قیمت تلویزیون ال جی 75NANO86 سایز 75 اینچ، نمایشگر NANO CELL

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75NANO86 سایز 75 اینچ

تلویزیون ال جی 75NANO86

ال جی در بازار جهانی بسیار محبوب است و محصولات خانگی آن ، به ویژه تلویزیون های هوشمند ، طراحی براق و ظریفی دارند. در سال 2021 ، ال جی چندین تلویزیون هوشمند عرضه می کند. در این مقاله هدف ما این است تلویزیون ال جی 75NANO86 ما در مورد جنبه های مختلف آن به طور کامل برای شما عزیزان بحث و گفتگو می کنیم.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی 75NANO86 از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار است ، به عبارت دیگر می توان گفت تفاوت این تلویزیون با تلویزیون LED ساده استفاده از فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش خود است که باعث ایجاد تصویری می شود که در آن نمایش داده می شود. بیننده محصول ، وضوح و کیفیت بالاتری دارد.

تولیدکنندگان قدرتمندی برای پخش بهترین تصاویر در این تلویزیون وجود دارند. این ویرایشگر با استفاده از روشهای مختلف کیفیت تصویر خروجی را تا حد زیادی بهبود می بخشد. تلویزیون 75 اینچی LG NANO86 نیز دارای کیفیت صدای مطلوبی است و با وضوح مناسب صدا را به بیننده می رساند ، جایی که از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند.

برای رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که بیشترین محبوبیت را در تلویزیون های مختلف دارد و می تواند ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد. تلویزیون ال جی 75NANO86 دارای یک مرورگر وب است که به کاربران امکان می دهد محتوای مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کنند. از پورت های HDMI و USB می توان برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون استفاده کرد.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 75NANO86

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO86

هرچه کیفیت تلویزیون های هوشمند بالاتر باشد ، افراد بیشتری تمایل به خرید این محصول دارند. تلویزیون 75 اینچی LG NANO86 از فناوری جدیدی به نام nanocell در نمایشگر خود استفاده می کند تا عملکرد بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد.

در واقع استفاده از فناوری نانو سلول به گونه ای عمل می کند که از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ ها استفاده می کند و با فیلتر کردن رنگ های تیره و مات تنها رنگ های شاد و جذاب را در محصول برای کاربران نشان می دهد و در نتیجه ، تصاویری را که کاربران از محصول جذاب تر هستند کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است. پوست با تراکم پیکسلی می تواند جزئیات تصویر خارق العاده ای را در خروجی نمایش دهد و بیننده حتی کوچکترین جزئیات را به ویژه در نمایش از دست نخواهد داد.

پنل مورد استفاده در تلویزیون ال جی 75NANO86 این نوع IPS است ، اما این پنل نمی تواند رنگ سیاه را در عمق عمیق نشان دهد. این محصول همچنین دارای طیف وسیعی از زاویه دید است که با استفاده از فناوری Wide Views Angle به دست می آید و به گونه ای کار می کند که به کاربر اجازه می دهد تلویزیون را در موقعیت و زاویه قرار دهد ، با استفاده از این ویژگی ، وضوح کمتری وجود ندارد. و کیفیت آنچه در صفحه تصویر خروجی دیده می شود.

آخرین نورپردازی این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کند و همچنین برای کسانی که عاشق فیلم و سریال هستند ، ویژگی بسیار جالب FilmMaker در نظر گرفته شد ، زیرا تصویر مشابه تصویری است که فیلمساز به مخاطبان ارائه کرده است. برای توسعه تصویر از فناوری Dimming محلی استفاده می شود. فناوری HDR همچنین برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از قابلیت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

طراحی زیبا برای تلویزیون ال جی 75NANO86 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی LG 75NANO86

تلویزیون ال جی 75NANO86 این تلویزیون با طراحی منحصر به فرد و منحصر به فرد خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این لبه باریک است که شما را از حواس پرتی در حالی که به داخل مورد نظر خود نگاه می کنید ، دور نگه می دارد. ضخامت کف این تلویزیون نصب آن را در دیوار راست آسان کرده و می توانید براکتی را به تلویزیون روی دیوار وصل کرده و دکوراسیون خاصی به خانه خود ببخشید.

همچنین پایه تلویزیون ال جی در مرکز قرار دارد که قدرت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازنده قدرتمند تلویزیون 75 اینچی LG NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO86 75 اینچ

در تلویزیون های مختلف ، از پردازنده به عنوان کمکی برای بهبود کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصویر نمایش داده شده در تلویزیون استفاده می شود. تلویزیون 75 اینچی LG NANO86 از پردازنده α7 Gen4 4K استفاده می کند که می تواند تصاویر را بر اساس فرمت پردازش کرده و با بهبود کیفیت تصویر در هر فریم ، نتایج را نمایش دهد.

برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون ، از فناوری های مختلفی استفاده شده است ، به عنوان مثال ، افزایش چهره. این ویژگی مانند تشخیص خودکار شکل تصاویر پخش شده در تلویزیون و ارائه طبیعی تر آن به مخاطب است.

اگر کیفیت تصویر دریافتی از منبع پایین و نامطلوب باشد ، با استفاده از ویژگی موسوم به AI Upscaling 4K ، کیفیت تصویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و مشاهده می شود که کاربران با آرامش بالاترین کیفیت تصاویر را از محصول مشاهده می کنند. همچنین از فناوری AI Sound برای بهبود کیفیت صدای این محصول استفاده شده است که می تواند فضای داخلی و نوع پخش در تلویزیون را تشخیص داده و صدای متصل به تلویزیون را متناسب با فضای داخلی تنظیم کند. با استفاده از قابلیت کنترل روشنایی هوش مصنوعی ، میزان نور محیط اندازه گیری می شود و روشنایی صفحه نیز متناسب با آن تنظیم می شود.

قابلیت های تلویزیون 75 اینچی LG NANO86

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 75 اینچ

تلویزیون ال جی دارای ویژگی های هوشمند بسیاری است که به کاربران خود ارائه می دهد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون ال جی تلویزیون هشدار است که با استفاده از آن می توانید زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم رویدادهای ورزشی را تماشا کنید ، حتی اگر به محتوای دیگر نیز نگاه می کنید. رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد به

این تلویزیون دارای 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB است. همچنین می توانید از Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند به تلویزیون و تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود روی صفحه استفاده کنید. توپاز بزرگتر در تلویزیون LG ، می توانید با قرار دادن وب در تلویزیون از مرور وب خود لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 75NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 75NANO86

تلویزیون ال جی 75NANO86 دارای کیفیت صدای بالا و واضح است. این تلویزیون دارای دو کانال است و توان خروجی آن 20 وات است. این تلویزیون از کاهش نویز برای کاهش نویز صدا و افزایش روشنایی و روشنایی تنظیمات صوتی AI تلویزیون ال جی استفاده می کند ، که از آن برای تقویت صدای تلویزیون بسته به محیط استفاده می کند.

این تلویزیون همچنین دارای فناوری Ultra Surround و Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت و فراگیر را برای شما پخش می کند. ال جی در محصولات خود بخشی از تلویزیون های خود را با آخرین تکنولوژی و کیفیت بالا ساخته است.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 75NANO86 سایز 75 اینچ، نمایشگر NANO CELL