علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

NBC News گزارش می دهد که در برخی از ایالت ها که موارد بیماری عروق ویروس کرونا قلب در حال افزایش است، مقامات محلی و مدارس در حال حاضر اقدامات احتیاطی را برای محدود کردن شیوع بیماری در کلاس ها انجام می دهند که از جمله این اقدامات است. میتون به طور قابل پیش بینی به تشویق افراد اشاره کرد. استفاده از ماسک و در برخی موارد مدارس تعطیلات.

بر اساس این گزارش، باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس، ایالات متحده، در ورزش جوانان، مدارس ابتدایی، آموزش و مدرسه از تاریخ 1 مارس تا آوریل سخنرانی کرد. 4، چهار برابر داده شده است.

این مصادف است با تحمیل نقاب بر مدارس در تاریخ 8 مارس. وی ادامه داد: با افزایش تعداد پرونده ها، تعداد پرونده ها در چهار ماه گذشته افزایش یافته است و همچنان در بین افراد آگاه و کارکنان کمبود پرونده وجود دارد.

وی همچنین گفت: ضمن تشویق مدارس به استفاده از نقاب در مکان‌های مخفی، جمع آوری تعداد زیادی از افراد آگاه و آگاه ضروری است. در عین حال به دنبال «آزمایش» مدارس و ارائه امکانات و تسهیلات اضافی برای سهولت حمل و نقل و رفت و آمد در منطقه قبل و بعد از رویدادهای عمومی است.

مدارس آمریکا

به نظر می رسد شیوع این بیماری در تعطیلات عید قربان و تعطیلات بهار در ایالات متحده تشدید شود. به گزارش NBC News، تعداد موارد قبل از خواب در ایالات متحده طی دو هفته گذشته به شدت افزایش یافته است. به گفته وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده، هشت مدرسه در ایالت مین هفته گذشته هشت مورد شیوع این بیماری را گزارش کردند. یکی از این مدارس، دبستان رامفورد بود که پس از اعلام مثبت، به دلیل آزمون «علم» و یکی از کارکنان آن تعطیل شد. در همان زمان، مدارس بروکلین در ایالت که حدود 5 درصد از مدارس این ایالت را تشکیل می دادند، آموزش خودآموزی را مجازی کرده اند.

منبع: مدرسه خبرنگاران جوان