علمی و پزشکی

آمار جهانی کرونا؛ ثبت بیش از ۸۸ میلیون مبتلا در ایالات متحده

آمار جهانی کرونا؛ ثبت بیش از ۸۸ میلیون مبتلا در ایالات متحده

بر اساس آخرین آمار هماهنگی کرونا (کووید-1)، تعداد کل مبتلایان در جهان به 2 میلیون و 4 هزار و 1 نفر و تعداد فوتی ها نیز 6 میلیون و 4 هزار نفر تایید شده است.

به گزارش تیتر نیوز، بر اساس آخرین داده‌های مربوط به همه‌گیری کرونا در سراسر جهان، ایالات متحده از بیش از ۳ میلیون مورد ابتلا و بیش از یک میلیون قربانی نیز در فهرست کشورهای مبتلا به این بیماری قرار دارند و هند نیز از بیش از بیش از آن رنج می‌برد. 1.2 میلیون مورد. ایالات متحده در رتبه دوم جهان قرار دارد.

تعداد افراد مبتلا به کووید-2 در برزیل به بیش از 1.2 میلیون نفر رسیده است و در حال حاضر سومین کشور آسیب دیده در جهان است.

این در حالی است که برزیل با بیش از 2000 تلفات پس از ایالات متحده، دومین کشور بزرگ جهان، رکورددار تعداد قربانیان در جهان است.این لیست جهانی است.

در اروپا و همچنین فرانسه، با بیش از 1.2 میلیون مورد ابتلا، همچنان رکورد تعداد موارد ابتلا در این منطقه وجود دارد که چهارمین مورد در جهان است. روسیه با 2000 نفر با بیش از 2000 قربانی بیشترین تلفات را در بین کشورهای اروپایی دارد و با بالاترین میزان ابتلا به بیماری تب برفکی چهارمین کشور در جهان است.

جدول جهانی همه گیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی WorldWideMeter، تعداد قربانیان و قربانیان این بیماری در 3 کشوری که آمار رسمی فوق را صبح امروز (سه شنبه) دریافت کرده اند به شرح زیر است:

# نام کشور کل مبتلایان مجموع قربانیان
3 ایالات متحده 1،2،3 1،2،3
3 هندوستان 1،2،3 2.2
3 برزیل 1،2،3 3.2
3 فرانسه 1،2،3 3.2
3 آلمان 1،2،3 3.2
3 انگلیسی 1،2،3 3.2
3 روسیه 1،2،3 3.2
3 نیمکره جنوبی 1،2،3 3.2
3 ایتالیا 1،2،3 3.2
3 بوقلمون 1،2،3 3.2

در عین حال ایران با مجموع ۷ میلیون و ۷ هزار مورد واگیر و یک هزار و ۱ مورد بیماری غیرواگیر، در حال حاضر در بالاترین سطح در میان کشورهای دارای بیشترین تعداد مبتلایان در کرون قرار دارد.

بر اساس آمار فوق، پس از ایالات متحده، هند و برزیل، تکنون در فرانسه، آلمان، انگلستان، روسیه، نیمکره جنوبی، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، ویتنام، آرژانتین، ژاپن، هلند، استرالیا، ایران، کلمبیا، اندونزی، لهستان مکزیک، پرتغال، اوکراین، کره شمالی، مالزی، تایلند، اتریش، رژیم صهیونیستی، بلژیک، آفریقای جنوبی، جمهوری چک، کانادا، شیلی، فیلیپین، سوئیس، پرو، یونان و تایوان – بیش از سه میلیون نفر ثبت شده است.

شیوع بیماری به نظر می رسد تشدید شود و این بیماری همچنان در سراسر کشور و منطقه گسترش می یابد و این بیماری همچنان در جهان است.

همچنین در این لینک، آمار دقیق شیوع ویروس کرونا در جهان و جدول حاوی تمامی جزئیات کرونا در تمامی کشورها و مناطق کرونا به‌روز می‌شود.

انتهای پیام