قیمت تلویزیون ال جی 86NANO86 سایز 86 اینچ صفحه نمایش 4k

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 86NANO86 سایز 86 اینچ

تلویزیون ال جی 86NANO86

یکی از مدل های تولید شده توسط ال جی در سال 2021 و بسیار محبوب است. تلویزیون ال جی 86NANO86 نامیده می شود. البته لازم به ذکر است که مدل ساخته شده در سال 2021 با تلویزیون LG NANO86 ساخته شده توسط همین شرکت در سال 2020 از نظر نام و فناوری استفاده شده یکسان است ، این دو مدل تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

در این قسمت ، ما نگاهی به اندازه 86 اینچی این تلویزیون می اندازیم و موارد مورد علاقه آن را برای ما توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 86NANO86 از فناوری جدید نانوسل برای نمایشگر خود استفاده می کند. این فناوری از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ استفاده می کند و تصویری که ارائه می دهد بسیار واضح و جذاب است.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای کیفیت صدای این تلویزیون ، از فناوری های مختلفی استفاده شده است تا این تلویزیون بتواند صدا را با یک راه حل مناسب به بینندگان منتقل کند و می توان گفت که ویژگی اصلی صدای تلویزیون استفاده از صدا در 20 وات قدرت در خروجی برای انتقال صدا

سیستم عامل WebOs یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تلویزیون های مختلف است که از این سیستم عامل برای رابط کاربری استفاده می کند و می تواند ویژگی های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. طراحی تلویزیون ال جی 86NANO86 از ظرافت و زیبایی بسیار منحصر به فردی برخوردار است و برای طراحی های مختلف خانه مناسب است و علاوه بر این ، می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

این تلویزیون همچنین دارای یک آشکارساز صدا است که کاربر می تواند با استفاده از صدا دستورات مورد نظر را روی تلویزیون اجرا کند. همچنین از IoT پشتیبانی می کند و سایر دستگاه های خانگی را می توان با این ویژگی کنترل کرد. اگر می خواهید دستگاه های دیگر مانند حافظه فلش و درایوهای خارجی را متصل کنید ، می توانید از پورت USB داخلی این تلویزیون استفاده کنید.

این تلویزیون همچنین برای گیمرها و کنسول های بازی انتخاب خوبی است زیرا دارای درگاه HDMI2.1 است و از قابلیت های ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون LG 86NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 86NANO86

تلویزیون ال جی 86NANO86 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه همگان را به خود جلب کرد. تراکم پایین محصول ، آن را برای نصب روی دیوار ایده آل می کند و می توانید با نصب یک عنصر تزئینی ، یک براکت دیواری را به دیوار وصل کنید. نازک است و شما را از حواس پرتی در حالی که به داخل مورد نظر خود نگاه می کنید ، دور نگه می دارد.

همچنین دارای یک پایه مرکزی است که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید بدون نگرانی از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود اجتناب کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG21NANO86 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 86 اینچی LG 86NANO86

تلویزیون ال جی 86NANO86 به دلیل اندازه بزرگ ، برای محیط های بزرگ مناسب است ، یا به عبارت دیگر می توان گفت که مردم اغلب از تلویزیون های 86 اینچی برای زندگی در محیط های بزرگ استفاده می کنند ، بنابراین کیفیت تصویر خوبی دارد و بسیار واقع گرایانه است. مهم این است که تصویر با کیفیت بالا به دست کاربر می رسد.

تلویزیون ال جی 86NANO86 از فناوری نانوسل برای ساختن صفحه نمایش خود و کیفیت تصویر بهتر نسبت به تلویزیون های LED معمولی استفاده می کند. فناوری نانوسل اجازه می دهد تا رنگی که روی محصول نمایش داده می شود فیلتر شود و در واقع رنگ های تیره و کسل کننده برای بسیاری از کاربران نمایش داده نمی شود ، بلکه در عوض دارای رنگ دلپذیر و جذابی است که توسط کاربر ارائه می شود. از برنامه ای که دوبار به دنبال آن هستید لذت ببرید.

کیفیت خروجی این تلویزیون 4K است که تا 4 برابر تصاویر بهتری نسبت به تلویزیون های Full HD ارائه می دهد. این محصول همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که جزئیات تصویر زیادی را در اختیار بیننده قرار می دهد. نوع پنل مورد استفاده در این تلویزیون IPS است و همچنین تلویزیون دارای فناوری Widw Views Angle است که می تواند زاویه دید رایگان را در اختیار کاربر قرار دهد ، به این معنی که کاربر در تمام زوایای تلویزیون می تواند نتیجه را بدون از دست دادن وضوح مشاهده کند و کیفیت تصویر

برای کسانی که واقعاً به تماشای فیلم ها و سریال ها علاقه دارند ، ویژگی جالب FilmMaker نیز وجود دارد که دقیقاً همان تصویری را که فیلمساز در محصول در نظر گرفته است نمایش می دهد. نورپردازی در این تلویزیون از فناوری Slim Direct استفاده می کند و این مدل نیز مجهز به فناوری Full Array Dimming Pro برای کنترل نور و بهبود کنتراست تصاویر است. تلویزیون ال جی 86NANO86 از فناوری HDR برای افزایش کیفیت تصویر استفاده می کند که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی NANO86 86-Smart

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO86 86 اینچی

تلویزیون ال جی 86nano86 دارای سیستم عامل Webos است که طیف گسترده ای از برنامه ها و برنامه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون دارای 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB است که می توانید از طریق کابل استفاده از USB به محتویات فلش مموری یا هارد دیسک خود دسترسی پیدا کنید.

یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Sport Alert است که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم یک رویداد ورزشی را تماشا کنید ، حتی اگر به دنبال مکان دیگری هستید. همچنین رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد. تلویزیون ال جی می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون خود متصل کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

پردازنده تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 86 اینچ

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 86 اینچ

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده می کنند به مراتب بهتر از تلویزیون هایی هستند که از جنبه های مختلف مانند کیفیت صدا و فیلم ، کنفرانس تصویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون ، پردازنده های جداگانه ندارند. اجزای مختلف یک تلویزیون هستند که می توانند به یک پلت فرم خاص ارتقا داده شوند.

تلویزیون 86 اینچی LG NANO86 از پردازنده قدرتمند 4K α7 Gen4 استفاده می کند. این پردازنده با استفاده از روش های مختلف مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی به بهبود کیفیت تلویزیون تا حد امکان کمک می کند.

یکی از جالب ترین عملکردهایی که در این تلویزیون LG 86NANO86 با استفاده از این سنسور اجرا شده است Face Inhancing نام دارد که از این ویژگی برای تشخیص خودکار آنها در تلویزیون استفاده می کند و به صورت خودکار ظاهر می شود. این نوعی محصول است که تولید می کند.

همچنین ، برای بهبود محتوای صوتی ، از فناوری AI Sound استفاده شد ، که از این فناوری برای تعریف خودکار محتوای منتقل شده به تلویزیون استفاده می کند و صدایی که از تلویزیون به کاربر منتقل می شود ، با آن مطابقت دارد ، در نتیجه از لذت قابلیت مشاهده برنامه مورد نظر ، تجربه کاربر را افزایش می دهد.

اگر تصاویر بدست آمده از منبع کم و نامطلوب باشند ، با استفاده از برنامه ای به نام AI Upscaling 4K ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد ، بنابراین کاربر نگران کیفیت پایین تصویر نباشد. بالاترین کیفیت به آن داده خواهد شد. در نهایت ، می توان به ویژگی AI Brightness Control اشاره کرد که از یک دوربین داخلی برای تشخیص میزان نور محیط و تنظیم روشنایی با نور محیط استفاده می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 86NANO86

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 86NANO86

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت و با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت تنظیم صوتی AI است که از آن برای تنظیم صدای تلویزیون با توجه به محیط استفاده می کند. به این کار آن را تقویت می کند و بیننده از دیدن فضای داخلی بیشتر به دنبال آن لذت می برد.

همچنین تلویزیون ال جی 86NANO86 دارای فناوری Ultra Surround و Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت بالا را برای شما پخش می کند. این تلویزیون می تواند بلندگو را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کند و از بلندگوهای WiSA پشتیبانی می کند که صدایی قدرتمند و با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 86NANO86 سایز 86 اینچ صفحه نمایش 4k