دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

پیامی به منظومه دوتایی به نام بیاکون در کهکشان (BITIG) که اطلاعاتی در مورد حیات روی زمین، منظومه شمسی و ظاهر انسان تلقی می شود و از هر فضای موجود دعوت می کند که اگر پیامی را کشف کنند به آن پاسخ دهند. .

محققان امیدوارند بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد حیات روی زمین در فضا ارائه دهند.

گروهی از محققان از جمله جاناتان جیانگ، محقق ناسا نیز در این مقاله نوشتند:

آنها می گویند: “این فرصتی است برای انتقال پیام، طراحی و ویرایش آن به گونه ای که بتوان پیشرفته ترین ابزارهای موجود را ارسال کرد.”

آخرین پیامی که از رصدخانه آرچیبو در شمال پورتوریکو برای موجودات فضایی هوشمند ارسال شد ارسال شد.

آخرین پیامی که از رصدخانه Archibo در شمال پورتوریکو برای موجودات فضایی هوشمند ارسال شد ارسال شد.

این اولین بار نیست که انسان تصمیم می گیرد با موجودات موجود ارتباطی به هم پیوسته برقرار کند. در سال ششم، یک پیام رادیویی حاوی اطلاعات اولیه در مورد انسان و زمین از رصدخانه Archibo در شمال پورتوریکو ضمیمه شد.

این حرکت بخشی از مجموعه اقداماتی بود که با هدف جلب توجه عمومی به تکامل تلسکوپ رادیویی باستان شناسی انجام شد.

با این حال، محققانی که تصمیم گرفته‌اند جدیدترین پیام را به فضا ارسال کنند، آن را سازماندهی کرده‌اند تا موجودات هوشمند بتوانند به زمین برسند.

در مقاله‌ای منتشر شده، محققان می‌گویند: «برخلاف پیام Archibo که برای نشان دادن قابلیت‌های فنی فضای رادیویی مدرن بود، پیام BIITJI احتمالاً توسط موجودات هوشمند به تمام مناطق کهکشان راه شیری ارسال شده است».

از این نظر می توان پیامی در مورد مناسب ترین روش ارسال پیام ارسال کرد و نکته اینجاست که کهکشان راه شیری منطقه ای است که بیشترین موجودات هوشمند در آن وجود دارند و پیام در بهترین زمان ممکن ارسال می شود.

اگر این پیام به منظور انتقال پیچیدگی اطلاعات به موجودات هوشمند در فضا است، مثلاً قوانین شطرنج.

46