قیمت تلویزیون ال جی 65B1 سایز 65 اینچ، صفحه نمایش OLED

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65B1 سایز 65 اینچ

تلویزیون قدیمی ال جی 65B1

تولیدکنندگان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون ال جی سعی می کنند در محصولات خود بسیار خلاق باشند و علاوه بر بهبود ظاهر محصولات ، به فناوری ها و فناوری های بکار رفته در آنها نیز نگاه خوبی داشته باشند. در سال 2021 ، نام تجاری مدل LG تلویزیون ال جی 65B1 این مدل در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است و در واقع می توان گفت مدل جدیدتری از سری BX است که در سال 2020 طراحی و تولید شده است.

در این پست نگاهی به اندازه 65 اینچ این تلویزیون می اندازیم و شکل آن را به صورت کامل و کامل برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 65B1 از فناوری فوق العاده قدیمی برای طراحی صفحه استفاده می کند که به شما اجازه می دهد تصاویر را چندین برابر بیشتر از تلویزیون های LED معمولی تولید کنید.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی زیر در سایت مشاهده کنید.

علاوه بر کیفیت تصویر ، کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار خوب و بلند است و صدا را به خوبی به بیننده منتقل می کند که نتیجه 40 وات توان صوتی به کار رفته در این مدل است. برای رابط کاربری این محصول ، از سیستم عامل WebOs که قبلاً کار می کند استفاده می شود که می تواند قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تلویزیون های درجه یک موجود در بازار از پردازنده های بسیار قدرتمندی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می کنند که در این تلویزیون پردازنده داخلی نیز وجود دارد و سعی در بهبود کیفیت تصویر دارد. در این مرورگر ، آنها می توانند وب را مرور کرده و محتوای مورد نیاز خود را در اینترنت پیدا کنند. این محصول همچنین از IoT پشتیبانی می کند که می تواند برای کنترل سایر دستگاه های تلفن همراه هوشمند استفاده شود.

خبر خوب برای گیمرها و کنسول های بازی این است که این دستگاه از پورت های HDMI2.1 پشتیبانی می کند و همچنین از فناوری های ALLM و VRR استفاده می کند که می تواند بازی ها را به وضوح و بدون مشکل روی تلویزیون انجام دهد. اجرا کن. با توجه به ویژگی های ذکر شده ، خرید تلویزیون ال جی گزینه مناسبی برای خرید است.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون قدیمی LG 65B1

قیمت و خرید تلویزیون قدیمی ال جی 65B1

تلویزیون ال جی 65B1 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون به دلیل ضخامت کمی که دارد برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و شما به سادگی می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کرده و تنها با یک نصب براکت نمای زیبایی در خانه خود ایجاد کنید. این برنامه یا فیلم مورد نظر شما را در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون ال جی همچنین دارای ویژگی گالری هنری است که به شما امکان می دهد وقتی تلویزیون خاموش است آن را به یک عکس زیبا تبدیل کنید. این تلویزیون دارای پایه محکمی در وسط است که به شما امکان می دهد تلویزیون را بدون گرم شدن بیش از حد روی میز قرار دهید. بدهید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون قدیمی LG 65B1 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG 65B1 Old 65 65

اگر بخواهیم لیستی از عملکردهای مهم یک تلویزیون تهیه کنیم ، مطمئناً کیفیت تصویر و فناوری به کار رفته در آن در بالای این لیست قرار خواهد گرفت. در حقیقت ، هنگام خرید تلویزیون هوشمند ، مشتری ابتدا به کیفیت تصویر آن نگاه می کند و سپس سایر مشخصات آن را ارزیابی می کند. برای این منظور ، طراحان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون تمام تلاش خود را می کنند تا از بهترین فناوری برای بهبود کیفیت خروجی استفاده کنند ، که رضایت کاربران و مشتریان را نیز جلب خواهد کرد.

تلویزیون ال جی 65B1 برای تعمیر صفحه ، از فناوری OLED استفاده کرد ، جایی که پیکسل های خاصی نور مورد نیاز خود را می گیرند و در صورت لزوم می توان آنها را روشن و خاموش کرد ، که کیفیت تصویر یک تلویزیون LED معمولی را چندین برابر بهتر می کند. و تصاویر جذاب تر هستند به بیننده

این مدل دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است که این دو جنبه را با هم ترکیب می کند تا کاربر حتی کوچکترین جزئیات را در تصویر از دست ندهد. برای علاقه مندان به فیلم و سریال ، فیلم ساز نیز دارای ویژگی خوبی در این تلویزیون است که اجازه می دهد تصاویر دقیقاً مشابه آنچه که فیلمساز و کارگردان در نظر گرفته است به مخاطبان منتقل شود.

هرچه طیف رنگ و طیف رنگی نمایش داده شده در تلویزیون بیشتر شبیه تصاویری باشد که در خروجی تصویر واقعی نمایش می دهد ، و برای این منظور ، تلویزیون LG 65B1 از مهارت های رنگ آمیزی عالی و میلیارد رنگ غنی استفاده می کند. با استفاده از ویژگی Perfect Black ، عمق و خلوص رنگ مشکی نمایش داده شده در محصول را می توان بیشتر بهبود بخشید. از فناوری HDR برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود. این فناوری از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

پردازنده تلویزیون 65 اینچی قدیمی ال جی 65B1

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی قدیمی LG B1

تلویزیون هایی با پردازنده های جداگانه کیفیت صدا و فیلم و کنتراست تصویر بسیار بهتری نسبت به تلویزیون های بدون پردازنده دارند. در حقیقت ، می توان به خاطر داشت که اکثر تلویزیون های رده بالا در بازار از پردازنده های بسیار قدرتمند استفاده می کنند و خوشبختانه تلویزیون LG 65B1 این ویژگی را ندارد.

تلویزیون 65 اینچی LG B1 از پردازنده تصویر α7 Gen4 Processor 4K استفاده می کند که از هوش داخلی و الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق برای بهبود بیشتر صدا و کیفیت تلویزیون استفاده می کند. برنامه ای که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم AI Brightness Control نام دارد. عملکرد این الگوریتم قرار دادن سنسور در داخل تلویزیون است.

این سنسور می تواند میزان نور محیط را تعیین کند و با استفاده از این ویژگی ، نور ساطع شده از صفحه نمایش بر اساس میزان نور محیط تنظیم می شود که دیدن فضای داخلی را دلپذیر می کند. مورد درخواست کاربران دو برابر بیشتر است. همچنین از ویژگی افزایش چهره برای شناسایی چهره فردی که در تلویزیون دیده می شود استفاده می کند و این چهره به طور خودکار در محصول نشان داده می شود.

اگر تصویر دریافت شده از منبع کم و نامطلوب باشد ، با استفاده از قابلیت ارتقاء سطح هوش مصنوعی 4K ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K به روز می شود و در نتیجه بهترین کیفیت تصویر را به دنبال خواهد داشت. همیشه کاربر در محصول است.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند LG 65B1

قیمت و خرید تلویزیون 4K ال جی 65B1

تلویزیون مدل ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو با توان 10 وات و دو ووفر با توان 10 وات است و در مجموع این تلویزیون دارای 40 وات خروجی است که صدایی با کیفیت بالا را به مخاطبان.کاربران آن می دهد. بخشیدن. یکی از ویژگی های تعبیه شده در این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد 2 بلندگوی خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و صدای تلویزیون را تقویت کنید.

تلویزیون ال جی دارای قابلیت Dolby Digital است که به شما امکان می دهد کیفیت خروجی تلویزیون را افزایش دهید. همچنین دارای فناوری AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای پخش شده تنظیم می کند و می توانید از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. ارسال خودش.

دارای نام در تلویزیون LG 65B1

تلویزیون ال جی 65B1

مدل تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که طیف وسیعی از برنامه ها و عملکردها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون ، تلویزیون LG ThinQ است که به شما امکان می دهد تلویزیون را بر روی تلفن همراه خود تنظیم کنید. با تلویزیون ال جی خود می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث و Wi-Fi به تلویزیون متصل کنید. از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

همچنین تلویزیون ال جی 65B1 این فناوری دارای زنگ هشدار ورزشی است که هنگام شروع یا پایان یک رویداد مهم ورزشی به شما یادآوری می کند ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را در تلویزیون به شما نشان می دهد. تلویزیون ال جی دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB می باشد.همچنین می توانید از مشاهده شبکه خارجی یا داخلی با گیرنده دیجیتال روی تلویزیون لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65B1 سایز 65 اینچ، صفحه نمایش OLED