قیمت تلویزیون ال جی 77B1 سایز 77 اینچ، کیفیت 4K

قیمت و جزئیات تلویزیون 77 اینچی ال جی 77B1

تلویزیون 77 اینچی قدیمی ال جی 77B1

یکی از محصولات جدید برند LG که در سال 2021 عرضه می شود ، B1 است که مدل جدید سری BX است که در سال 2020 تولید می شود. تلویزیون ال جی 77B1 برای استفاده حرفه ای توسط طرفداران فیلم ها و سریال ها و همچنین بازی های ویدئویی ایده آل است و مهارت های زیادی در این زمینه های ذکر شده در این برنامه تلویزیونی گنجانده شده است.

این مدل با توجه به نیاز کاربران مختلف در اندازه های مختلف سفارشی می شود. در این قسمت قصد داریم بزرگترین اندازه های تولید شده یعنی اندازه 77 سانتی متر را بررسی کرده و ویژگی های آنها را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

تلویزیون ال جی بخرید مدل B1 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است. دارای طراحی هماهنگ و منحصر به فرد است که می تواند تزئینات بیشمار زیبایی را ارائه دهد و این تلویزیون را می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد. در این مورد ، تلویزیون به عنوان یک تصویر بسیار زیبا و سرگرم کننده استفاده می شود.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این مدل از فناوری قدیمی برای ساخت صفحه استفاده کرده است ، که باعث می شود کیفیت تصویر خروجی بالا باشد. در مورد کیفیت صدای این تلویزیون ، می توان گفت که صدا را در یک راه حل بسیار مناسب و قدرتمند که از توان صوتی 40 وات استفاده می کند ، به شنونده منتقل می کند.

برای بهبود کیفیت تصویر خروجی ، از پردازنده بسیار قدرتمندی استفاده می شود که با استفاده از روش های مختلف خروجی تصویر را بهبود می بخشد. سیستم عامل WebO یکی از محبوب ترین سیستم عامل های ایستگاه های تلویزیونی مختلف است تلویزیون ال جی 77B1 از این سیستم عامل برای کارکرد رابط تلویزیون استفاده شده است که می تواند عملکرد منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تلویزیون ال جی 77B1 دارای کنترل از راه دور جادویی است که دسترسی کاربر به مناطق مختلف تلویزیون را برای کاربر آسان می کند. همچنین ، مرورگرهای تلویزیون را نباید فراموش کرد و به کاربران این امکان را داد تا وب سایت ها را مرور کرده و محتوای مورد نظر خود را در اینترنت بیابند. همچنین می توانید از پورت USB برای اتصال دستگاه هایی مانند فلش مموری و مشاهده محتویات تلویزیون استفاده کنید.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون قدیمی LG 77B1

قیمت و خرید تلویزیون قدیمی ال جی 77B1

تلویزیون ال جی دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون ضخامت بسیار پایینی دارد و برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید با چیدمان براکت ، تلویزیون را به دیوار نصب کرده و دکوراسیونی خاص برای خانه خود ایجاد کنید.

تلویزیون ال جی دارای عملکرد گالری هنری است که به شما امکان می دهد وقتی تلویزیون خاموش است آن را به یک عکس واقعاً زیبا تبدیل کنید. همچنین ، این تلویزیون دارای پایه محکمی در وسط است تا بتوانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 77B1 2077

شرح و بررسی دقیق تلویزیون قدیمی LG 77B1

کیفیت تصویر هر تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است و هر کاربر هنگام خرید تلویزیون ، کیفیت تصویر را به خوبی مشاهده می کند و در صورت رضایت از آن ، می رود و سایر جزئیات را بررسی می کند. در تلویزیون ال جی 77B1 ما سعی کرده ایم از آخرین فناوری برای جلب رضایت کاربران استفاده کنیم. برای این منظور ، در این تلویزیون ، به منظور خروجی با کیفیت بالاتر از تلویزیون های LED معمولی ، از فناوری قدیمی در ساخت صفحه استفاده شده است.

با استفاده از فناوری قدیمی ، پیکسل هایی که صفحه را تشکیل می دهند نیازی به نور پس زمینه ندارند و به طور خودکار نور مورد نیاز خود را تأمین می کنند و در صورت نیاز به طور خودکار کار می کنند ، همه با از دست دادن کیفیت تصویر. نتایج منجر به بسیار بزرگ می شود.

آنچه در یک تلویزیون متداول است که می تواند چندین رنگ را نشان دهد ، تصویری که در خروجی به آن ارائه می شود ، یک تصویر جذاب تر و واضح تر است و همچنین خروجی تصویر شبیه به تصویر واقعی است. تلویزیون ال جی 77B1 از قابلیت های Perfect Color و Billion Rich Color استفاده می کند که به آن این امکان را می دهد که یک میلیارد رنگ مختلف را روی تلویزیون نمایش دهد. بنابراین ، رنگهای استفاده شده در تصاویر بسیار شبیه به رنگهای موجود در طبیعت است.

این تلویزیون همچنین از ویژگی زاویه دید گسترده نیز پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربر می تواند خروجی را بر روی صفحه نمایش بدون از دست دادن کنتراست و کیفیت تصویر موقعیت و زاویه تلویزیون مشاهده کند. به عنوان مثال ، شما حتی می توانید عکس های با کیفیت بالا را در آشپزخانه نیز بیابید. برای کسانی که به فیلم ها و سریال ها علاقه مند هستند ، برنامه FilmMaker در این کانال مورد بررسی قرار گرفته است ، که از این برنامه برای ارائه تصاویری مشابه تصاویر مورد نظر فیلمساز و مدیر فیلمبرداری به کاربران استفاده می کند. از فناوری HDR که از قابلیت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود.

پردازنده تلویزیون 77 اینچی قدیمی B1

قیمت و خرید تلویزیون ال جی B1 Old 77 اینچ

اکثر تلویزیون های رده بالا در بازار از پردازنده های قدرتمند برای پردازش تصاویر خوب و بهبود کیفیت خروجی و همچنین بهبود کیفیت صدای تلویزیون استفاده می کنند. پردازنده قبل از نمایش تصویر در تلویزیون ، تصویر را از طریق الگوریتم هایی مانند تجزیه و تحلیل عمق و همچنین هوش داخلی آن پردازش می کند و پس از بهبود کیفیت تصاویر ، آن را بیرون می آورد. ظاهر خواهد شد.

تلویزیون ال جی 77B1 از پردازنده تصویر α7 Gen4 Processor استفاده می کند. یکی از جالب ترین عملکردهایی که در استفاده از این پردازنده در تلویزیون ال جی 77B1 اجرا می شود Face Inhancing نام دارد که از این ویژگی برای تشخیص خودکار آنها در تلویزیون و طبیعی تر شدن آنها استفاده می کند. نتایج را نمایش می دهد. اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و نامطلوب باشد ، با استفاده از فناوری AI 4K Upscaling ، تصویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه تصاویر همیشه نمایش داده می شوند. با بالاترین کیفیت ممکن محصول.

و در نهایت ، باید بگوییم که فناوری AI Brightness Control که از این فناوری برای تعیین میزان نور محیط و نوری که از صفحه به محصول منتقل می شود استفاده می کند ، با توجه به میزان نور محیط تنظیم می شود. اگر یک نمایش سیاه و سفید روی تلویزیون اجرا شود ، نور صفحه کمی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری به بیننده تصویر داده شود.

قابلیت های قدرتمند تلویزیون هوشمند LG 77B1

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 77 اینچی قدیمی LG B1

تلویزیون ال جی 77C1 دارای ویژگی های هوشمند زیادی است که به کاربران خود ارائه می دهد. تلویزیون ال جی از سیستم عامل Webos می آید که دسترسی به منوی آن بسیار آسان است و ویژگی ها و برنامه های مختلفی را به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون هشدار ورزشی است که زمان شروع یا پایان یک رویداد مهم ورزشی را به شما می دهد. رویدادهای مهم در بازی.

این تلویزیون دارای 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB است که می توانید با استفاده از کابل USB محتویات حافظه یا هارد اکسترنال خود را مشاهده کنید. تلویزیون ال جی دارای گیرنده دیجیتال است که به شما امکان می دهد از مشاهده شبکه خارجی یا داخلی لذت ببرید. همچنین می توانید از قابلیت های بلوتوث و Wi-Fi برای اتصال دستگاه های هوشمند خود به تلویزیون و مشاهده محتوای مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر استفاده کنید.

تلویزیون ال جی 65UN7000 مدل دیگری از این شرکت که دارای فناوری ThinQ AI است ، یک تلویزیون هوشمند webOS است و دارای Google Voice Assistant است ، یک جستجوی صوتی مانند Google که دستورالعمل های مربوط به صدا را برای بازی های درون بازی و ویدئویی به شما می دهد. پخش تصویر و سریال از Provides شبکه های تصویری مختلف به تلویزیون و مدیریت آنها.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 77B1

قیمت و خرید تلویزیون 77B1

مجموعه تلویزیونی 77 اینچی ال جی دارای صدای خوب و با کیفیتی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مدل دارای سیستم صوتی دو کاناله و قدرت خروجی صدا 40 وات است که صدایی قدرتمند را به شما ارائه می دهد. یکی از وظایف این تلویزیون تنظیم صدا با توجه به محتوایی است که برای شما پخش می شود.

این تلویزیون همچنین از بلندگوهای بی سیم WiSA پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را برای افزایش خروجی صدا در تلویزیون نصب کنید. تلویزیون ال جی دارای قابلیت Dolby Digital است که به شما امکان می دهد کیفیت صدای تلویزیون خود را ارتقا دهید. این تلویزیون از ویژگی OLED Surround خود برای ارائه صدای فراگیر به کاربر خود استفاده می کند.

همچنین می توانید از فناوری Bluetooth Surround Ready برای اتصال دو بلندگوی خارجی از طریق بلوتوث به تلویزیون خود برای تولید صدای قوی تر و لذت بردن از تماشای برنامه های مورد علاقه خود یا فیلم های بیشتر استفاده کنید. این نیز یک ویژگی سطح بالا است تلویزیون ال جی 77B1 دیا

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 77B1 سایز 77 اینچ، کیفیت 4K