قیمت تلویزیون ال جی 77C1 سایز 77 اینچ، اسمارت OLED

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 77C1 77 اینچ

تلویزیون قدیمی ال جی 77C1

هنگام خرید تلویزیون هوشمند ، علاوه بر کیفیت تصویر و صدا ، ظاهر آن نیز مهم است. در شکل خود ، شرکت LG سعی می کند این دو جنبه ذکر شده را در سطح بالایی برآورده کرده و رضایت کاربران خود را فراهم آورد. در بین مدلهای تولید شده توسط این مارک در سال 2021 ، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. تلویزیون ال جی 77C1 است.

این مدل در اندازه های مختلف ساخته شده است ، و در این قسمت ما بزرگترین اندازه ساخته شده را در نظر می گیریم که 77 اینچ است که به 77C1 نیز معروف است. تلویزیون 77C1 از قدیمی ترین فناوری در ساخت صفحه استفاده کرد. فناوری کیفیت تصویر را بالاتر می برد و تصویر به روشنی و جذاب تر به مخاطب ارائه می شود. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4k است.

کیفیت صدا در این تلویزیون بسیار واضح و بالا است که از توان صوتی 40 وات در این تلویزیون استفاده کرده است. برای بهبود کیفیت تصویر که از یک پردازنده بسیار قدرتمند بیرون می آید تلویزیون ال جی 77C1 استفاده می شود که می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلف تصویر خروجی را بهبود بخشد. برای رابط کاربری ، سیستم مدیریت WebOs که توسط این سیستم عامل استفاده می شود عملکرد منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این محصول همچنین دارای زیباترین طراحی است و می تواند به راحتی با طراحی داخلی و دکوراسیون منزل تطبیق داده شود و همچنین بر روی دیوار قرار گیرد. مرورگرهای وب را نباید در مورد این تلویزیون دست کم گرفت ، زیرا به کاربران امکان می دهد وب سایت ها را مرور کرده و مطالب مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کنند. تلویزیون ال جی 77C1 انتخاب خوبی برای طرفداران بازی و کنسول های بازی است زیرا دارای درگاه HDMI2.1 است و همچنین از قابلیت های ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

قیمت مناسب برای تلویزیون ال جی 77C1

قیمت و خرید تلویزیون قدیمی ال جی 77C1

تلویزیون ال جی 77C1 دارای یک قاب باریک و یک باریک باریک است که ظاهر زیبایی به این تلویزیون می بخشد. ضخامت کف این تلویزیون برای نصب روی دیوار ایده آل است و با قرار دادن تلویزیون بر روی دیوار می توانید دکوراسیونی زیبا به دست آورید. تلویزیون ال جی دارای عملکرد گالری هنری است که می توانید هنگام مرگ تلویزیون به تصاویر هنری زیبا تبدیل کنید.

حاشیه باریک تلویزیون به شما امکان می دهد تمرکز بیشتری روی مشاهده فضای داخلی مورد نظر خود در تلویزیون داشته باشید. تلویزیون ال جی همچنین دارای یک پایه در مرکز تلویزیون است و می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر LG 77C1 2021 در تلویزیون

شرح و بررسی دقیق تلویزیون قدیمی LG 77C1 2021

البته ، اگر بخواهیم در مورد صحنه تلویزیون صحبت کنیم و ظاهر و مشخصات آن را ارزیابی کنیم ، بیشتر زمان صرف صحبت در مورد کیفیت تصویر و فناوری های به کار رفته در آن می شود. به عنوان یک قاعده ، می توان گفت که هنگام خرید تلویزیون هوشمند ، کیفیت تصاویر آن از همه مهمتر است و به همین دلیل ، طراحان و تولیدکنندگان از جدیدترین و بهترین فناوری ها برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون استفاده می کنند.

تلویزیون ال جی 77C1 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از فناوری OLED برای بهبود کیفیت تصویر حاصله بر روی صفحه نمایش خود استفاده کرده است که قابلیت چرخش خودکار و خودکار پیکسل ها و همچنین پیکسل های جداگانه از. و به هر یک نور مورد نیاز خود را می دهد و به کاربران امکان می دهد تصاویر را در عمق و جزئیات ارائه دهند.

هرچه تلویزیون رنگی تر باشد ، تصاویر ارسالی از سوی کاربرانش واضح تر و جذاب تر نمایش داده می شوند و بیشتر شبیه تصویر واقعی خواهند بود. به این منظور در تلویزیون ال جی 77C1 از فناوری Perfect and Billion Rich Color استفاده شده است و استفاده از فناوری Billion Rich Color تقریباً یک میلیون رنگ را در تلویزیون نمایش می دهد.

بنابراین ، تصاویر نشان داده شده در نشریه بسیار واقعی هستند و رنگهای استفاده شده در آنها با رنگهای طبیعی یکسان است. قابلیت های HDR نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده شده است که از فرمت های HLG ، HDR10 PRO و Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. این مدل همچنین از فناوری Wide Views Angle پشتیبانی می کند تا کاربر در هر زاویه ای یا در تلویزیون قرار گیرد.

می توانید خروجی را بدون از دست دادن کیفیت تصویر روی صفحه مشاهده کنید. برای علاقه مندان به فیلم ها و سریال ها ، ظاهر FilmMaker نیز به نمایش گذاشته شد که می تواند تصاویری را دقیقاً همان چیزی که فیلمساز در محصول در نظر گرفته بود نشان دهد.

پردازنده قدرتمند تلویزیون 77 اینچی LG C1 قدیمی

قیمت و خرید تلویزیون 77 اینچی قدیمی LG C1

اکثر شرکت ها سعی می کنند از پردازنده های بسیار قدرتمند برای تلویزیون های با کیفیت بالا استفاده کنند. در واقع می توان گفت تلویزیون های دارای صفحه نمایش جداگانه کیفیت بهتری نسبت به تلویزیون های بدون تلویزیون بدون صفحه نمایش دارند و حتی تفاوت در ارائه تصویر و رنگ را می توان در یک تلویزیون واحد برای خوانندگان نمایش داد. سطح بالاتری دارد.

بدین منظور ، تلویزیون ال جی 77C1 از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI Processor 4K استفاده می کند که از هوش هوشمند (AI ThinQ) و همچنین الگوریتم قبل از نمایش تصاویر در محصول استفاده می کند. چنین مطالعه عمقی کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و سپس آن را به محصول منتقل می کند. یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در تلویزیون ال جی 77C1 ، قابلیت کنترل روشنایی AI است.

با استفاده از سنسوری که در تلویزیون نصب شده است ، میزان نور محیط را می توان به طور خودکار تعیین کرد و نور خروجی روی صفحه را با توجه به میزان نور محیط تنظیم کرد. به عنوان مثال ، هنگامی که یک تصویر سیاه و سفید در تلویزیون پخش می شود ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر را به کاربر نشان دهد. با استفاده از ویژگی تقویت چهره ، چهره فرد در تلویزیون دیده می شود و این چهره به طور طبیعی تر نشان داده می شود ، که باعث جذابیت بیشتر تصویر می شود.

اگر تصویر یا تصویر دریافتی که از تلویزیون منتقل می شود از کیفیت پایین و غیر ضروری برخوردار باشد ، با استفاده از قابلیت های 4K Upscaler و AI Upscaling ، کیفیت و وضوح تصویر نسبت به کیفیت تصویر بهبود می یابد. 4K و کاربران همیشه دارای بالاترین کیفیت تصاویر خواهد بود. تا در خروجی دیده شود.

تلویزیون هوشمند 77K1 4K هوشمند

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG C1 77 اینچی

تلویزیون ال جی دارای ویژگی های هوشمند زیادی است. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون ، Intellogn Voice Recognition است که به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که می خواهید با دستورات صوتی انجام دهید. این تلویزیون دارای ویژگی اعلان ورزشی است که هنگام شروع یا پایان یک رویداد مهم ورزشی به شما اطلاع می دهد ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد.

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است. تلویزیون ال جی با فناوری Magic Explorer اطلاعات مربوط به محتوای پخش شده را برای شما نمایش می دهد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون LG ThinQ است که می توانید از آن برای تنظیم موقعیت های مربوط به تلویزیون در گوشی های رده بالا استفاده کنید. این تلویزیون دارای یک فروشگاه LG است که می توانید از اینترنت برای دسترسی به برنامه ها و ویژگی ها استفاده کنید.

همچنین می توانید از Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ و تبلت یا تلفن های هوشمند به تلویزیون استفاده کنید و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید. می تواند به عنوان محصول ارائه شود تلویزیون ال جی 75UN8570 به عنوان یکی از محصولات گران قیمت ال جی.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 77C1

تلویزیون هوشمند 77C1

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 40 وات است که صدا و وضوح بالایی را به شما ارائه می دهد. یکی از عملکردهای این تلویزیون AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیط تنظیم می کند. تلویزیون ال جی از فناوری Dolby Atmos برای پخش صدایی همه جانبه و سینمایی برای شما استفاده می کند.

همچنین می توانید از قابلیت Bluetooth Surround Ready برای تقویت صدا و افزایش حجم انتقال صدا از تلویزیون استفاده کنید. بلندگوهای خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. صدای تلویزیون را افزایش دهید. این تلویزیون کیفیت صدای خروجی تلویزیون را از طریق فناوری Dolby Digital افزایش می دهد.

تلویزیون ال جی همچنین دارای ویژگی Clear Voice Pro است که از آن برای کاهش هرچه بیشتر نویز و ارائه صدا و وضوح بالاتر استفاده می کند.تلویزیون ال جی 77C1 پشتیبانی از بلندگوهای بی سیم WiSA به شما امکان می دهد بلندگوهای خارجی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و خروجی صدا را به تلویزیون افزایش دهید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 77C1 سایز 77 اینچ، اسمارت OLED