اجتماعیاخبار کسب و کاراستان هااقتصادیبین المللعمومی

تلویزیون سامسونگ 85AU8000 – سایز 85 اینچ با کیفیت تصویر 4K Ultra HD

توضیحات تلویزیون هوشمند چنگالی سامسونگ 85AU8000

سامسونگ در بازارهای بین المللی رقابت زیادی دارد. بازار ایران نیز مشابه است و محصولاتی که هر ساله توسط این شرکت عرضه می شود، آن را بسیار محبوب کرده است. سازندگان سامسونگ قصد دارند هر ساله از فناوری های جدیدی برای بهبود کیفیت تلویزیون های هوشمند استفاده کنند که می تواند رضایت افراد مختلف را جلب کند. تلویزیون سامسونگ 85AU8000 یکی از محبوب ترین مدل های سامسونگ است.

یکی از مدل های تولید شده توسط سامسونگ در سال 2021 و مورد استفاده کاربران، AU8000 نام دارد. در این مقاله می خواهیم حداکثر سایز تولید شده یعنی سایز 85 اینچ را در نظر بگیریم که به اختصار 85AU8000 نامیده می شود. سامسونگ 85AU8000 از فناوری شفاف کریستالی در نمایشگر خود برای ارائه کیفیت تصویر بهتر نسبت به تلویزیون های معمولی استفاده کرده است.

به همین دلیل است که کیفیت تصویر نمایش داده شده در محصول بسیار روشن است. همچنین کیفیت تصویر تولید شده توسط این مدل 4K است که می تواند تصاویری 4 برابر بالاتر از یک تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ارائه دهد. برای ارائه تصاویر بهتر برای خروجی، از یک پردازنده کریستالی قدرتمند استفاده می کند که می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلف به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید آخرین مدل های تمام شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را با هم ببینید.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدا را با وضوح مناسب به بیننده می رساند و برای این منظور از توان صوتی 20 وات برای خروجی آن استفاده می کند. تلویزیون 85 اینچی سامسونگ AU8000 از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که می توان از آن برای کنترل سایر دستگاه های خانه استفاده کرد. این مدل طراحی بسیار زیبایی نیز دارد که به راحتی بر روی دیوار نصب می شود.

برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به تلویزیون از پورت های مختلفی مانند پورت USB و HDMI استفاده شد. در حال حاضر شما به خوبی از این محصولات آگاه هستید تلویزیون سامسونگ بخر به شما تقدیم می کنیم.

طراحی زیبای تلویزیون سامسونگ 2021 85AU8000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 85AU8000 سامسونگ

او انجام داد تلویزیون سامسونگ 85AU8000 شکل زیبایی منحصربفردی دارد. این تلویزیون کم وزن لقب Air Slim را به خود اختصاص داده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تلویزیون به دلیل لبه های نازک و ضخامت بسیار کم برای نصب روی دیوار مناسب است و در هنگام تماشای تلویزیون فضای دید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با قرار دادن پایه در دو طرف تلویزیون که باعث افزایش قدرت تلویزیون می شود، می توانید آن را روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000

اولین نکته در مورد کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85AU8000 به استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش توجه کنید. در این مدل نیز از کیفیت فوق العاده 4K برای خروجی آن استفاده شده است که با آن ترکیب شده است وضوح تصویر 2160 * 3840 پیکسل می تواند جزئیات و عمق باور نکردنی تصویر را روی صفحه نمایش به کاربر نشان دهد.

پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع VA می باشد که می تواند زاویه دید وسیعی را برای بیننده ایجاد کند به این معنی که بیننده در هر موقعیت و زاویه ای از تلویزیون می نشیند بدون اینکه به کیفیت و وضوح تصویر افت کند. نتیجه روی صفحه نمایش

Samsung 85AU8000 همچنین از فناوری HDR برای بهبود محتوای تصویر استفاده می کند. این فناوری از هر دو فرمت HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. . هر چه تلویزیون بتواند رنگ های بیشتری را نمایش دهد، تصویر واقعی تر و جذاب تر خواهد بود.

برای این منظور در تلویزیون سامسونگ 85AU8000 با تکنولوژی رنگ کریستالی پویا استفاده شده که می تواند رنگ های متنوعی را در محدوده یک میلیارد نمایش دهد و در نتیجه تصویر نمایش داده شده توسط این تلویزیون شباهت زیادی به تصویر اصلی خواهد داشت. با این فناوری می توان به فناوری Contrast Enhancer نیز اشاره کرد که می تواند کنتراست تصویر خروجی را تا حد زیادی افزایش دهد و در نتیجه جزئیات منحصر به فردی در تصویر به کاربر داده شود.

قابلیت تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000 4K

تلویزیون 85 اینچی سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ 85AU8000 دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون است یه چیز هوشمندانه این به شما امکان می دهد تا لوازم خانگی هوشمند را روی صفحه تلویزیون خود کنترل کنید 2 پورت USB و سه پورت HDMI وجود دارد که به شما امکان می دهد داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال را با کابل USB مشاهده کنید.

همچنین می توانید دستگاه خارجی هوشمند خود را از طریق Wi-Fi یا بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید.

پردازنده تلویزیون سامسونگ AU8000 بیش از 85 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 85 اینچ سامسونگ AU8000

گاهی اوقات برای اینکه بتوانید کیفیت تلویزیون خود را به طرق مختلف ارتقا دهید، به دستیار نیاز دارید که بتواند اجزای مختلف تلویزیون شما را بهبود بخشد. یک پردازنده قدرتمند می تواند نقش این دستیار را در تلویزیون و برای این منظور ایفا کند تلویزیون 85 اینچی سامسونگ سری AU8000 از یک پردازنده کریستالی قدرتمند استفاده شده است که به نام پردازنده کریستالی 4K اونا هم میدونن

یکی از ویژگی های خوب این موتور پردازنده این است که نویز صحنه های متحرک سریع را حذف می کند و باعث می شود فیلم ها یا تصاویر با سرعت بسیار بالایی حرکت کنند. این ویژگی شگفت انگیزیست Motion Xcelerator تماس گرفت تلویزیون سامسونگ 85AU8000 انجام شده.

همچنین در این مدل در صورتی که کیفیت تصاویر به دست آمده از منبع یا تصاویر ارسالی در تلویزیون پایین باشد، با استفاده از فناوری 4K Upscaling، کیفیت این تصاویر به 4K استاندارد ارتقا می یابد و به کاربر این امکان را می دهد که خروجی در بالاترین کیفیت. او ممکن است برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کند و از آن لذت ببرد.

این مدل نیز دارد فناوری تشخیص Famirapiratana با استفاده از نور محیط می توانید روشنایی تلویزیون را به طور خودکار تنظیم کنید. یکی از محصولات دارای پردازنده قدرتمند است تلویزیون سامسونگ 43AU7000 دیا

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 85AU8000

تلویزیون سامسونگ 85AU8000

می توان گفت کیفیت صدا به اندازه کیفیت تصویر مهم است و اگر محصولی کیفیت صدای مطلوب را نداشته باشد نمی تواند مردم را به خرید آن محصول متقاعد کند. به همین منظور سازندگان و سازندگان تلویزیون سامسونگ 85AU8000 تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با استفاده از جدیدترین و برترین تکنولوژی آنچه را که کاربران می خواهند در این تلویزیون پیاده سازی کنند.

این مدل از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کند و توانایی تولید 20 وات توان صوتی را در خروجی خود دارد که می تواند صدا را با وضوح بسیار خوبی در اختیار شنونده قرار دهد. برای بهبود بیشتر کیفیت صدای این تلویزیون از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده است که می تواند به طور کامل و بهبود یافته به بیننده منتقل شود، محصول این حس را به کاربر القا می کند که صحنه واقعا زنده است.

اما اگر می خواهید صدای تلویزیون را افزایش دهید می توانید یک سیستم صوتی بخرید که از قابلیت Q-Symphony در این تلویزیون استفاده می کند که می تواند صدای بین تلویزیون و سیستم صوتی را تنظیم کند. با تلویزیون و سیستم صوتی پخش می شود.

اگر می خواهید محتوای موبایل خود را به تلویزیون منتقل کنید و آن را در تلویزیون تماشا کنید، می توانید از فناوری صوتی بلوتوث استفاده کنید. با استفاده از فناوری Multiroom Link، می‌توانید چندین دستگاه را از طریق Wi-Fi متصل کنید و صدا را از یک دستگاه به یک دستگاه بزرگ در دستگاه دیگر پخش کنید. این یکی از احتمالات است تلویزیون سامسونگ 85AU8000 دیا

منبع : تلویزیون سامسونگ 85AU8000 – سایز 85 اینچ با کیفیت تصویر 4K Ultra HD