علمی و پزشکی

زمین در سال 2100 چه شکلی است؟ / حوادثی که در کمتر از 80 سال دیگراتفاق می افتد

با توجه به این وضعیت و وضعیت حقوقی که ما با آن روبرو هستیم، محققان توانسته‌اند تصور کنند که شکلی که جهان در قرن گذشته در آن زندگی می‌کرد، من تصور می‌کردم. در متن زندگی امروز اسلام، باید با تغییراتی که در انتظار سال 2100 خواهد بود، آشنا باشید.

صدها پرنده زیبا قرض گرفته خواهند شد
شکل زمین در سال 2100 چگونه است؟ / حوادثی که در کمتر از 80 سال رخ می دهدآنها تقریباً همه پرندگان را دوست دارند و از منظره در آسمان لذت می برند. پرندگان به قدری زیبا و رنگارنگ هستند که به آنها طبیعت، رنگ و البته هدیه ای حیات بخش داده شده است، اما با توجه به مقدار پولی که ما یاد می گیریم، تعداد پرندگان دیگری که می بینیم بسیار کمتر خواهد شد. با توجه به مطالعات انجام شده در مورد تغییرات آب و هوایی در سال 2019، آب و هوای ناخوشایند که بدتر از هر سال قبل، اعم از سرد و گرم است، بدون شک به سرعت باعث افزایش تلفات پرندگان خواهد شد. بر اساس این مطالعات، اگر میانگین دمای زمین 3.5 درجه سانتیگراد افزایش یابد، 3 تا 4 برابر کاملتر از دمای پرندگان خواهد بود. پس از رسیدن به آن دما، دمای زمین با 3 تا 5 برابر انقراض کامل خواهد شد و بیشتر تلفات در پرندگان خواهد بود، جایی که زیستگاه ها به ندرت در معرض دمای شدید قرار می گیرند و به این تغییرات ناگهانی عادت ندارند. به این ترتیب پرندگان نمی توانند با تغییر خلق و خوی ناگهانی همزمان شوند و مرگ تنها پیشینه برای آنها خواهد بود.

منابع غذایی تمام خواهد شد
اگر امروز به رژیم غذایی خود ادامه می دادیم، جهان نمی توانست برای شش سال غذای کافی را تامین کند. در واقع، دانشمندان می گویند، حتی اگر همه انسان ها تا 2100 گیاه در سال بخورند، زمین های کشاورزی نمی توانند غذای 3 میلیارد نفر را تامین کنند. علاوه بر این، همه افراد تا 5 سال توانایی خرید مواد غذایی را ندارند. برخی از غذاها ممکن است 3 تا 5 برابر گرانتر از غذاهای طبیعی باشند، که ممکن است برای همه افراد در دسترس نباشد.

حداقل 21 کشور به بیابان تبدیل خواهند شد
در آینده، حوضه مدیترانه بسیار بیشتر از 5000 سال پیش تغییر خواهد کرد، اما حتی اگر راهی برای تغییر جو پیدا کنیم، جو زمین زیر 3 درجه باقی خواهد ماند. این بدان معناست که جنگل ها توسط خار و خار به سرزمین های پنهان و سپس بیابان تبدیل می شوند. این موضوع نه تنها جنوب اسپانیا بلکه سایر کشورهای حوزه مدیترانه را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. ذکر شده است که 2 کشور در اروپای جنوبی، 2 کشور در شمال آفریقا و 3 کشور آسیایی در لبنان و سوریه در سواحل مدیترانه قرار دارند و تا سال 2100 در خطر تبدیل شدن به بیابان قرار دارند.

ابرهه بین آنها رفت
تازه واردها ممکن است نتوانند در سال 2100 از سایه لذت ببرند زیرا احتمالاً در میانه راه هستند. از جایی که ابرها نور خورشید را منعکس می کنند و سیاره را خنک نگه می دارند، بدون وجود دمای هوای زمین می توان به 100 درجه سانتی گراد رسید. این بدان معناست که زمین احتمالاً در شرایط گلخانه ای قرار می گیرد، یعنی اقیانوس ها به طور ناگهانی راکد می شوند، خشکسالی و سیل ناگهان افزایش می یابد و هوا پر از دی اکسید کربن می شود. در نتیجه، زمین به مکانی ناخوشایند برای زندگی تبدیل می شود.

لایه به طور کامل بازسازی خواهد شد

در سال های اخیر چیز زیادی در مورد این لایه شنیده نشده است، اما در قرن 19 و 20 به دلیل انتشار کلر، فلوئوروکربن ها که مواد خطرناکی بودند و در سیستم های سمپاشی، بخور و بخور استفاده می شدند، سوراخ بسیار بزرگی ایجاد شد. این تصادف به قدری سریع بود که می‌توان آن را تهدیدی برای نسل بشر دانست. اگر این سوراخ بزرگتر شود سرخس های آفتاب سوخته بیشتر در معرض زمین قرار می گیرند و انسان ها کباب زنده می شوند. خوشبختانه کشف علت این پدیده توسط دانشمندان گام مهمی در افزایش استفاده از این مواد شیمیایی مضر است. از آن زمان تا کنون لایه آزینی بوده اما در شرایط ثابت خود ترمیم می شود. هر ساله گروهی از دانشمندان وابسته به سازمان ملل اعلام می‌کنند که لایه اوزون قطر در گذشته افزایش چشمگیری داشته است و اگرچه برخی از این گونه‌ها تشکیل می‌شوند، اما هر ساله تمامی حفره‌ها در ازن ایجاد می‌شود که به نظر می‌رسد. جنوبی باش.. پیش از این مساحت این حفره 5 میلیون کیلومتر مربع بود که اکنون به 1 میلیون متر مربع گسترش یافته است.

شکل زمین در سال 2100 چگونه است؟ / حوادثی که در کمتر از 80 سال رخ می دهدسطح آب رودخانه ها 3 متر بالا می رود
با توجه به افزایش سطح آب دریا در سال های آینده تا 5 سانتی متر افزایش می یابد. در سال اول، یک دوره ماهانه برای ثبت سطح آب رودخانه آغاز شد. در آن زمان سطح آب رودخانه ها 3 تا 5 سانتی متر بالا رفته است. با این سرعت، تخمین زده می شود که سطح آب رودخانه ها تا 5 سانتی متر در سال افزایش یابد. این بدان معنی است که بسیاری از خطوط ساحلی در سراسر جهان در معرض خطر هستند. با بالا آمدن سطح آب رودخانه ها چیزهای زیادی از جمله پل ها، جاده ها و تاسیسات آبی و … در خطر است. این لیست به همین جا ختم نمی شود. در واقع می تواند منجر به امواج طوفانی و انتشار همزمان آب آلوده و حتی منابع آب شیرین آلوده شود که می تواند بر اکوسیستم های طبیعی و منابع آبی کشاورزی تأثیر بگذارد.

کمتر از 20 درصد از جنگل های آمازون باقی مانده است

یکی از غم انگیزترین خساراتی که قرن ها بر روی زمین وارد شده و در دهه های آینده نیز به سرعت افزایش خواهد یافت، از بین رفتن جنگل های بارانی است و امیدی به بازگشت به آن در شرایط قانونی نداریم. یعنی قبل از پایان قرن بیستم در این جنگل ها یک چیز بیشتر باقی نمی ماند. مطالعات اقلیمی انجام شده در بریتانیا در سال 2014 نشان می دهد که میانگین “گرمایش جهانی” در سال جاری 3 درجه بالاتر خواهد بود. این مقیاس تنها میانگینی است که محاسبه می شود و در برخی از نقاط جهان این افزایش بیش از 5 درجه سانتیگراد خواهد بود که به این معنی است که زمین به سرعت می جوشد. در اواخر قرن، دیگر جنگل های بارانی باقی نمی ماند. بر اساس محاسبات یک موسسه هواشناسی در آلمان، در پایان قرن گذشته، کمتر از 5 درصد از مساحت جنگل های بارانی آمازون گذشته است و این تعداد بر اساس خوش بینی محاسبه می شود.

قطب های قطب شمال ناپدید خواهند شد
شکل زمین در سال 2100 چگونه است؟ / حوادثی که در کمتر از 80 سال رخ می دهد

وقتی به قطب شمال فکر می کنید، شکی نیست که یخ زدن یخ اولین چیزی است که ذهن شما را به خطر می اندازد، اما نباید فکر کنید که این دوره از تفکر طولانی نخواهد بود. بر اساس تحقیقات منتشر شده در سال 2019، یخ های 2019 و شمال قطب شمال بیشترین میزان ناپدید شدن را نشان داده اند و با سرعتی که یخ های قطب شمال در شرف ناپدید شدن هستند، یخ در سال در منطقه باقی نخواهد ماند. ماند. بر اساس محاسبات انجام شده در این تحقیق، بیش از 4.6 میلیون کیلومتر مربع یخ در شمال کشور وجود داشته است.

2323