«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حمید قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی، «شرکت توسعه و نوآوری»، امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون فنی نیز حضور داشتند. در جلسه، خبرنگاران به سوالاتی در مورد توسعه فنی و عملیاتی این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

رونمایی «تارا» از خدمات اعتباری خرد

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» با 5 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه گروه تجاری و صنعتی گلرنگ شکل گرفته است، گفت: راه‌اندازی شده و به ارائه راه‌حل‌های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم در خدمات مالی و همچنین رفع نیازها و نیازهای انسان‌های امروزی ادامه می‌دهد و فلسفه اساسی آن کمک به اقشار مالی طبقه متوسط ​​است.»

سید حمید قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه سازمانی، اعتبار سازمانی و پالایش خدمات اعتباری انفرادی را ارائه کرده است و در کوتاه مدت استقبال از این خدمات انجام شده است.

وی گفت: تارا به بیش از یک شرکت و سازمان سازمان خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

از نظر قابلیت ها و مزایای تارا، اپلیکیشن تارا بر روی این بستر گسترش یافته است و با اشاره به اینکه می تواند شامل موارد زیر نیز باشد: «دستگیری در 3 شهر ایران و بیش از 3 نقطه حضور و غیاب در مناطق مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، اثاثیه منزل، طلا و جواهرات، مراقبت های بهداشتی، لوازم آرایشی و لوازم جانبی بیمه و … “”، عدم کشف علاقه و اشتغال “، شاخص های تکاملی زندگی نسبی مردم “و به زودی.

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: منفی ها را کشف کنید و از خدمات بعدی محروم شوید.

وی همچنین گفت: باید به صراحت بگوییم که تارا در ابتدا در اینجا به گسترش خود ادامه خواهد داد، اما از نظر کارکنان و آنچه به عنوان خدمات در نظر گرفته می شود و برنامه ها تکمیل شده است. شعار تارا با عنوان “دیجیتال” راه‌های ارتقای دیجیتالی شکوفایی مالی” و ذهن آگاهی نگران، نیازها و آرزوهای انسان امروزی را برآورده می‌کند. برندها و شرکت‌ها قابل تفسیر هستند.

سخنرانان جلسه بعدی، وحید شمخی، «توسعه و توسعه فناوری شرکت توسعه و نوآوری» «ستاره» بود که در مورد سرقت و نحوه شکل‌گیری، ابعاد و توسعه این اپلیکیشن و ویژگی‌های آن برای حاضران توضیح داد.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر اعتبار سازمانی و ازدحام جمعیت بود، گفت: امروز نیز برای معرفی و راهنمایی سرویس، آخرین سرویس تارا گرد را معرفی می کنیم که متعاقباً پرداخت خواهد شد. در جهان مشهور است.

شمخی با اشاره به اینکه قسمت خدمات اعتباری کارت اعتباری بدون چک، آنلاین، ضامن یا سند و بدون کار است، تصریح کرد: برای این خدمات نیازی به مراجعه نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت ثبت نام کنند. احراز هویت و اعتبار آن به پایان رسیده و شناسنامه آن از 5000 تومان تا 2 میلیون تومان و از 2 محل فروش و غیرحضوری در کل کشور کشف شده است. گفتنی است روند گسترش تارا به سرعت در حال انجام است.

وی گفت: از شما تقاضا دارم به کارکنانی که مطالبات مالی کوتاه مدت و کوتاه مدت خود را مدیریت کرده اند و از نظر زندگی مالی باهوش هستند کمک کنید.

برای بهره مندی از این سرویس، تنها داشتن شماره تلفن شخص به نام خود و داشتن کارت ملی هوشمند (جدید) کافی است.

وی همچنین گفت که کارکنان مدیریت قادر خواهند بود برای اولین بار در کشور با اطمینان کامل به این سازوکار پاسخ دهند و این طرح توسعه خواهد یافت. اینکه ممکن است در ایران تغییر ذهنیت و فرهنگ ما ضروری باشد، لازم نیست.

دستیار توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از بحث خود توضیحی این موضوع که نیمی از اعتبار کشف 3 روز بعد و 3 روز باقی مانده پس از بازپرداخت خرید است، توضیح داد: بیشتر و بیشتر اتفاق خواهد افتاد. “

در این دیدار امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت گسترش کسب و کار و فناوری با ارائه خدمات تارا به سازمان ها و شرکت ها، یکی از اهداف مخاطبان این سازمان را استفاده از خدمات تارا دانست که برنامه های جبرانی خدمات است. سازمان های بشردوستانه.»

وی در رابطه با توسعه کاربران شبکه تارا افزود: در حال گسترش هاست ها و مسیرهای مختلف تارا در جستجوی نیازها و خواسته های بهتر خانواده های ایرانی هستیم.

حسن مختاریان معاون فنی نیز در خصوص اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی گفت: است.

او گفت: «سادگی و امنیت دو چیز خاص است. پرداخت ها حتی به صورت آفلاین انجام می شود و در اینترنت لازم نیست. معماری استفاده شده برای این برنامه یک سرویس میکرو است که بعداً می‌توانیم آن را برای ساده‌سازی و استفاده از فناوری‌ها و زبان‌های مختلف برای گسترش آن گسترش دهیم.»

در پایان این جلسه مجریان تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی دارای 3% وجه نقد ویژه در هر خرید می باشد که برای تمامی مشتریان قابل استفاده است و به معنای تخفیف همیشه توجه کسب و کار را به خود جلب می کند. علاوه بر این، تارا در صورت 3 ساعت پاسخگویی از پشتیبانی عدد 3 برخوردار است.

گفته می شود جلسه معارفه تارا مدیا (راه دیجیتال درجه 3 افزایش رفاه مالی) ساعت 15 بامداد در برج گلرنگ ولی عصر بالاتر از پارک ساعی با حضور نمایندگان گروه رسانه برگزار شد. و سایر مهمانان