قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU8000 سایز 50 اینچ با صفحه نمایش Crystal UHD

توضیحات تلویزیون سامسونگ 50AU8000 ، اندازه 50 سانتی متر ، 2021

تلویزیون سامسونگ 50AU8000

یکی از جدیدترین مدل های سامسونگ در سال 2021 عرضه شد ، تلویزیون سامسونگ 50AU8000 نامیده می شود. در واقع می توان گفت سری AU8000 جدیدترین نسخه مدل TU8000 است که قابلیت استفاده و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. سری AU8000 در 6 اندازه مختلف تولید می شود در این قسمت ما اندازه 50 اینچی را بررسی کرده و طرح کامل را برای شما توضیح می دهیم.

من نمی دانم که تلویزیون 50AU8000 سامسونگ از فناوری شفاف برای شکل دادن به صفحه استفاده کرده است تا کیفیت تصویر بهتری را ارائه دهد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که می تواند تا 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به کیفیتی مانند Full HD ارائه دهد. این مدل کیفیت صدای خوبی نیز دارد و از توان 20 وات در خروجی استفاده می کند.

طراحی تلویزیون سامسونگ 50AU8000 جلوه ای بسیار شیک به دکوراسیون داخلی خانه شما می دهد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. برای پردازش بهتر تصویر در این محصول از پردازنده تصویر کریستالی استفاده شده است که می تواند کیفیت تصویر نمایش داده شده روی صفحه را بهبود بخشد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای رابط کاربری این تلویزیون ، از سیستم عامل خاصی استفاده شده است که توسط خود سامسونگ اختراع شده است. برای افزایش کنتراست تصاویر ، از فناوری Mega Contrast استفاده شد. این فناوری می تواند وضوح تصویر را به طور خودکار افزایش دهد و در نتیجه تصویر نمایش داده شده بیشتر با مخاطب تضاد پیدا می کند.

تلویزیون سامسونگ 50AU8000 همچنین از جستجوی صوتی پشتیبانی می کند و می توانید دستورات صوتی را از طریق صدا به تلویزیون خود منتقل کنید. این مدل همچنین امکان اتصال به اینترنت را برای کاربرانی فراهم می کند که می توانند از یک وب سایت برای مشاهده محتوای مورد نظر خود در اینترنت استفاده کنند.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 50AU8000 2021

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50AU8000

تلویزیون سری 50 اینچی سامسونگ AU8000 دارای طراحی منحصر به فرد و مینیمالیستی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به دلیل وزن کمی که دارد Air Slim نامیده می شود. همچنین ، تلویزیون دارای قابلیت Slim Fit است که نشان دهنده واقعی ضخامت محصول و لبه پایینی آن است که هنگام تماشای تلویزیون حواس شما را پرت نمی کند.

بسیار مناسب برای نصب دیوار. همچنین می توانید با برپایی کمپ تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 50AU8000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 50AU8000

کیفیت تصویر روی تلویزیون را می توان مهمترین چیز در این محصول دانست که مخصوصاً برای کسانی که قصد خرید تلویزیون دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. تلویزیون سامسونگ 50AU8000 دارای صفحه نمایش شفاف و کیفیت خروجی تصویر 4K است. این تلویزیون دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که این پیکسل به شما اجازه می دهد تا تصویر دقیق را در اختیار بیننده قرار دهید.

یکی از جالب ترین تکنیک هایی که برای افزایش روشنایی صفحه LED در این تلویزیون استفاده شده است UHD Dimming نام دارد و در واقع دلیل استفاده از این فناوری این است که صفحه LED به تنهایی نیست. دارای نور زیاد و با این ویژگی ، روشنایی خاصی به این صفحات داده می شود. این تلویزیون همچنین از زاویه دید گسترده افقی پشتیبانی می کند.

این بدان معناست که کاربر در هر مکانی قرار دارد و تلویزیون محدود است و می تواند خروجی را روی صفحه بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر مشاهده کند. از فناوری HDR که از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند نیز برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده شد. در مورد فناوری HDR ، می توان گفت که این ویژگی تأثیر قابل توجهی بر عناصر مختلف تصویر از جمله وضوح و کنتراست و حتی رندر رنگی که در تلویزیون دیده می شود ، دارد.

برای افزایش طیف رنگی تولید شده توسط این تلویزیون از فناوری Dynamic Color Crystal استفاده شده است که می تواند چندین رنگ را در تلویزیون نمایش دهد و در نتیجه ، تصویر ارائه شده به کاربر شبیه به تصویر طبیعی است.

پردازنده کریستالی قدرتمند برای تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ AU8000 50 اینچ

یکی از مزایای اصلی این تلویزیون استفاده از پردازنده جداگانه برای پردازش تصویر است. در واقع این تلویزیون کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون هایی دارد که پردازنده های متفاوتی ندارند. تلویزیون 50 اینچی سری AU8000 سامسونگ از پردازنده Crystal 4K Processor استفاده می کند.

با استفاده از هوش مصنوعی داخلی ، این پردازنده قادر است تصاویر را قبل از ارائه به بیننده در محصول پردازش کرده و کیفیت آنها را بهبود بخشد. برای حذف نویز از تصاویر دیجیتال و دیجیتال از فناوری Analog Clean View و Digital Clean View استفاده کنید. در مورد کیفیت تصاویر بدست آمده از منبع یا تصاویر اصلی که در تلویزیون پخش می شوند ، کیفیت پایین و غیر ضروری هستند.

با استفاده از ویژگی 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به 4k ارتقا می یابد و در نتیجه کاربر تصاویر را در بالاترین سطح ممکن مشاهده می کند. عدد گرفته شده برای کیفیت تصویر در بهترین تلویزیون برابر با 2300 است که می توانید آن را با شاخص تلویزیون های دیگر مقایسه کنید.

برای کاهش اعوجاج تصویر ، این تلویزیون همچنین از فناوری Motion Xcelerator استفاده می کند که برای علاقه مندان به بازی نیز بسیار مفید است ، زیرا در حالت سریع یا بازی سریع کار می کند. به آرامی و بدون تار شدن تصویر روی تلویزیون پخش شود.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 50AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 50AU8000

تلویزیون سامسونگ 50AU8000 دارای سیستم عامل Tizen منحصر به فردی است که دسترسی به آن از منوی آن بسیار آسان است. این درگاه دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید از کابل USB برای مشاهده محتویات حافظه یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید. همچنین می توانید از بلوتوث و Wi-Fi برای اتصال دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند به تلویزیون خود و تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود روی صفحه بزرگتر استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون SmartThings است که به شما اجازه می دهد دستگاه های خانگی خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنید. همچنین می توانید از مرور وب خود با ویژگی مرور وب در تلویزیون لذت ببرید. یکی از محصولاتی که می توان آن را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفت تلویزیون سامسونگ 70TU7172 است.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 50AU8000 4K

تلویزیون سامسونگ 50AU8000

سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU8000 سعی کرده اند از آخرین فناوری برای بهبود کیفیت صدای این مدل استفاده کنند تا کاربران بیشتری را درگیر خود کند. این سیستم تلویزیونی از یک سیستم صوتی دو کانالی به شکل استفاده می کند و همچنین دارای دو بلندگو است که هریک از آنها 10 وات توان خروجی تولید می کند که 20 وات توان را به خروجی ارسال می کند.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون استفاده می شود h است که می تواند صدای جهانی را به کاربر منتقل کند. و اگر می خواهید صدای تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنید و از طریق تلفن همراه خود به برنامه های مورد علاقه خود گوش دهید ، می توانید از برنامه Tv Sound To Mobile که در این تلویزیون موجود است استفاده کنید.

اگر کاربر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارد ، می تواند سیستم صوتی را خریداری کند. در صورت وجود ، یک مانیتور تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU8000 به نام Q-Symphony وجود دارد که صدای تلویزیون را در سیستم صوتی پخش می کند تنظیم و صدا را به تلویزیون منتقل کنید

با استفاده از ویژگی صدای سازگار که در آن وجود دارد تلویزیون سامسونگ 50AU8000 از آن برای تشخیص خودکار داخل استفاده می شود و ژان به تلویزیون منتقل می شود و صدای تلویزیون مطابق با صدای داخل تنظیم می شود. همچنین ، با استفاده از فناوری Multiroom Link ، چندین دستگاه از طریق Wi-Fi ارتباط برقرار کرده و صدا از یک دستگاه از دستگاه دیگر تامین می شود.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU8000 سایز 50 اینچ با صفحه نمایش Crystal UHD