چگونه در سفر از ابتلا به آبله میمون پیشگیری کنیم؟

چگونه در سفر از ابتلا به آبله میمون پیشگیری کنیم؟

تیتر نیوز/ خراسان رضوی به نظر می رسد شیوع بیماری در هنگام شیوع سرخک و اوریون توسط مسافران از طریق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ایالات متحده تشدید شود.

به گزارش نامه نیوز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نسبت به خطرات این بیماری در ایالات متحده هشدار داد.

تماس نزدیک با افراد بیمار، از جمله کسانی که خارش پوست یا بثورات پوستی یا بثورات تهوع دارند.

تماس با حیوانات وحشی مانند پستانداران کوچک مرده یا زنده از جمله موش، کاترپیلار، میمون، شامپانزه و سایر پستانداران غیر انسانی.

تغذیه یا شکار محصولات وحشی مشتق شده از حیوانات وحشی در آفریقا؛

تماس با لباس، پاکت، یا مواد مراقبت بهداشتی که توسط افراد آلوده استفاده شده است یا ممکن است در تماس با حیوانات آلوده بوده باشد.

بر اساس گزارش ها، این ویروس ممکن است از طریق هوا منتقل شود. نسخه های قبلی برای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و پیش بینی بیماری های مربوط به استفاده از ماسک، اما این توصیه “به دلیل سردرگمی” حذف شد.

سه سطح توصیه سفر توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها صادر شده است.

سطح یک که در سطح عمومی در مورد آن صحبت می شود یک اقدام احتیاطی است. سطح دوم این است که این اقدامات پیشگیرانه توصیه می شود و سطح سوم این است که افراد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

چرا ذات الریه یک خطر متوسط ​​برای سلامت جهانی است؟

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اعلام کرد که این خطر برای جمعیت عمومی کم است. جذام یک بیماری نادر است که می تواند تا 2 درصد موارد را مبتلا کند. این بیماری عمدتاً محدود به بخش‌هایی از آفریقا بود و از طریق تماس با حیوانات آلوده به انسان منتقل می‌شود، اما هنوز هم برای انسان مسری در نظر گرفته می‌شود.

مقامات بهداشت عمومی تاکید می‌کنند که سل پستانداران می‌تواند از طریق انواع مختلفی از تماس طولانی‌مدت و نزدیک، از جمله لباس، پاکت یا سایر مواد آلوده منتقل شود.

بیشتر موارد در بریتانیا و سایر نقاط بریتانیا گزارش شده است. پس از آن اسپانیا، پرتغال، کانادا، آلمان، فرانسه و ایالات متحده قرار دارند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده آمریکا می گوید: هرکسی که صدمات غیرقابل توضیح یا آسیب به بدن خود دارد باید فورا به پزشک مراجعه کند و از تماس با دیگران خودداری کند. تب، سردرد، دردهای عضلانی و غدد لنفاوی متورم نیز ممکن است قبل از وقوع رخ دهند. سپس آب میوه ها از مایع خارج شده و در نهایت پوست گرفته و ته نشین می شوند.

هر کسی که فکر می کند ممکن است به ذات الریه مبتلا باشد، باید در صورت امکان، آنها را به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارجاع دهد و تا زمانی که یک متخصص پزشکی یا متخصص سلامت عمومی او را معاینه نکرده است، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکند.

انتهای پیام