین سطح دهانه پیچ خورده باشد می افتد.

در عین حال حلقه بیرونی که روی واحد قرار دارد و برج مرکزی که به دور آن می چرخد ​​امتداد ستون فقرات است. بنابراین در مواقع اضطراری کلنی نیاز به تعویض دارد، سازه به راحتی جدا می شود، حلقه اصلی مونتاژ می شود و بدون دخالت انسان می توان آن را دوباره به طرف دیگر متصل کرد.

هدف از این طراحی ارائه هر چه بیشتر کار با کمترین منابع است. برای این منظور، طراحان یک برنامه کاربردی دینامیکی چشم نواز برای این سازه ایجاد کرده اند که به آنها اجازه می دهد با تغییرات فضا، فضا و چرخش سازگار شوند و تغییرات نور، دما و سایر شرایط آب و هوایی را منعکس کنند.

جستجوی مداوم «sex v2» برای یافتن بهترین مکان و شرایط ممکن، با استفاده از فناوری‌های مختلف برای انرژی پایدار و همچنین تولید سوخت‌های زیستی از طریق کشت جذب می‌شود.

تیم معماری می گوید که منتظر “Jesus V2” هستند تا بحث های جدیدی در مورد طراحی فضا، به ویژه در مورد معماری در مریخ ایجاد کند.

46