قیمت تلویزیون ال جی 50UP7750 سایز 50 اینچ، کیفیت 4K UltraHD

قیمت و مشخصات چنگال LG 50UP7750 چنگال تیز 50 سانتی متر

تلویزیون ال جی 50UP7750

ال جی تلویزیون های هوشمند را با توجه به نیاز کاربران خود و همچنین در طیف وسیعی از قیمت ها در بازار جهانی طراحی و عرضه می کند. برخی از ایستگاه های تلویزیونی تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 عبارتند از: تلویزیون ال جی 50UP7750 اشاره کرد.

این مدل کتابی از تلویزیون های ارزان قیمت در بازار است و برای کاربرانی که به هر دلیلی پول زیادی برای خرید تلویزیون ندارند مناسب است ، اما لازم به ذکر است که این تلویزیون علاوه بر قیمت پایینی که دارد It features things and توانست رضایت کاربران خود را تا حد زیادی جلب کند.

در این قسمت ، اندازه 50 اینچی این تلویزیون را که به اختصار 50UP7750 نامیده می شود ، به طور کامل توضیح خواهیم داد. صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون LG 50UP7750 LED است و کیفیت خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر می تواند محصول را با وضوح خوب به کاربر نشان دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این تلویزیون دارای درگاه HDMI2.0 است و همچنین از فناوری HGIG برای نمایش تصاویر دقیق و با کیفیت بازی و همچنین فناوری ALLM برای کاهش وقفه های ورودی استفاده می کند که منجر به تلویزیون ال جی 50UP7750 برای کسانی که به بازی و بازی علاقه دارند ، این مناسب ترین پیشنهاد و گزینه است.

برای پردازش بهتر تصویر ، این مدل از پردازنده بسیار قدرتمندی استفاده می کند که می تواند با استفاده از روش های مختلف کیفیت تصویر خروجی را بهبود بخشد. این صدا همچنین به یک شنونده بلند می رسد و یک راه حل خوب وجود دارد ، که از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده کرد. سیستم مدیریت WebOs نیز برای رابط کاربری استفاده می شود که می تواند ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 50UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی LG 50UP7750

وقتی مشتری قصد خرید تلویزیون دارد ، ابتدا باید کیفیت تصویر را بررسی کند و اگر از کیفیت تصویر در تلویزیون راضی باشد ، به دنبال عوامل دیگری می رود. همانطور که مشهور است ، سطح کیفیت محصول ارائه شده به کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون سعی می کنند از بهترین و جدیدترین فناوری برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. تا آنجا که ممکن است رضایت کاربران را جلب کند. برای استفاده.

در تلویزیون 50 اینچی سری LG UP7750 ، صفحه نمایش LED طراحی شده است ، همچنین کیفیت تصویر 4K است و وضوح این مدل 2160 38 3840 پیکسل است که می تواند به “کیفیت تصویر و تعداد پیکسل” متصل شود به جزئیات تصویر را در محصول با جزئیات نشان دهید.

این تلویزیون از فناوری عالی Local Dimming برای کنترل و بهبود کنتراست استفاده نمی کند ، اما برای حل این مشکل به طور گسترده از ویژگی کنتراست محلی LG استفاده کرده است. خبر خوب برای طرفداران معمولی تلویزیون و فیلم این است که این تلویزیون دارای حالت FilmMaker است و وظیفه آن ارائه تصاویری است که با اهداف واقعی فیلمساز و کارگردان مطابقت دارد.

در تلویزیون ال جی 50UP7750 برای بهبود فضای داخلی تصویر ، از فناوری HDR استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. پشتیبانی از فرمت HLG اجازه می دهد تا رنگ های استفاده شده در تصویر بسیار توسعه یافته باشند و در نتیجه ، تصویر فرمت پر جنب و جوش و جذاب تری است. به مخاطب داده می شود

طراحی زیبا از تلویزیون ال جی 50UP7750 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی LG 50up7750

تلویزیون های ال جی دارای ضخامت نازک و ضخامت باریک هستند. این محصول به دلیل ضخامت کمی که دارد برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و می توانید با نصب یک براکت و تزئین دکوراسیون خاص به خانه ، تلویزیون را به دیوار نصب کنید. و قاب باریک تلویزیون ال جی هنگام مشاهده نمای داخلی موردنظر ، دید بیشتری به شما می دهد. و از تماشای فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده در تلویزیون 50 اینچی LG UP7750

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7750 50 اینچ

استفاده از فیلترهای جداگانه این مزیت را دارد که تلویزیون از نظر کیفیت در جنبه های مختلف مانند صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصویر داده شده و رنگ صفحه نمایش بسیار بهتر است. بدون استفاده از پردازنده جداگانه روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود. آنها دارند.

بدین منظور ، تلویزیون 50 اینچی LG UP7750 از پردازنده قدرتمند 4K α5 AI استفاده می کند که می تواند تصاویر را به علاوه فریم ها پردازش کرده و کیفیت هر فریم را افزایش دهد و سپس تصویر را به کاربر منتقل کند. این به کاربر اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالاتر را مشاهده کند. یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در این تلویزیون ، کنترل روشنایی هوش مصنوعی است.

این ویژگی با داشتن یک سنسور داخلی در تلویزیون کار می کند ، که می تواند میزان نور محیط را تشخیص داده و نوری را که روی صفحه قرار می دهد تنظیم کند تا با روشنایی اطراف مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربر یک صحنه تاریک را مشاهده می کند ، روشنایی صفحه کمی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری را در تصویر منعکس کند.

اگر کیفیت بدست آمده از منبع پایین و نامناسب باشد ، با استفاده از فناوری موسوم به 4K Upscaling ، کیفیت 4K بهبود می یابد و در نتیجه ، کاربران همیشه با بالاترین کیفیت و طبیعی ترین تصاویر را در آن مشاهده می کنند.

کیفیت صدا در تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 50 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 50 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو است که هر کدام 10 وات قدرت دارند و به طور کلی خروجی این تلویزیون 20 وات است. این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. مانوهانا یکی از فناوری های موجود در تلویزیون LG ، AI Acoustic Tuning است که صدا را بسته به محیط تقویت و تنظیم می کند.

این تلویزیون همچنین دارای فناوری هایی مانند Dolby Digital ، Dolby AC-4 ، Dolby AC-3 است که وضوح و کیفیت صدای منتقل شده را افزایش می دهد. تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهش نویز است که باعث کاهش نویز صدا می شود. گفتگو وضوح را کاهش و افزایش می دهد و می توانید از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

عملکرد واضح در تلویزیون LG 50UP775قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 50UP7750

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB است که می توانید از کابل USB برای پیدا کردن محتویات فلش مموری یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون هشدار اسپورت LG این است که می توانید زمان را شروع کنید. و تماشای پایان ها و رویدادهای مهم یک رویداد ورزشی ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد.

فناوری دیگری که در تلویزیون ال جی 50UP7750 اشتراک گذاری صفحه سفارشی که به شما امکان می دهد محتویات صفحه تلویزیون خود را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. و با استفاده از این تلویزیون ، می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. از تماشای آن لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 50UP7750 سایز 50 اینچ، کیفیت 4K UltraHD