قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU8000 سایز 43 اینچ کیفیت تصویر 4K

تلویزیون 43AU8000 سامسونگ ، 43 اینچی Fork Smart را معرفی می کنیم

تلویزیون سامسونگ 43AU8000

به جرات می توان گفت مهمترین محصول خانگی که تأثیر زیادی در دکوراسیون و طراحی داخلی دارد تلویزیون هوشمند است که مردم هزینه زیادی برای خرید آن هزینه می کنند. سامسونگ یکی از برترین برندها در بخش تلویزیون های هوشمند است که هر سال تلویزیون های جدیدی را با توجه به نیاز کاربران مختلف عرضه می کند. یکی از محبوب ترین مدل ها تلویزیون سامسونگ 43AU8000 دیا

یکی از مدل هایی که این برند در سال 2021 عرضه کرد AU8000 نام دارد که در اندازه های مختلف تولید می شود. در این مقاله نگاهی به اندازه 43 اینچی که به طور خلاصه 43AU8000 نیز نامیده می شود می اندازیم و آن را برای آنها عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون 43AU8000 سامسونگ در رده تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار دارد ، اما ایران استفاده خوبی از کاربران کرده است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این تلویزیون از فناوری کریستال در ساخت صفحه استفاده کرده است و به همین دلیل به این تلویزیون ها تلویزیون کریستال نیز گفته می شود. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که می تواند جزئیات زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. برای پردازش تصویر ، این تلویزیون همچنین از پردازنده کریستالی قدرتمندی استفاده می کند که تمام تلاش خود را می کند تا تصاویر نمایش داده شده در محصول از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.

این مدل از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است که برای این منظور از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند و با راه حل مناسب صدا را به شنونده منتقل می کند. سیستم عامل مورد استفاده در این تلویزیون سیستم عامل Tizen است که تجربه کاربری منحصر به فردی را به کاربر ارائه می دهد. این تلویزیون همچنین دارای فرمان صوتی است که می تواند عملکرد دلخواه تلویزیون را از طریق صدا انجام دهد.

از پورت های مختلفی مانند HDMI و USB برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به تلویزیون استفاده شد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ AU8000 2021

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000

تلویزیون سامسونگ 43AU8000 از صفحه نمایش LED استفاده می کند که از فناوری شفاف برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر استفاده می کند. و کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و علاوه بر این ، وضوح آن 3840×2160 پیکسل است که به این تراکم پیکسلی اجازه می دهد تا جزئیات تصویر را در محصول منعکس کند.

هرچه طول رنگی که در تلویزیون قابل تولید است بزرگتر باشد ، تصویر واضح تر و جذاب تر در تلویزیون نمایش داده می شود و رنگ استفاده شده در این تصاویر با رنگ واقعی یکسان است ، به همین دلیل است که “تلویزیون 43AU8000 سامسونگ از فناوری Dynamic Crystal Color استفاده می کند. این فناوری قادر به تولید چندین رنگ است که تصویر قابل اطمینان تری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به منظور نشان دادن سریع حرکت و تصاویر به سرعت و بدون هیچ مشکلی در تلویزیون ، از فناوری Auto Motion Plus استفاده می شود که به شما امکان می دهد تصویر را به صورت صاف و واضح در محصول به کاربر نشان دهید. از پنل های VA استفاده می شود که می تواند طیف وسیعی از زاویه دید افقی را در اختیار کاربر قرار دهد. زاویه دید افقی به این معنی است که کاربر در همه مکان ها و فواصل مربوط به تلویزیون است.

خروجی روی صفحه را بدون افت کیفیت تصویر بررسی کنید. از فناوری HDR که از دو فرمت HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده شد. علاوه بر عملکردهای ذکر شده ، باید قیمت تلویزیون سامسونگ را نیز در نظر بگیرید.

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 43AU8000

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ 43AU8000 شکل زیبایی دارد. این تلویزیون نازک تر است و دارای یک باریک تر از پنل پشت تلویزیون است که در هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه شما چشم انداز بیشتری به شما می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون حالت محیط است که می توانید وقتی تلویزیون خاموش است آن را به ظاهری بسیار شیک و شیک تبدیل کنید و دکوراسیونی خاص به خانه خود ببخشید.

همچنین با راه اندازی ایستگاه های پایه ، می توانید تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

مبدل تلویزیون قدرتمند 43AU8000 سامسونگ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU8000

یکی از ویژگی های تلویزیون 43AU8000 سامسونگ نسبت به مدل های تلویزیون سنتی استفاده از پردازنده کریستالی قدرتمند است که به پردازنده کریستال 4K معروف است. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های مختلف تعریف شده برای آن و همچنین هوش موجود ، قادر به تنظیم اجزای مختلف تلویزیون از جمله کیفیت صدا یا تصویر و همچنین ناسازگاری تصویر و طیف رنگ تولید شده توسط تلویزیون. بسیاری از موارد را بهبود می بخشد و بالاترین کیفیت تصویر ممکن را در محصول ایجاد می کند.

یکی از جالب ترین تکنیک هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این پردازنده استفاده شده است ، ارتقاء 4K است. عملکرد این فناوری به گونه ای است که وقتی کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین است ، این فناوری کیفیت این تصاویر را افزایش می دهد و به کیفیت 4K تبدیل می شود و به کاربر اجازه می دهد همیشه با بالاترین کیفیت ممکن تصاویر بگیرد.

همچنین ، این پردازنده از صفحه کریستالی موجود در این تلویزیون برای تولید طیف وسیعی از رنگهای نمایش داده شده در تلویزیون و عمق و جزئیات تصویر کاربر استفاده می کند. برای کاهش لرزش تصویر ، این مدل از جدیدترین فناوری Motion Xcelerator استفاده می کند که چراغ ها را دوباره روشن می کند تا نمایش بدون لرزش و سر و صدا ظاهر شود و به وضوح و واضح در محصول دیده می شود.

کیفیت صدا در تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ 43AU8000

تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU8000 کیفیت صدای خوبی دارد و می تواند صدایی واضح برای مخاطب تولید کند. این تلویزیون از یک سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کند و همچنین توان خروجی 20 وات از خروجی تولید می کند که می تواند صدای خوبی را به بینندگان منتقل کند. در مورد قدرت صدای این دستگاه ، این نکته را نیز می توان اضافه کرد.

تلویزیون 43 اینچی سامسونگ سری AU8000 دارای دو بلندگو است که هر کدام می توانند 10 وات قدرت تولید کنند. در صورت نیاز به تقویت صدای تلویزیون ، کاربران می توانند سیستم صوتی یا نوار بلندگو را خریداری کنند و در صورت خرید سیستم صوتی ، تلویزیون سامسونگ 43AU8000 دارای کانالی به نام Q-Symphony است که قادر به پخش صدا از طریق صدا است. سیستم ها و تلویزیون ها آنها با هم کار می کنند.

برای بهبود کیفیت صدا ، از برنامه ای مانند Adaptive Sound استفاده شد که به این فناوری اجازه می دهد محتوای پخش شده را بطور خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون را با توجه به آن محتوا و نوع تنظیم کند. ویژگی Multiroom Link این مدل را نباید فراموش کرد ، زیرا عملکرد آن اتصال چندین دستگاه از طریق Wi-Fi است و سپس یک دستگاه به عنوان منبع منبع انتخاب شده و صدای آن در دستگاه های دیگر پخش می شود.

اگر نیاز دارید صدای تلویزیون خود را به تلفن همراه خود منتقل کنید ، می توانید این کار را از طریق ویژگی Tv Sound To Mobile انجام دهید و از گوش دادن به صدای تلویزیون در تلفن همراه خود لذت ببرید. از جمله محصولات با کیفیت بالا تلویزیون سامسونگ RU7090 دارای ابعاد 43 است.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 43AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 43AU8000

تلویزیون سری 43 اینچی سامسونگ AU8000 دارای سیستم عامل Tizen است که عملکردها و برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و دسترسی بسیار آسانی به منوها دارد. یکی از ویژگی های این تلویزیون Smart چیزی است که به شما امکان می دهد به دستگاه های هوشمند موجود دسترسی داشته باشید. خانه خود را با تلویزیون بپوشانید. و همچنین فناوری دیگر این تلویزیون دسترسی از راه دور این است که می توانید از طریق اینترنت به رایانه خود متصل شوید و کارهای خود را از راه دور انجام دهید.

در تلویزیون سامسونگ 43AU8000 با Wi-Fi و بلوتوث ، می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU8000 سایز 43 اینچ کیفیت تصویر 4K