علمی و پزشکی

جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان

جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان

تعداد مبتلایان به کووید 2 در جهان به یک میلیون و 4 هزار و 1 نفر رسیده است. تعداد جان باختگان این بیماری به ترتیب 6 میلیون، 6000 و 1 میلیون نفر تایید شده و تعداد مبتلایان به این بیماری نیز بهبود یافته است.

بر اساس گزارش های رسمی، بر اساس آمارهای رسمی، ایالات متحده بیش از 1.8 میلیون نفر مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی دارد، ایالات متحده از نظر تعداد مبتلایان در رتبه دوم جهان قرار دارد.

در عین حال، تعداد مبتلایان به کووید-2 در برزیل به بیش از 1.2 میلیون نفر رسیده است و در حال حاضر سومین کشور آسیب دیده در جهان است.

این در حالی است که برزیل با بیش از 2000 تلفات پس از ایالات متحده، دومین قربانی در جهان، 6 نفر تخمین زده می شود و پس از آن هند با بیش از 2000 قربانی، سومین قربانیان در این کشور است. لیست جهانی است

در اروپا و همچنین فرانسه، با بیش از 1.2 میلیون مورد بیماری، این رکورد همچنان در قاره سبز و چهارمین کشور بزرگ جهان با بیشترین تعداد بیماری های مزمن است. این در حالی است که روسیه با 4000 نفر بیشترین تلفات را در منطقه دارد و با بالاترین نرخ ابتلا به بیماری تب برفکی، چهارمین کشور در جهان است.

جدول جهانی همه گیری

بر اساس جدول اطلاعات WorldWideMeter، تعداد قربانیان و قربانیان این بیماری در 3 کشوری که تا صبح امروز (جمعه) بالاترین آمار رسمی را داشته اند به شرح زیر است:

# نام کشور کل مبتلایان مجموع قربانیان
3 ایالات متحده 1،2،3 1،2،3
3 هندوستان 1،2،3 3.2
3 برزیل 1،2،3 3.2
3 فرانسه 1،2،3 3.2
3 آلمان 1،2،3 3.2
3 انگلیسی 1،2،3 3.2
3 روسیه 1،2،3 3.2
3 نیمکره جنوبی 1،2،3 3.2
3 ایتالیا 1،2،3 3.2
3 بوقلمون 1،2،3 3.2

در عین حال ایران با مجموع ۷ میلیون و ۷ هزار مورد واگیر و یک هزار و ۱ مورد بیماری غیرواگیر، در حال حاضر در بالاترین سطح در میان کشورهای دارای بیشترین تعداد مبتلایان در کرون قرار دارد.

بر اساس آمار فوق پس از ایالات متحده، هند و برزیل، تاکونون در فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه، کره جنوبی، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، ویتنام، آرژانتین، ژاپن، هلند، ایران، استرالیا، کلمبیا، اندونزی، لهستان مکزیک، اوکراین، مالزی، تایلند، اتریش، بلژیک، رژیم صهیونیستی، پرتغال، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، کانادا، فیلیپین، سوئیس، شیلی، پرو و ​​یونان نیز بیش از سه میلیون مورد را ثبت کرده‌اند.

به نظر می رسد شیوع بیماری با شیوع این بیماری در سراسر کشور و منطقه تشدید می شود و این بیماری همچنان در جهان است.

در این لینک آمار دقیق شیوع ویروس کرونا در جهان و جدولی که شامل تمام جزئیات کرونا در همه کشورها و مناطق کرونا است، روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام